Wangthong Inlagd Juli 16, 2015 Dela Inlagd Juli 16, 2015 Då får jag vara en sån id**t, jag flyttade inte bilen förrän jag betalt. Sen kan jag ju gå in igen, men varför jag skulle vilja käka deras evighetskorvar är för mig ett mysterium. Jag är skitless på tidsskillnaden till Thai, går ju inte att ha vettiga samtal med nån som antingen ringer mig 2-3 på natten (Thaitid) eller att jag skall önska henne godmorgon (Svennetid). Men det är en skitsak, tror jag skall ringa henne igen bara för att jag är lite irriterad. Ring henne på kvällen innan du går och lägger dig, och önska henne en god natt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 16, 2015 Dela Inlagd Juli 16, 2015 Ring henne på kvällen innan du går och lägger dig, och önska henne en god natt! Han sover ju aldrig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Juli 16, 2015 Dela Inlagd Juli 16, 2015 Då får jag vara en sån id**t, jag flyttade inte bilen förrän jag betalt. Sen kan jag ju gå in igen, men varför jag skulle vilja käka deras evighetskorvar är för mig ett mysterium. Jag är skitless på tidsskillnaden till Thai, går ju inte att ha vettiga samtal med nån som antingen ringer mig 2-3 på natten (Thaitid) eller att jag skall önska henne godmorgon (Svennetid). Men det är en skitsak, tror jag skall ringa henne igen bara för att jag är lite irriterad. Sova verkar dom inte göra i Thailand i alla fall. Prova att ringa när klockan slår national dags där borta. Då är vår klocka ett, och jag brukar alltid fråga min vän om hon står upp:)) We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 26, 2015 Dela Inlagd Augusti 26, 2015 Att nästan alla jävla tv-kanaler sänder reklamen synkroniserat, tex tittar man på Discovery så kan man inte flippa över till History när reklamen börjar, för de sänder reklamen samtidigt!! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 26, 2015 Dela Inlagd Augusti 26, 2015 Att nästan alla jävla tv-kanaler sänder reklamen synkroniserat, tex tittar man på Discovery så kan man inte flippa över till History när reklamen börjar, för de sänder reklamen samtidigt!! Det är då man tar rökpaus/matpaus Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 7, 2015 Dela Inlagd September 7, 2015 Jag ger upp, dom ritar fan bara roliga krumelurer och försöker få mig att tro att det är ett språk. สุดยอดของเหล่าดาราค้างฟ้ามากมายเลยครับ ขอขอบพระคุณที่นำมาเผยแพร่ให้คนรุ่นหลังได้เข้าชม Inte nån jäkel skriver så om en film, fanstyget lyckade få med ett mellanslag i alla fall - men totalt obegripligt. Fan vad jag saknar mitt snus. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd September 8, 2015 Dela Inlagd September 8, 2015 Det är då man tar rökpaus/matpaus 6-7 gånger i timmen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 26, 2015 Dela Inlagd September 26, 2015 När man blir skitnödig när man sitter telefonkö...lägga på eller härda ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 26, 2015 Dela Inlagd September 26, 2015 När man blir skitnödig när man sitter telefonkö...lägga på eller härda ut Hade just en liknande situation, hade nummer 76 i kön på banken, 73 gick just, pissnödig som en örn,,,,, Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 26, 2015 Dela Inlagd September 26, 2015 När man blir skitnödig när man sitter telefonkö...lägga på eller härda ut Skaffa en sån där ny variant av telefon, mobil- eller smartphone tror jag att det heter, så kan du ta med den in på muggen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 26, 2015 Dela Inlagd September 26, 2015 Skaffa en sån där ny variant av telefon, mobil- eller smartphone tror jag att det heter, så kan du ta med den in på muggen... Jo det kan man ju men jag tycker det är förbannat otrevligt att prata med någon som sitter och skiter. Och det märks av det ekande ljudet, den ansträngda rösten och ljudet av bajs som landar i vatten.... Därför har jag för vana att inte heller själv prata i telefon när jag skiter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 26, 2015 Dela Inlagd September 26, 2015 Jag slängde skräp i sopkorgen på apoteket. Men en kärring blev sur och sa att det var hennes cykelkorg. Det borde vara förbjudet med lag att införa cykelkorgar in till apoteket. Ungefär som att man inte får ta in hundar överallt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd September 26, 2015 Dela Inlagd September 26, 2015 (ändrad) Skaffa en sån där ny variant av telefon, mobil- eller smartphone tror jag att det heter, så kan du ta med den in på muggen... Oavsett om man pratar i dom på muggen eller inte, se till att de tål att tappas i toan. Den fasta varianten har dottern än inte lyckats dränka på toan. Två mobiltelefoner har fått sätta livet till där. Ändrades September 26, 2015 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 26, 2015 Dela Inlagd September 26, 2015 Idag är jag jävligt irriterad på att mina laster ändras så jag inte kan åka hem som planerat nästa vecka! Frågan om det är en småsak? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 26, 2015 Dela Inlagd September 26, 2015 Idag är jag jävligt irriterad på att mina laster ändras så jag inte kan åka hem som planerat nästa vecka! Frågan om det är en småsak? Nej! Det är en skitsak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 26, 2015 Dela Inlagd September 26, 2015 Nej! Det är en skitsak. Så var det.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd September 26, 2015 Dela Inlagd September 26, 2015 Att nästan alla jävla tv-kanaler sänder reklamen synkroniserat, tex tittar man på Discovery så kan man inte flippa över till History när reklamen börjar, för de sänder reklamen samtidigt!! ja, detta fenomen upptäckte jag för ett antal år sen... väldigt frustrerande...... går nog under epitetet, I-landsproblem Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 26, 2015 Dela Inlagd September 26, 2015 ja, detta fenomen upptäckte jag för ett antal år sen... väldigt frustrerande...... går nog under epitetet, I-landsproblem Rock on! Enklaste lösningen på det problemet är att inte öppna te- lie- vision. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd September 26, 2015 Dela Inlagd September 26, 2015 Enklaste lösningen på det problemet är att inte öppna te- lie- vision. Va ska då irritera sig på? Rock on ! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd September 26, 2015 Dela Inlagd September 26, 2015 Ja...all reklam är ju ett helvete ........man betalar ju för o se nåt program eller film o inte nån jävla reklam..........blir så jävla trött på all reklam så snart får man väl sitta o glo på 1:an o 2;an......eller ge f-n i o titta på tv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 26, 2015 Dela Inlagd September 26, 2015 Att man tar av sig skorna och lämnar dom precis framför dörröppningen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 26, 2015 Dela Inlagd September 26, 2015 Att man tar av sig skorna och lämnar dom precis framför dörröppningen Håller absolut med. Skorna ligger huller om buller vid dörröppningen. Inget bilbälte och ska ätas och smaskas i bilen. Sen lämnar dom skräpet i bilen. Maipenrai mentaliteten. Gamlingarna vet inte vad bilbälte är för något och man måste hjälpa dom med det. För om jag blir påkörd så vill jag inte ha en gamling som flyger in i mig bakifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 26, 2015 Dela Inlagd September 26, 2015 Irriterad på att köksbordet används som lagringsutrymme för i princip allt, utom mat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd September 26, 2015 Dela Inlagd September 26, 2015 Irriterad på att köksbordet används som lagringsutrymme för i princip allt, utom mat. Ja varje gång man ska äta så är det att man får göra plats. Skyddet dom ställer över mat tar upp halva bordet. Mycket irriterande. Skickat från min SM-N910F via Tapatalk "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 27, 2015 Dela Inlagd September 27, 2015 Att man tar av sig skorna och lämnar dom precis framför dörröppningen Då använder jag dem som fotboll och sparkar iväg dem och det spelar ingen roll om det är familjens skor eller några andra i byn som är på besok. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu