Baa Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Men nu får jag ingen notifikation till Tapatalk, och det var ju inte det jag ville bli av med utan bara till telefonen... Byt forum! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 Byt forum! Ja, du kan säkert bistå med länk till nåt forum fyllt med en massa klimaktoriekärringar... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 13, 2015 Dela Inlagd Juni 13, 2015 (ändrad) Ja, du kan säkert bistå med länk till nåt forum fyllt med en massa klimaktoriekärringar... http://www.familjeliv.se/forum skulle passa kanhända Solly, kunde inte hålla mig... Ändrades Juni 13, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 14, 2015 Dela Inlagd Juni 14, 2015 Ja, du kan säkert bistå med länk till nåt forum fyllt med en massa klimaktoriekärringar... Nä. men håll med om att förslaget skulle funka mot ditt dilemma! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Kommunens SFI. Vi vill ju ha möjlighet till distansutbildning då frun av medicinska skäl är i Thailand under de kalla månaderna, så det kan bli kontinuitet i studierna. För att behöva skriva in sig varje vår fungerar inte, reg i Feb och du kommer in i Aug. Såvida du inte är en flykting för då är du inne inom en månad... Nu prata jag med dem om distansutbildningen och jo ja, då var de oroliga för fusk då nån annan kan fylla i de skrivna testerna... Ee men nu var det ju vi som ville förbättra möjligheterna till att studera, ingen vits att fuska, spec inte då hon inte fått en krona av Sverige under de 3 år vi varit gifta... Så man bör väl ha ett motiv till fusket... "Det finns många motiv" tyckte kommunen... Ja för somalier som måste boka av sig för att få bidrag men inte för en Thailändska som inte får bidrag utan bara vill lära sig språket under mer än 3 mån om året... Utöver det tycker jag efter att ha sett hur lortigt det är i city att flyktingarna kan få var sin sopkvast och göra rätt för sig... De var allt gnäll för idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Kommunens SFI. Vi vill ju ha möjlighet till distansutbildning då frun av medicinska skäl är i Thailand under de kalla månaderna, så det kan bli kontinuitet i studierna. För att behöva skriva in sig varje vår fungerar inte, reg i Feb och du kommer in i Aug. Såvida du inte är en flykting för då är du inne inom en månad... Nu prata jag med dem om distansutbildningen och jo ja, då var de oroliga för fusk då nån annan kan fylla i de skrivna testerna... Ee men nu var det ju vi som ville förbättra möjligheterna till att studera, ingen vits att fuska, spec inte då hon inte fått en krona av Sverige under de 3 år vi varit gifta... Så man bör väl ha ett motiv till fusket... "Det finns många motiv" tyckte kommunen... Ja för somalier som måste boka av sig för att få bidrag men inte för en Thailändska som inte får bidrag utan bara vill lära sig språket under mer än 3 mån om året... Utöver det tycker jag efter att ha sett hur lortigt det är i city att flyktingarna kan få var sin sopkvast och göra rätt för sig... De var allt gnäll för idag. Skit i SFI, kör på Folkuniversitetet istället. Så gör vi. Kostar några kronor, men studierna blir av helt annan kvalitet. Det kanske inte hjälper om ni vill studera på distans, men det ger många möjligheter att studera svenska när ni är i Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Skit i SFI, kör på Folkuniversitetet istället. Så gör vi. Kostar några kronor, men studierna blir av helt annan kvalitet. Det kanske inte hjälper om ni vill studera på distans, men det ger många möjligheter att studera svenska när ni är i Sverige. Folkskola är oxå bra. Man måste dock ha gått lite på Sfi. Frugan går där får drygt 7000 i bidrag per månad samt mycket bättre kvalitet på utbildningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Frun får inga bidrag alls, de har bara sölat till oss UT, så man kan hoppas på PUT 4 året... Nu skall vi begära en omprövning då de gjort en massa fel i den sist ansökan, fel på tiden då hon varit här mm, man undrar om de har läsförståelse de som fattar besluten. Men men de hinner väl bara att ta hand om afrikaner och syrier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Fästingar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Den usla svenska sommaren. Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Folkskola är oxå bra. Man måste dock ha gått lite på Sfi. Frugan går där får drygt 7000 i bidrag per månad samt mycket bättre kvalitet på utbildningen. Är detta en utbildning hon går efter avklarad sfi? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 17, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Juni 17, 2015 Den usla svenska sommaren. Den usla svenska sommaren är bättre än en bra sommar på vestlandet i Norge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Frun får inga bidrag alls, de har bara sölat till oss UT, så man kan hoppas på PUT 4 året... Nu skall vi begära en omprövning då de gjort en massa fel i den sist ansökan, fel på tiden då hon varit här mm, man undrar om de har läsförståelse de som fattar besluten. Men men de hinner väl bara att ta hand om afrikaner och syrier. Hej Jag är helt säker på att det är du som fyllt i papperna helt fel eller nåt annat. Det retar jag mej på när vissa inte kan kolla vad som gäller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Att det publiceras för få bilder på flygplanskäk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Att det publiceras för få bilder på flygplanskäk Hur dj. hungrig blir man då, Bra bantningsmedel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 AF och FK "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tortan Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Folk som trycker oavbrutet på knappen till trafikljuset . Biip biip biip biip... My attitude, your problem . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Alla menlösa, politiska, påhopp, veta bäst, otrevligheter, nedvärderande, rasistiska och hotfulla inlägg på detta forum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Att karameliseringsknappen har försvunnit på Hårbollens far och flygplansmatmästarens inlägg "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Folk som trycker oavbrutet på knappen till trafikljuset . Biip biip biip biip... Jag har letat överallt men jag hittar ingen sådan knapp i min bil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Folk som trycker oavbrutet på knappen till trafikljuset . Biip biip biip biip... Hehe När jag var ung så bodde jag i en byhåla straxt norr om Gävle där nu Rolba bor. Då fanns det ingen motorväg runt Gävle... Så under industrisemestern så brukade vi roa oss med att tejpa fast knappen till trafikljuset... Skapligt populärt bus /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Hehe När jag var ung så bodde jag i en byhåla straxt norr om Gävle där nu Rolba bor. Då fanns det ingen motorväg runt Gävle... Så under industrisemestern så brukade vi roa oss med att tejpa fast knappen till trafikljuset... Skapligt populärt bus /Enis dj bra bus, tur jag inte körde där då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Är detta en utbildning hon går efter avklarad sfi? Ja svenska utbildning. Hon är inte klar på SFI slutade där när hon kom in på folkhögskolan. Hon hade precis kommit till d-kursen. Skickat från min iPad med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Hehe När jag var ung så bodde jag i en byhåla straxt norr om Gävle där nu Rolba bor. Då fanns det ingen motorväg runt Gävle... Så under industrisemestern så brukade vi roa oss med att tejpa fast knappen till trafikljuset... Skapligt populärt bus /Enis När var det här, tidigt 50-tal? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 17, 2015 Dela Inlagd Juni 17, 2015 Folk som trycker oavbrutet på knappen till trafikljuset . Biip biip biip biip... Av någon konstig anledning så behöver man inte trycka på dessa i Helsingborg, ljuset slår om för gröngubbe automatiskt på många ställen, utan att det finns några gående i närheten, mycket bra för miljön med bilar som tvingas att stanna i onödan och stå på tomgång och släppa ut avgaser. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu