Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

De som gnäller på sin hälsa jämt och ständigt när de missköter den, jag har haft tinnitus i snart 22 år 24 timmar om dygnet men inte fan hjälper det att gnälla, man får acceptera och gora det bästa av situationen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Just nu irriterar mig TRUE internet, 2-20 ggr om dagen bryts kontakten och det tar 5-15 min till nytt koppling sker.
Inte hos Oss för lokal nätverk är uppe men inte kopplat till internet. De har varit tre-fyra gånger här och bytt vissa
saker men de vill inte förstå att felet ligger hos deras nät utanför huset. Försök då att titta på finskt TV när det bara
snurrar en cirkeln mitt i rutan.

Nån som har erfarenhet om 3BB och deras tjänst på dark side? Vet att det är väldigt lokalt var det funkar och inte funkar
men ändå,

Dela på andra sajter

Just nu irriterar mig TRUE internet, 2-20 ggr om dagen bryts kontakten och det tar 5-15 min till nytt koppling sker.
Inte hos Oss för lokal nätverk är uppe men inte kopplat till internet. De har varit tre-fyra gånger här och bytt vissa
saker men de vill inte förstå att felet ligger hos deras nät utanför huset. Försök då att titta på finskt TV när det bara
snurrar en cirkeln mitt i rutan.

Nån som har erfarenhet om 3BB och deras tjänst på dark side? Vet att det är väldigt lokalt var det funkar och inte funkar
men ändå,

Jag har 3BB på Darkside. Det händer att kontakten bryts, men inte så ofta och när det händer ringer frugan upp 3BB och får då besked om orsaken till avbrottet och prognosen när felet är fixat.

Jag är helnöjd med 3BB:s tillförlitlighet och service.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

Då använder jag dem som fotboll och sparkar iväg dem och det spelar ingen roll om det är familjens skor eller några andra i byn som är på besok.

Heh heh heh, Jag gör samma sak. Men jag har fått nog. Det kommer att bli en 100% förändring på allt, tro det eller ej. 

Tills nu har det känts så här. Men inte mer. Det har kommit ett ultimatum.

acceptera.thumb.gif.6cc8cef8446bff259496

Ändrades av Oregistrerad
Dela på andra sajter

Höften har börjat bråka igen, lagom kul när jag är här nere... Gammal fallskada som fick nytt liv :(

ทีรัก

Dela på andra sajter

Höften har börjat bråka igen, lagom kul när jag är här nere... Gammal fallskada som fick nytt liv :(

Morsan fick en ny höft och hade så svåra smärtor att hon fick morfin. Jag tipsade henne efter ett tag att prova MSM.

Hon kunde sluta med morfin tack vare MSM.

Min dotter har haft problem med knäna eftersom dom gick ur led några gånger, och blev tvungen att sluta med thaiboxning.

Hon kunde gå 1-2 km max. Jag kom att tänka på att hon kunde prova MSM.  2 dagar senare så gick vi 10 km utan problem och hon kunde fortsätta med thaiboxningen igen.

Jag har hjälpt många människor tack vare MSM, som också har flera andra fördelar, och som dessutom är billig.

Prova!

Dela på andra sajter

Att allt löst man tex tömmer sina fickor på eller saker man lägger ifrån sig försvinner i rasande fart ner i nån låda ask behållare, inte sorterat utan mixat. Så när man inte hittar sina grejer och som de inte förstår vad det är när man beskriver det. Så får man gå igenom en hel hög med mixade askar lådor mm. Varje gång är de så.

Dela på andra sajter

MSM?

Jep!

Jag har skrivit några av våra erfarenheter och fakta kan säkert hittas på nätet.

Ändrades av Oregistrerad
Dela på andra sajter

Irriterad på att köksbordet används som lagringsutrymme för i princip allt, utom mat.

Märkligt trodde det vara jag som hade dom problemen. Nu gäller det alla bord hos oss

Dela på andra sajter

MMS finns ju också, finns också att hitta på nätet.

Intressant att USA vill stoppa det.

Låter högst märkligt.

MSM är en naturligt förekommande svavelförening som finns i vanlig vardagskost. Svavel finns i alla levande organismer och tillhör samma kemiska familj som syre.

Jag brukar beställa hem all kost via amerikanska iherb.com där det är bra kvalitet till bästa pris.

http://eu.iherb.com/Source-Naturals-MSM-Powder-35-oz-1000-g/1283

Dela på andra sajter

Morsan fick en ny höft och hade så svåra smärtor att hon fick morfin. Jag tipsade henne efter ett tag att prova MSM.

Hon kunde sluta med morfin tack vare MSM.

Min dotter har haft problem med knäna eftersom dom gick ur led några gånger, och blev tvungen att sluta med thaiboxning.

Hon kunde gå 1-2 km max. Jag kom att tänka på att hon kunde prova MSM.  2 dagar senare så gick vi 10 km utan problem och hon kunde fortsätta med thaiboxningen igen.

Jag har hjälpt många människor tack vare MSM, som också har flera andra fördelar, och som dessutom är billig.

Prova!

Det gick ju sisådär, försökte köpa MSM på apoteket i jomtien... nähädu.... får väl fortsätta med diklofenak. Men tack för tipset.

Vad det verkar vara... http://www.webmd.com/vitamins-supplements/ingredientmono-522-msm (methylsulfonylmethane).aspx?activeingredientid=522&activeingredientname=msm (methylsulfonylmethane)

Eller http://www.webmd.com/vitamins-and-supplements/msm-methylsulfonylmethane-uses-and-risks

Men vart jag kan hitta det bara sådär vetefan...

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

Det gick ju sisådär, försökte köpa MSM på apoteket i jomtien... nähädu.... får väl fortsätta med diklofenak. Men tack för tipset.

Vad det verkar vara... http://www.webmd.com/vitamins-supplements/ingredientmono-522-msm (methylsulfonylmethane).aspx?activeingredientid=522&activeingredientname=msm (methylsulfonylmethane)

Eller http://www.webmd.com/vitamins-and-supplements/msm-methylsulfonylmethane-uses-and-risks

Om man nu tror på att MSM hjälper så prova att knalla in på en butik som det står " Drogs " på och fråga där. Dom butikerna är mer att likna vid svenska hälsokostaffärer.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Ja, där ser man Mr ATM lovordar något från USA   :haha:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

MSM är samma som Glucosamine eller på thai กลูโคซา. Det är ett vitt pulver. Jag vet inte vilken dag jag kommer till pattis men det blir i Oktober, och du kan få av mig då.

Dela på andra sajter

Ja, där ser man Mr ATM lovordar något från USA   :haha:

Jag har inget emot amerikanska medborgare utan är emot deras bankirer, politiker och media.

Deras hälsokostprodukter måste vara i tipp- topp för om någon stämmer dom så kan det bli riktigt dyrt.

Sedan är iherb ett kanonbolag som levererar till ett riktigt bra pris över hela världen.

tex. D-vitaminer är 10 X dyrare här än iherb.com.

Dela på andra sajter

MSM är samma som Glucosamine eller på thai กลูโคซา. Det är ett vitt pulver. Jag vet inte vilken dag jag kommer till pattis men det blir i Oktober, och du kan få av mig då.

Det var vad jag behövde veta, nu har jag ett par lådor som skall testas. Diklofenaken funkar inte i alla fall så jag tänkte - vafan.

Tackar för erbjudandet åxå, men nu har jag ett eget lager. ;)

ทีรัก

Dela på andra sajter

Att folk inte vet hur man använder Internet. 

Att forumägare inte fixar så man kan läsa forumet riktigt på en dator eller telefon just nu :-)

Enis

Skickat från min iPhone med Tapatalk

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...