Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

Att TVn gick sönder nu och att det luktar bränt.

Tv sönder OK men att det luktar bränt???? Kör lugnare med frun--- 

Dela på andra sajter

Folk som stänger safetyboxen vid utcheckning så man måste ner till receptionen o härja om nyckel. :fool:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Dela på andra sajter

Nicholas som stör underhållningen,och micke issan, för att han blev avstängd...

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Folk som drar med kärringar och ungar till emigration i Jomtien fast dom inte behöver

vara där.

Skrik på ungar och gnäll från kärrinen för att det tar sån tid.

Släpp av dom på nån marknad eller varuhus med lite flis i fickan.

Pattaya

Dela på andra sajter

Var och handlade bröd på Ica så jag får i mig lite frukost. Det som slog mig är att tiggarna ha så små koppar.. det får ju knappt plats några pengar i dom små kopparna, jävligt irriterande! :)

Dela på andra sajter

Var och handlade bröd på Ica så jag får i mig lite frukost. Det som slog mig är att tiggarna ha så små koppar.. det får ju knappt plats några pengar i dom små kopparna, jävligt irriterande! :)

Kanske dax att skänka en 20 L spann till dom... :)

Fast då kanske det blir tufft att få hem alla pengar.

Vi får börja skänka sedlar istället.. :)

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Jag brukar ge dem ett kreditkort istället, så mycket enklare och då kan de själva ta vad de är värda

Dela på andra sajter

Jag brukar ge dem ett kreditkort istället, så mycket enklare och då kan de själva ta vad de är värda

Sitter dom utanför bolaget med en kopp så brukar jag ge dom en stänkare när jag kommer ut.

Det tolkar jag som att dom är törstig.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Jag brukar ge dem ett kreditkort istället, så mycket enklare och då kan de själva ta vad de är värda[/quote

Resecheckar is da shit.. Passar perfekt till resandefolk :-)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Om ni undrar hur dom har råd med en Merca, så kommer den från mig, en lite gåva så att säga, men där går gränsen.

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Du får göra som jag brukar!

Lägg pengar i den lilla, tomma muggen...

Gå ett par steg bort, vänd och gå tillbaka och lägg pengar i den lilla tomma muggen, ta tre steg bort, vänd...

Lägg pengar i den lilla tomma muggen...

Upprepa tills du mår bättre, eller tills du inte har tid längre...

Men det bästa du kan göra för tiggarna är att jobba mera, tjäna mera, och därmed betala mer skatt som sen kan missbrukas av lättlurade "folkvalda".

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

När jag sätter in ett nytt batteri i min laptop och den inte går att starta.

Samma resultat efter flera timmars laddning,

Shit..

Veteran

Dela på andra sajter

Som idag när 2 tyskar/holländare  (jag kunde inte avgöra utifrån rotvälskan) som satte sig bredvid mig inte samtalar utan skriker till varandra trots att avståndet bara var drygt en meter mellan dem. Min hämnd var att jag av någon anledning hade mycket gaser i magen denna dag och vinden blåste i deras riktning! :crazy:

Du undrar varför dom skrek.Jo Tyskarna skrek på hjälp, att svensken håller på och gasar ihjäl dom.

Dela på andra sajter

Betalade räkningarna från december racet i Bkk.

Det stör mig ganska mycket att kursen inte blev bättre än 4,09 i snitt på alla uttag.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

Lite småirriterad på att buddha har sagt till frun att måndag är en bra dag att hämta ut bilen.

Plus att bygg-gubbarna lämnade husbygget igår för att de såg ett spöke.

Ett spöke som senare visade sig vara en stum granne som stått vid utsidan av vår tomt och låtit konstigt.

Dela på andra sajter

Att jag inte irriterar mig på nåt, har det så jävla bra i jomtien eller var sjutton jag hamnat.

Nåja, blir utkastad imorgon av mait. Men det är nog mitt eget fel, ska ju dra vidare.

ทีรัก

Dela på andra sajter

Vi har ju kommit överens om att du ska ha jutesäcken över huvudet på dagtid  :good:  

Måne

Dela på andra sajter

Lite småirriterad på att buddha har sagt till frun att måndag är en bra dag att hämta ut bilen.

Ett spöke som senare visade sig vara en stum granne som stått vid utsidan av vår tomt och låtit konstigt.

Fan det kanske va mig dom såg va förbi o tittade, men det var bara en massa kor på tomten.

Med vänlig hälsning FANTASY

Dela på andra sajter

Se nu bara till att få en betongplatta gjuten, ett tak som skuggar, en pool att hoppa i, mobler som är stabila och ett billjardbord, så är festen till nästa år räddad :good:  :wink:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Se nu bara till att få en betongplatta gjuten, ett tak som skuggar, en pool att hoppa i, mobler som är stabila och ett billjardbord, så är festen till nästa år räddad :good:  :wink:

Det som du räknar upp, ska nog hinnas med. :)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...