Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

13 minuter sedan, skrev Boa52:

Kan väl inte va mycke dom samlat på dej,kanske nån tjuv runk men jag tror google tar bort det direkt

Japp, alla vet väl att det är säkrast att tejpa över webkameran när man inte vill bli sedd?

Annars ser goooooogle allt...

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Tommy:

Japp, alla vet väl att det är säkrast att tejpa över webkameran när man inte vill bli sedd?

MVH Tommy

Komplicera nu inte livet för maskiningenjören BOA 5555555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev M33:

Undrar om de kan tyda vad de samlar på sig från dig?

Var det nåt du inte förstod det var väl inte om mej och google  Det var Wwax. läs för en gång skull

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Var det nåt du inte förstod det var väl inte om mej och google  Det var Wwax. läs för en gång skull

Du borde testa det du försökte skriva ovan.

Dela på andra sajter

Jag undrar...

Är det för att det är Westpride i helgen, som alla beter sej som rövhål på forat?

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Tommy:

MVH Tommy

Google visar väl vad du vill visa eller hur, sitter du i en garderob hela tiden kan väl inte google visa nåt, du måste vara aktiv på nåt då är dom med

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Google visar väl vad du vill visa eller hur, sitter du i en garderob hela tiden kan väl inte google visa nåt, du måste vara aktiv på nåt då är dom med

Skulle vara trevligt om Google inte spionerade på mej genom allt jag skriver och gör på nätet...

Men om du tror att du är säker bara för att DU inte använder din webkamera, så har du inte läst igenom alla avtal i diverse program och internetsidor du klickat "ja" eller "accept" på för att få igång program, service eller appar...

Testa att googla "sportfiske" några gånger, och återvänd till MPR, kolla sedan vad du får för annonser...

MVH Tommy

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Tommy:

Skulle vara trevligt om Google inte spionerade på mej genom allt jag skriver och gör på nätet...

Men om du tror att du är säker bara för att DU inte använder din webkamera, så har du inte läst igenom alla avtal i diverse program och internetsidor du klickat "ja" eller "accept" på för att få igång program, service eller appar...

Testa att googla "sportfiske" några gånger, och återvänd till MPR, kolla sedan vad du får för annonser...

MVH Tommy

Ja du ser, det är inte så dumt med en foliehatt trots allt .......  ;)

Ändrades av Nemo
Dela på andra sajter

kitungmakmak
3 minuter sedan, skrev Nemo:

Mot Google hjälper det inte med ens dubbla foliehattar tyvärr. :(

ทีรัก

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev kitungmakmak:

Mot Google hjälper det inte med ens dubbla foliehattar tyvärr. :(

Nja, söker man med Google så....

Dela på andra sajter

kitungmakmak
2 minuter sedan, skrev Nemo:

Nja, söker man med Google så....

Deras jäkla mjukvara finns inbyggd på en massa webbsidor, så surfar man så....

Tex MPR har Google Adsense installerat.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Nemo:

Foliehattar regerar!

denna modell rekommenderas för bästa skydd:

fh2.jpg

Men ibland räcker en enklare modell, som man lätt fixar själv, så här:

fh.jpg

MVH Tommy?...

Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Har den, ublock och avast online security men jag ger mig fan på att dom ser mig i alla fall.

Nädå.

Hatar lögnare.

Dela på andra sajter

idi*ter med barnvagnar som på tunnelbanan tvunget skall ställa sin jävla skrik- o kräkmobil precis där jag står...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev Benriach:

idi*ter med barnvagnar som på tunnelbanan tvunget skall ställa sin jävla skrik- o kräkmobil precis där jag står...

Irriterar mej bland annat på:

Tunnelbanan...

Skrikande bajs och kräks maskiner...

Kärringar med barnvagnar som stirrar i sina mobiler samtidigt som de knuffar ut sina bajs- och kräks-maskiner framför sig rakt ut i trafiken...

Joggare och cyklister med med hörlurar och blicken i iPhone, som tror de är odödliga på övergångsställen...

Skatteverket, som förstör landet...

Migrationsverket, som borde anställa ett gäng Systembolagskassörskor eftersom de kan se om människor är yngre eller äldre än 20...

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

Dela på andra sajter

Kenneth4618
21 timmar sedan, skrev Tommy:

Har ju förresten lovar HC att vara grillmästare under Västgötaträffen...

Tror det blir grillkorv!

Vill ni ha Eldorado eller ICA basic ketchup?

MVH Tommy

Då kan jag ta med Sorunda Djävulsk Hot så tunnisar får smaka en riktig korv ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Kenneth4618:

Då kan jag ta med Sorunda Djävulsk Hot så tunnisar får smaka en riktig korv ;)

Ser fram emot detta!

Men allvarligt så måste det varit nåt fel på Garants Trinidad.... korv,  de har tagit bort möjligheten att kommentera korven på hemsidan, bara positiva kommentarer syns, och nya går inte att skriva...

Ta 3 paket till mej, jag betalar kriff!

MVH Tommy

Dela på andra sajter

Kenneth4618
Precis nyss, skrev Tommy:

Ser fram emot detta!

Men allvarligt så måste det varit nåt fel på Garants Trinidad.... korv,  de har tagit bort möjligheten att kommentera korven på hemsidan, bara positiva kommentarer syns, och nya går inte att skriva...

Ta 3 paket till mej, jag betalar kriff!

MVH Tommy

ok

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Mycket irriterande, nån har förstört min radio. Nu är det bara fotboll (tror jag det är) på P4. Blev tvungen att slå av eländet.

ทีรัก

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Mycket irriterande, nån har förstört min radio. Nu är det bara fotboll (tror jag det är) på P4. Blev tvungen att slå av eländet.

Den radion ?

foil_hat.jpg

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

kitungmakmak
3 minuter sedan, skrev Tallviking:

Den radion ?

foil_hat.jpg

Mycket möjligt att han som kommenterade såg ut så, men eftersom det är radio så vet jag faktiskt inte. Sen ska det bli nåt jäkla OS åxå, då är radion trasig igen. :(

ทีรัก

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...