Tallviking Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Ja du kan ju ha en WiFi 3g dongle/router för att prata skype mm. Det var så jag tänkte vet inte vad du tänkte. Mvh Pho Wifi-baserad handsfree till mobilen är inte direkt vanligt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Que??? Du verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan. Det ena utesluter inte det andra. Och jag skrev aldrig att detta gäller exklusivt bluetooth! Dock skrev jag att det är olagligt att köra bil och prata med mobilen i handen. Man kan ha trådad handsfree och köra lagligt. Dock får man inte prata med mobilen i handen när man kör. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Var hittar du ordet bara i det jag skriver? Hade inte varit lättare att bara skriva handsfree, så hade man sluppit en massa följdfrågor? Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Hade inte varit lättare att bara skriva handsfree, så hade man sluppit en massa följdfrågor? Rock on! På MPR har det nog ingen betydelse då att märka ord är en folksport här. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Idag är väl ändå 99.999% av alla handsfree (som är trådlösa) Bluetooth-varianten. Fördelen med Bluetooth är att den med enkelhet går att koppla ihop med flera saker samtidigt, vilket är "betydligt svårare" med wifi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Idag är väl ändå 99.999% av alla handsfree (som är trådlösa) Bluetooth-varianten. Fördelen med Bluetooth är att den med enkelhet går att koppla ihop med flera saker samtidigt, vilket är "betydligt svårare" med wifi. Ja i både min bil i Sverige och i Thailand så har dessa bluetooth där jag kan prata telefon spela musik från telefonen mm. Helt outstanding. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 13, 2015 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2015 Idag är väl ändå 99.999% av alla handsfree (som är trådlösa) Bluetooth-varianten. Fördelen med Bluetooth är att den med enkelhet går att koppla ihop med flera saker samtidigt, vilket är "betydligt svårare" med wifi. Eller vanligt trådat headset. Eller det dumma ovanan att alltid snacka med högtalarfunktionen, som frun har börjat göra inom hemmets väggar. Rövig ljudkvalitet och störande för övriga familjemedlammar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pho Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Wifi-baserad handsfree till mobilen är inte direkt vanligt Vem har påstått det det jag hakade upp mig på endast blåtand lagligt du kan ha trådad handsfree sedan WIFi till omvärlden Mvh Pho Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Irriterar mig på tjafset om handsfree. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Vem har påstått det det jag hakade upp mig på endast blåtand lagligt du kan ha trådad handsfree sedan WIFi till omvärlden Mvh Pho Wifi till omvärlden ? Tror du blandar ihop Wifi, bluetooth och mobilt bredband/3G/4G. De är alla 3 olika tekniklösningar som används till olika saker Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pho Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Du verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan. Det ena utesluter inte det andra. Och jag skrev aldrig att detta gäller exklusivt bluetooth! Dock skrev jag att det är olagligt att köra bil och prata med mobilen i handen. Man kan ha trådad handsfree och köra lagligt. Dock får man inte prata med mobilen i handen när man kör. Jo jag har skarpa knivar i lådan som ingen annan får röra men har du överhuvutaget några knivar du skrev Det är helt lagligt om man har Bluetooth. Du får dock inte köra med mobilen i handen. Hur tolkar du detta så försök inte att starta och ändra dina ordval men kanske vi lever i olika världar men min svenska enligt ovanstående så är det bara om man har blåtand om jag tex skulle ha en gammal telefon som inte har blåtand så dår får jag inte prata i den även om jag har ett trådbundet handsfree. och när jag frågar så får jag inget svar utan bara rappakalja vad menade du med detta som du skrev Var hittar du ordet bara i det jag skriver? Jag bara undrar men du kanske är en politiker som skriver så att alla inte förstår men tro att du är lärd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Jo jag har skarpa knivar i lådan som ingen annan får röra men har du överhuvutaget några knivar du skrev Det är helt lagligt om man har Bluetooth. Du får dock inte köra med mobilen i handen. Hur tolkar du detta så försök inte att starta och ändra dina ordval men kanske vi lever i olika världar men min svenska enligt ovanstående så är det bara om man har blåtand om jag tex skulle ha en gammal telefon som inte har blåtand så dår får jag inte prata i den även om jag har ett trådbundet handsfree. och när jag frågar så får jag inget svar utan bara rappakalja vad menade du med detta som du skrev Var hittar du ordet bara i det jag skriver? Jag bara undrar men du kanske är en politiker som skriver så att alla inte förstår men tro att du är lärd Som sagt... Du är bevisligen inte den skarpaste kniven i lådan. När jag skriver att det är ok med att använda trådat handsfree till exempel en gammal telefon i meddelandet du citerade. . Så vill du ha det till det omvända. Då du inte verkar förstå ren svenska. Eller skiter att läsa det du citerar innan du går i spinn. Bluetooth är den vanligaste handsfree lösningen. Men visst vi kan ändra det till bara handsfree så förstår även du. Lägg ner innan du förnedrar dig mer "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pho Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Wifi till omvärlden ? Tror du blandar ihop Wifi, bluetooth och mobilt bredband/3G/4G. De är alla 3 olika tekniklösningar som används till olika saker Nej det är endast en transport isåfall skilj på bluetooth 1,2,3,4 det är olika tekniklösningar som används till samma saker WiFi är en transport oavsett om du vill komma ut till internet eller streama musik mm. det kan du ju också göra via bluetooth eller bredband/3G/4G det där med tekniklösningar faller vill jag lyssna på musik eller film så spelar inte det ingen roll vilka tekniklösningar som finns kan streama gå och köpa, hyra ladda ner olagligt mm. jag tror att det är du som blandar ihop detta vad vi pratar om är tjänster mm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pho Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 (ändrad) Som sagt... Du är bevisligen inte den skarpaste kniven i lådan. När jag skriver att det är ok med att använda trådat handsfree till exempel en gammal telefon i meddelandet du citerade. . Så vill du ha det till det omvända. Då du inte verkar förstå ren svenska. Eller skiter att läsa det du citerar innan du går i spinn. Bluetooth är den vanligaste handsfree lösningen. Men visst vi kan ändra det till bara handsfree så förstår även du. Lägg ner innan du förnedrar dig mer Och vart fan skrev du det det första rödmarkerade är det jag citerade over and out och du kunde inte förklara min fråga mm nej du kör bara ditt race undrar vem som inte läser inläggen och jag fortsätter att att citera första inlägget men du kan ju inte svar. Ändrades April 13, 2015 av pho Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Och vart fan skrev du det det första rödmarkerade är det jag citerade over and out När du inte vet vad du själv citerade. Du skriver till tv att man kopplar upp ett handsfree med 3G eller 4G. Du verkar ha nollkoll på det mesta. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pho Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 När du inte vet vad du själv citerade. Du skriver till tv att man kopplar upp ett handsfree med 3G eller 4G. Du verrkar ha nollkoll på det mesta. Vem fan verkar ha nollkoll varför drar du in TV inte tv i det hela svara istället på på mina frågor. Som alltid du svarar alldrig utan bara nya frågor svara mig mig nu ang tr handsfree som du sa har du fått tunghäfta eller nä nu skall jag fortsätta fira nyår absolut trevligare än chatta med en imbecill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Vem fan verkar ha nollkoll varför drar du in TV inte tv i det hela svara istället på på mina frågor. Som alltid du svarar alldrig utan bara nya frågor svara mig mig nu ang tr handsfree som du sa har du fått tunghäfta eller nä nu skall jag fortsätta fira nyår absolut trevligare än chatta med en imbecill. Dra ner på spriten så kanske du förstår nåt av vad du läser nästa gång... "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Songkran retar mig lite, blev blöt 2 ggr i går redan. Den skall ju inte börja ännu men det var jag förberedd på. . Så kamera+2 mobiler i en vattentät påse runt halsen. Ska jag reta mig mer så var det ju att jag inte köpte en super-soaker när jag nu ändå var på tesco-lotus så jag kan ge tillbaka lite vatten åt fanstygen som står och slänger det på mig när jag sitter på flaket på pickisen. Jag åker ju ståndsmässigt, Dom skulle ha in mig i bilen men jag sa att en tjej med en 2 månaders unge i famnen nog trivs bättre därinne. Så jag satt på flaket. Stekare som jag är så valde jag att sitta ute då bilfan inte ens har en fungerande AC. Lyxliv i sisaket, 103km från surin. tror jag sitter på gränsen mellan provinserna. Att dom tjuvstartar songkran i pattis förvånar mig inte ett dugg, men häruppe... det var lite överraskande, dock så hade jag förberett mig som sagt. Dom som lägger isblock i vattnet Oftast Engländer Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Nej det är endast en transport isåfall skilj på bluetooth 1,2,3,4 det är olika tekniklösningar som används till samma saker WiFi är en transport oavsett om du vill komma ut till internet eller streama musik mm. det kan du ju också göra via bluetooth eller bredband/3G/4G det där med tekniklösningar faller vill jag lyssna på musik eller film så spelar inte det ingen roll vilka tekniklösningar som finns kan streama gå och köpa, hyra ladda ner olagligt mm. jag tror att det är du som blandar ihop detta vad vi pratar om är tjänster mm. Så blanda inte ihop tjänster med tekniska lösningar då för det leder bara till total förvirring Förstår du ens själv vad du skriver här ovanför ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pho Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Dra ner på spriten så kanske du förstår nåt av vad du läser nästa gång... Du påstår hela tiden men aldrig svarar i en tråd alla trådar så om du kan läsa vill jag ha svar på de frågor som jag har givit dig så undrar vem det som läser som man vill kan du svara på på mina frågor eller vet du att du har fel eller skrivit fel ex trådburen handsfree var skrev du du det som jag frågade i ett tidigare inlägg kom med lite fakta men du gömmer dig istället bakom dina ord som du inte kan besvara inte i bara denna tråd utan i de mesta trådarna som du är involverad i men kan du inte svara på mina frågor vill jag inte förstöra denna tråd bara för att du inte har en KNIV. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Du påstår hela tiden men aldrig svarar i en tråd alla trådar så om du kan läsa vill jag ha svar på de frågor som jag har givit dig så undrar vem det som läser som man vill kan du svara på på mina frågor eller vet du att du har fel eller skrivit fel ex trådburen handsfree var skrev du du det som jag frågade i ett tidigare inlägg kom med lite fakta men du gömmer dig istället bakom dina ord som du inte kan besvara inte i bara denna tråd utan i de mesta trådarna som du är involverad i men kan du inte svara på mina frågor vill jag inte förstöra denna tråd bara för att du inte har en KNIV. Billigare sprit och bredare trottoarer verkar det som du är inne på just nu. Jag har redan svarat dig flera gånger på dina frågor. Problemet tycks vara att du inte förstått detta. Vänta till i morgon och läs tråden. Och förstår du inte det då så bör du nog logga ut och kasta lösenordet. Då det är risk för att MPR ligger över din nivå? "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 För en gångs skull skrivs det i en passande tråd, SKITSAKER SOM NÅGRA IRRITERAR SIG PÅ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Och varför är det nästan alltid samma tjurskallar som inte kan ge sig på detta forum. Både socialt handikapp samt bara leva ett forumliv och att inte förstå hur skönt det är med "handsfree" som happy ending. Utlösningen är väl en hustruimport. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd April 13, 2015 Dela Inlagd April 13, 2015 Inte direkt irriterad, mer trött på dem kanske. Individer som så lätt bara skall kasta ur sig skit om Thailand, och uttala sig som värsta allvetaren. mest tragiskt om de dessutom bor där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd April 14, 2015 Dela Inlagd April 14, 2015 Dom som lägger isblock i vattnet Oftast Engländer Offe Illa nog med vatten, men kastar dom kallvatten (inte den 25°C varianten dom kastade på mig nu) på mig dessutom så blir jag nog riktigt sur. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu