Surin P3 Inlagd Februari 4, 2015 Dela Inlagd Februari 4, 2015 Att TVn gick sönder nu och att det luktar bränt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 4, 2015 Dela Inlagd Februari 4, 2015 Att TVn gick sönder nu och att det luktar bränt. Tv sönder OK men att det luktar bränt? Kör lugnare med frun--- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 4, 2015 Dela Inlagd Februari 4, 2015 Kalle2.jpg Underbart, den där ska jag sno å sätta på mitt visitkort. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Folk som stänger safetyboxen vid utcheckning så man måste ner till receptionen o härja om nyckel. Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 (ändrad) Nicholas som stör underhållningen,och micke issan, för att han blev avstängd... MVH Tommy Ändrades Februari 6, 2015 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Folk som drar med kärringar och ungar till emigration i Jomtien fast dom inte behöver vara där. Skrik på ungar och gnäll från kärrinen för att det tar sån tid. Släpp av dom på nån marknad eller varuhus med lite flis i fickan. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 7, 2015 Dela Inlagd Februari 7, 2015 Var och handlade bröd på Ica så jag får i mig lite frukost. Det som slog mig är att tiggarna ha så små koppar.. det får ju knappt plats några pengar i dom små kopparna, jävligt irriterande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Februari 7, 2015 Dela Inlagd Februari 7, 2015 Var och handlade bröd på Ica så jag får i mig lite frukost. Det som slog mig är att tiggarna ha så små koppar.. det får ju knappt plats några pengar i dom små kopparna, jävligt irriterande! Kanske dax att skänka en 20 L spann till dom... Fast då kanske det blir tufft att få hem alla pengar. Vi får börja skänka sedlar istället.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 7, 2015 Dela Inlagd Februari 7, 2015 Var och handlade bröd på Ica så jag får i mig lite frukost. Det som slog mig är att tiggarna ha så små koppar.. det får ju knappt plats några pengar i dom små kopparna, jävligt irriterande! Jag brukar ge dem ett kreditkort istället, så mycket enklare och då kan de själva ta vad de är värda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 7, 2015 Dela Inlagd Februari 7, 2015 Jag brukar ge dem ett kreditkort istället, så mycket enklare och då kan de själva ta vad de är värda Sitter dom utanför bolaget med en kopp så brukar jag ge dom en stänkare när jag kommer ut. Det tolkar jag som att dom är törstig. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 7, 2015 Dela Inlagd Februari 7, 2015 Jag brukar ge dem ett kreditkort istället, så mycket enklare och då kan de själva ta vad de är värda[/quote Resecheckar is da shit.. Passar perfekt till resandefolk Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Februari 7, 2015 Dela Inlagd Februari 7, 2015 Om ni undrar hur dom har råd med en Merca, så kommer den från mig, en lite gåva så att säga, men där går gränsen. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Februari 7, 2015 Dela Inlagd Februari 7, 2015 Ful graffiti, lite jobb var det. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 7, 2015 Dela Inlagd Februari 7, 2015 Att Maria Andersson inte är med i Pluras kök, nåja man får väl trösta sig med Titiyo. http://youtu.be/2itsHUAGX5c Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 8, 2015 Dela Inlagd Februari 8, 2015 Var och handlade bröd på Ica så jag får i mig lite frukost. Det som slog mig är att tiggarna ha så små koppar.. det får ju knappt plats några pengar i dom små kopparna, jävligt irriterande! Du får göra som jag brukar! Lägg pengar i den lilla, tomma muggen... Gå ett par steg bort, vänd och gå tillbaka och lägg pengar i den lilla tomma muggen, ta tre steg bort, vänd... Lägg pengar i den lilla tomma muggen... Upprepa tills du mår bättre, eller tills du inte har tid längre... Men det bästa du kan göra för tiggarna är att jobba mera, tjäna mera, och därmed betala mer skatt som sen kan missbrukas av lättlurade "folkvalda". MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 När jag sätter in ett nytt batteri i min laptop och den inte går att starta. Samma resultat efter flera timmars laddning, Shit.. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Det som stör mig att jag har moral.Jag ser dom som inte har det verkar ha det mycket roligare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Som idag när 2 tyskar/holländare (jag kunde inte avgöra utifrån rotvälskan) som satte sig bredvid mig inte samtalar utan skriker till varandra trots att avståndet bara var drygt en meter mellan dem. Min hämnd var att jag av någon anledning hade mycket gaser i magen denna dag och vinden blåste i deras riktning! Du undrar varför dom skrek.Jo Tyskarna skrek på hjälp, att svensken håller på och gasar ihjäl dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Betalade räkningarna från december racet i Bkk. Det stör mig ganska mycket att kursen inte blev bättre än 4,09 i snitt på alla uttag. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Lite småirriterad på att buddha har sagt till frun att måndag är en bra dag att hämta ut bilen. Plus att bygg-gubbarna lämnade husbygget igår för att de såg ett spöke. Ett spöke som senare visade sig vara en stum granne som stått vid utsidan av vår tomt och låtit konstigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Att jag inte irriterar mig på nåt, har det så jävla bra i jomtien eller var sjutton jag hamnat. Nåja, blir utkastad imorgon av mait. Men det är nog mitt eget fel, ska ju dra vidare. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Plus att bygg-gubbarna lämnade husbygget igår för att de såg ett spöke. Vi har ju kommit överens om att du ska ha jutesäcken över huvudet på dagtid Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd Februari 17, 2015 Dela Inlagd Februari 17, 2015 Lite småirriterad på att buddha har sagt till frun att måndag är en bra dag att hämta ut bilen. Plus att bygg-gubbarna lämnade husbygget igår för att de såg ett spöke. Ett spöke som senare visade sig vara en stum granne som stått vid utsidan av vår tomt och låtit konstigt. Fan det kanske va mig dom såg va förbi o tittade, men det var bara en massa kor på tomten. Med vänlig hälsning FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Lite småirriterad på att buddha har sagt till frun att måndag är en bra dag att hämta ut bilen. Plus att bygg-gubbarna lämnade husbygget igår för att de såg ett spöke. Ett spöke som senare visade sig vara en stum granne som stått vid utsidan av vår tomt och låtit konstigt. Se nu bara till att få en betongplatta gjuten, ett tak som skuggar, en pool att hoppa i, mobler som är stabila och ett billjardbord, så är festen till nästa år räddad BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Februari 18, 2015 Dela Inlagd Februari 18, 2015 Se nu bara till att få en betongplatta gjuten, ett tak som skuggar, en pool att hoppa i, mobler som är stabila och ett billjardbord, så är festen till nästa år räddad Det som du räknar upp, ska nog hinnas med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu