1609offe Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 Det hoppar upp skitreklam Tex Heta köp eller nått liknade och ofta går sidan upp till start 2 3 gånger när jag skrollar ned Händer nästan bara på MP Det kan oxå var min data Men det retar mig Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Det här spretandet med fingrar på olika sätt framför kameralinsen. Tummen upp eller ner är väl ok, men övriga spretvarianter tycker jag mest förstör ett annars bra foto. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shovel78 Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Det här spretandet med fingrar på olika sätt framför kameralinsen. Tummen upp eller ner är väl ok, men övriga spretvarianter tycker jag mest förstör ett annars bra foto. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 tecken-för-fred-för-asiatisk-flickagrupp-lyckligt-7187407.jpg Precis! Vuxna personer som inte lossnat från lekisstadiet. Vad vill de ha sagt med alla spretvarianterna? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shovel78 Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Precis! Vuxna personer som inte lossnat från lekisstadiet. Vad vill de ha sagt med alla spretvarianterna? Kanske dom fått allt om bakfoten och menar så här.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 När amatören som plogar snö här inte förstår att man kan vinkla bladet utan lägger hela vallen mot mig istället för andra hållet som bara är ett stort dike samt skog!! Ja det måste va jobbigt att få en snövall på sig? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Kanske dom fått allt om bakfoten och menar så här.. Sådär ska man inte göra till en engelsman... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Fick med mig en tom snusdosa till träningen, vilket jävla öde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Fick med mig en tom snusdosa till träningen, vilket jävla öde då hade jag gått hem igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 då hade jag gått hem igen! Snart på väg mot jobbet så då löser det sig [emoji13] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Snart på väg mot jobbet så då löser det sig [emoji13] Vilken jäkla disiplin,träna innan jobbet,starkt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Kommer hem från jobbet och lägger sig på soffan,placerar laptopen på magen. Hittar en intressant bildtråd på Mpr, scrollar nedåt med piltangent för att se bilderna men vaknar med fingret fortfarande på knappen men sidan i botten,pilar upp för att sen upprepa samma grej [emoji6] Irriterande. Skickat från min SM-N915FY via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Vilken jäkla disiplin,träna innan jobbet,starkt Enklare när man ser att det blir resultat, men varje dag orkar jag inte upp. Brukar bli 2-3 vardagar / vecka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Enklare när man ser att det blir resultat, men varje dag orkar jag inte upp. Brukar bli 2-3 vardagar / vecka. Det är väl tillräckligt med tanke på hur du tränar på helgerna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Irriterar mig oerhört på den förbannade domaren Morgan Johansson som verkar hata ÖHK,varje match han dömer så hittar han utvisningar som inte finns Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 28, 2015 Dela Inlagd Januari 28, 2015 Det är väl tillräckligt med tanke på hur du tränar på helgerna work hard, play hard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Folk som inte kan räkna... Har en som ska kolla på vår bil. Det är en 2009. Ja, då är den över 7 år säger hon. Nä, den är drygt 5 år och 2 månader, tycker jag. Uttagen 22. November 2009 och nu är det Januari 2015. Så räknar hon... 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015... Nämen då är den ju sju år redan. Jösses. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Folk som inte kan räkna... Har en som ska kolla på vår bil. Det är en 2009. Ja, då är den över 7 år säger hon. Nä, den är drygt 5 år och 2 månader, tycker jag. Uttagen 22. November 2009 och nu är det Januari 2015. Så räknar hon... 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015... Nämen då är den ju sju år redan. Jösses. Ja den sista idi*ten är ju inte född. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Grannar som har fest när jag vill sova, hur fan tänker de? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Februari 2, 2015 Dela Inlagd Februari 2, 2015 Hittade tre kronor i fickan efter helgen och ser inte ett spår efter några tiggare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 2, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2015 Hittade tre kronor i fickan efter helgen och ser inte ett spår efter några tiggare. I fickan eller i koppen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 3, 2015 Dela Inlagd Februari 3, 2015 Som idag när 2 tyskar/holländare (jag kunde inte avgöra utifrån rotvälskan) som satte sig bredvid mig inte samtalar utan skriker till varandra trots att avståndet bara var drygt en meter mellan dem. Min hämnd var att jag av någon anledning hade mycket gaser i magen denna dag och vinden blåste i deras riktning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Februari 3, 2015 Dela Inlagd Februari 3, 2015 När någon har skitit i pissoaren,en riktig skitsak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Februari 3, 2015 Dela Inlagd Februari 3, 2015 (ändrad) Att jag inte skickade resplanen till mig själv via mail, ska från pattis till surat på nåt vis. Hade ju klurat ut allt, men inte fan tog jag med mig det. Ska vara så jäkla smart och planera resan på en dator (fint uppspaltat i ett exelark så inte ens en idi*t kan missförstå det), men inte komma ihåg att ta med mig planen efteråt. Får bli som vanligt då, det löser sig efter färden. Ändrades Februari 3, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 4, 2015 Dela Inlagd Februari 4, 2015 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu