Oregistrerad Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 Logga ut för gott så slipper du det problemet Skulle jag gjort , kan bara ente hitta var man gör det!...Är faktiskt ganska trött på MPR, luktar litta incest över det hela Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 Att bittra människor ljuger och hittar på saker om mig blir jag lite irriterad på ,att dom dessutom hotar mig bryr jag mig inte om ,för dom som vill ngt brukar verkställa så funkar det i min värld ,inga hot utan verkställan ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 Skulle jag gjort , kan bara ente hitta var man gör det!...Är faktiskt ganska trött på MPR, luktar litta incest över det hela Bara be admin fixar han det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 Bara be admin fixar han det Hur gör man??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 Hur gör man??? Klicka på "Kontakta oss" nere till höger Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 Skulle jag gjort , kan bara ente hitta var man gör det!...Är faktiskt ganska trött på MPR, luktar litta incest över det hela Enkelt, skriva bara i ett inlägg att du vill att P3 tar bort dig så löser han det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 Klicka på "Kontakta oss" nere till höger eller till vänster möjligheterna är många Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 Klicka på "Kontakta oss" nere till höger Verkar va många som vill bli av med maj, även Du min Brutus :* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 Verkar va många som vill bli av med maj, även Du min Brutus :* är det tacken för att man vill hjälpa till ? Inte undra på att många skulle vilja se dig lämna MPR ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 33cl ölburkar, för stora för 1 klunk och för små för 2 klunkar MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 är det tacken för att man vill hjälpa till ? Inte undra på att många skulle vilja se dig lämna MPR ! :* På Daj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 Hur gör man??? Du får väl be din kompis Jesus, gillar hen dig så avreggas du om inte så får vi dras med dig ett tag till, men då har du i alla fall fått besked ovanifrån vad de tycker om dig... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 Du får väl be din kompis Jesus, gillar hen dig så avreggas du om inte så får vi dras med dig ett tag till, men då har du i alla fall fått besked ovanifrån vad de tycker om dig... Verkar nock som att jau ente haur nån kompis däruppe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 Verkar nock som att jau ente haur nån kompis däruppe Nej, det finns det nog ingen som har. Märkligt att alla knäppgökar tror att de har det... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 Nej, det finns det nog ingen som har. Märkligt att alla knäppgökar tror att de har det... Japp, verkar finnas en del på MPR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 Japp, verkar finnas en del på MPR Har du kontakt med många av dem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 Har du kontakt med många av dem? Japp, di svarar ju titt som tätt :rotfl: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 Japp, di svarar ju titt som tätt :rotfl: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 Att bittra människor ljuger och hittar på saker om mig blir jag lite irriterad på ,att dom dessutom hotar mig bryr jag mig inte om ,för dom som vill ngt brukar verkställa så funkar det i min värld ,inga hot utan verkställan ha ha Brukar du få hot? Isåfall är det ju otrevligt. Att folk tjafsar och ber varandra dra åt...är ju standard men riktiga hot är inte ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 Brukar du få hot? Isåfall är det ju otrevligt. Att folk tjafsar och ber varandra dra åt...är ju standard men riktiga hot är inte ok. Nej jag brukar inte få hot ,men i fredags kväll fick jag det av en bitter mpr medlem , ja skulle det nu hända ngt så är det ju många som vet om vem det är lägger man ut hot på öppen media är man ju inte så smart så att säga såg att det var borttaget nu men jag har ju skärmdump sparad och vbf till mina närmaste vänner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd April 11, 2015 Dela Inlagd April 11, 2015 De som tycker det är "festligt" eller "fyndigt" att skriva på dialekt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd April 12, 2015 Dela Inlagd April 12, 2015 Att jag inte fått fara och fiska med goone på 2 dagar. Han jobbar hela tiden så jag får sitta och "snacka" med flickorna i byn nu. Tja det blir väl mest att dricka lite öl och käka pyttipanna (hon var gift med en svensk i 7 år innan han dog) så den blir perfekt. Men jag skulle vilja fara och fiska med honom. Tanken på att dra upp nåt lite ätbart i alla fall som damen tillagar efteråt är lockande. Men fanstyget jobbar ju nästan dygnet runt... och jag tänker inte köpa ett eget spö härnere - inte ännu. Så jag är lite sur. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd April 12, 2015 Dela Inlagd April 12, 2015 Att lipsillar aldrig slutar att vara just lipsillar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd April 12, 2015 Dela Inlagd April 12, 2015 De som tycker det är "festligt" eller "fyndigt" att skriva på dialekt. Kåmmä allri å slut mä dä. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd April 12, 2015 Dela Inlagd April 12, 2015 Kåmmä allri å slut mä dä. Köm allri å slut ve he. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu