Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

kitungmakmak

Att jag måste välja på kvällarna - antingen svalt och luftigt i bostaden, men en massa myggor, eller hett och myggfritt. Urk.

Varför välja?

post-11193-0-68680200-1435828075_thumb.j

Den och DEET så brukar myggen hålla sig på avstånd, inte alla honor som suger dock - men dom jag inte vill ha i närheten i alla fall. ;)

ทีรัก

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Att MPR nyheter dyker upp som notifikation..

Sluta ha dom som bevakade inlägg då. Som dom säger i Thailand, up to you.

ทีรัก

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Att min 4-veckors semester närmar sig sitt slut. 

Det är ta mig tusan bland det mest deprimerande som finns här i världen. Oj sorry, det blev kanske om möjligt ännu värre nu.

Jo det är klart, men man blir lite dizzy av det själv också tycker jag. Och skall jag bli dizzy får det hellre vara på pilsner eller andra godsaker.

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Jo det är klart, men man blir lite dizzy av det själv också tycker jag. Och skall jag bli dizzy får det hellre vara på pilsner eller andra godsaker.

Finns nån "tablett", det är mer ett pappark som man skall stoppa in i en eldriven mojäng man åxå kan köpa. Funkar dock utmärkt att ta en tom ölburk som man tar hål i och stoppa in ett värmeljus, sen "tabletten" ovanpå. Tja på undersidan av burken då. Men vänder man på burken så blir ju undersidan ovansidan. Lite lurigt det där. :)

Funkar på mygg men inte på kvinnor, men jag klagar inte. ;)

ทีรัก

Dela på andra sajter

Sluta ha dom som bevakade inlägg då. Som dom säger i Thailand, up to you.

Haha måste klickat på det i fyllan och villan, använder inte den funktionen. Trodde det var en ny "feature" och letat mig vindögd bland inställningarna :)

Tack KitKat!

Ändrades av Wwax
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Haha måste klickat på det i fyllan och villan, använder inte den funktionen. Trodde det var en ny "feature" och letat med vindögd bland inställningarna :)

Tack KitKat!

Alltid roligt att kunna hjälpa till.

ทีรัก

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Jag retar mig på att jag är så jävla trög ibland...

Snackade med tjejen och hon börjar prata om smalltalk, ett objektorienterat programspråk som xerox eller om det var palo alto hittade på för länge sen - men nä det kan det inte vara så då tänker jag att det är att prata om väder och vind - men nu börjar det bli intressant, hon har lånat smalltalk av chefen hennes. Va sjutton är det så jag ber henne visa upp detta på LINE.

Hörlurar, eller vad man nu skall kalla dom, som man har till telefonen. Detta är tydligen smalltalk.

Jag är så jävla trög ibland, det retar mig just nu.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag retar mig på att jag är så jävla trög ibland...

Snackade med tjejen och hon börjar prata om smalltalk, ett objektorienterat programspråk som xerox eller om det var palo alto hittade på för länge sen - men nä det kan det inte vara så då tänker jag att det är att prata om väder och vind - men nu börjar det bli intressant, hon har lånat smalltalk av chefen hennes. Va sjutton är det så jag ber henne visa upp detta på LINE.

Hörlurar, eller vad man nu skall kalla dom, som man har till telefonen. Detta är tydligen smalltalk.

Jag är så jävla trög ibland, det retar mig just nu.

Är det verkligen du som är trög?

Vafan är smalltalk?

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Är det verkligen du som är trög?

Vafan är smalltalk?

Hon kallar headsettet till mobilen för smalltalk.

post-11193-0-12913100-1435841145_thumb.j

Tror det har att göra med att  hon inte behöver tala så högt, tja eller jag vet faktiskt inte.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hon kallar headsettet till mobilen för smalltalk.

attachicon.gifsmalltalk.jpg

Tror det har att göra med att  hon inte behöver tala så högt, tja eller jag vet faktiskt inte.

Det gör väl inte dig trög. Intt för att jag med det påståendet säger att du inte är trög.

Ge henne en utskällning och förklara att det är ett headset!

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Mikrofonlur

Jaha, snart kallar du väl det för smalltalk.

Headset!!!!

;)

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

ae65d7d507a3f442e0a2b6758aed4cc4.jpg

Frun din ser inte så thailändsk ut. Fast ett ordentligt headset har hon skaffat.

Dela på andra sajter

Frun din ser inte så thailändsk ut. Fast ett ordentligt headset har hon skaffat.

:rotfl:  :rotfl:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

är himla less på den där Pantamera reklamen. "Ge dej en klapp på axeln", gudars skymning.

Ändrades av ragson

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Dela på andra sajter

P3.

håller med alla andra som gnäller också, känner mej lack helt enkelt, fast P3 är värst...

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Trött på att den här dyker upp hela tiden, kan det bero på mina grannar och övriga boende i huset?

post-3359-0-15469500-1435912497_thumb.jp

Dela på andra sajter

Att det är upptaget när jag ringer viktiga samtal(om min utbrändhet)Klart stressande  :girl_dev:

Måne

Dela på andra sajter

Att det är upptaget när jag ringer viktiga samtal(om min utbrändhet)Klart stressande  :girl_dev:

Lugn nu och tänk på blodtrycket.Doktor Gotland har många patienter att ta hand om.(ps har du känt att han luktar sprit i bland?)

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Lugn nu och tänk på blodtrycket.Doktor Gotland har många patienter att ta hand om.(ps har du känt att han luktar sprit i bland?)

Han luktar po och öl,det har jag själv känt  :im_happy:

Måne

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Han luktar po och öl,det har jag själv känt  :im_happy:

Po det var inte snällt sagt

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...