Khemmarat Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Ubon Ratchatani? Farligt nära mina trakter ju! Fel, mina trakter Så är det Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Fel, mina trakter Så är det sätt på kapsylen och ta en siesta nu ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 sätt på kapsylen och ta en siesta nu ha ha Ok, jag tar bara en "lille en" först Synd att bryta en skön fylla tvärt av så där bara Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Stavningshjälp som läggs in på mobiler Har köpt Samsung Galaxy 4 Men jag vill inte ha detta plus alla appar Ska jag skriva See you Blir det Ser h Hur tar man bort skiten Offe Håll på mellanslagstangenten några sekunder och byt språk i den meny som dyker upp. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Folk som skriver di när de menar något helt annat. DI eller Di kan syfta på: Dagens Industri Datainspektionen Digitally Imported Diplomingenjör Dramatiska institutet Talet 501 med romerska siffror Däggdjurshonors utsöndrande av mjölk till ungar, se Di (mjölk) En kinesisk gud, se Di (gud) En kinesisk flöjt, se Di (instrument) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 DI=bra på thai Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 DI=bra på thai där lärde jag mig något nytt! Hamnoi lärde mig "tack så mycket" igår, dak kuai heter det visst... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 där lärde jag mig något nytt! Hamnoi lärde mig "tack så mycket" igår, dak kuai heter det visst... Jaa säg det till min lilla fru nästa gång ni träffas så slipper du betala tandvårdsförsäkringen.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Jaa säg det till min lilla fru nästa gång ni träffas så slipper du betala tandvårdsförsäkringen.. Gillar hon inte när man kallar dig för ditt rätta namn?? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 där lärde jag mig något nytt! Hamnoi lärde mig "tack så mycket" igår, dak kuai heter det visst... Ojdå, har alltid trott att det hette dak ling.. Va lite man vet igentligen... Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Gillar hon inte när man kallar dig för ditt rätta namn?? Jo det går bra Khun Ham yaj. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Jo det går bra Khun Ham yaj. Långa pungen?? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Långa pungen?? Hehe gråt inte livet är inte rättvist. Du kanske har andra bra förutsättningar.. Du kanske kan måla eller nåt, jag e helt värdelös på plankstrykning... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 (ändrad) Hehe gråt inte livet är inte rättvist. Du kanske har andra bra förutsättningar.. Du kanske kan måla eller nåt, jag e helt värdelös på plankstrykning... Jo, jag har varken en knälång bönpåse eller en proppmätt uppsyn så förutsättningarna är goda Det du saknar i plankstrykning tar du igen på fakturering Känns det igen? Ändrades Januari 17, 2015 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 17, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 17, 2015 Stavningshjälp som läggs in på mobiler Har köpt Samsung Galaxy 4 Men jag vill inte ha detta plus alla appar Ska jag skriva See you Blir det Ser h Hur tar man bort skiten Offe Måste citera dig igen eftersom en ny tanke dök upp. På detta forum så dyker det upp en del svårtolkade inlägg. Att man inte använder sig av rättstavningsfunktion i dator/ telefon, framgår väldigt tydligt. Eftersom det verkar som att vissa hyser agg mot denna funktion som faktiskt erbjuds i mjukvaran, så sitter mottagaren, dvs läsaren, och försöker avkoda det hela. Detta är ofta en hopplös uppgift och då menar jag att man borde ha en rättläsningsfunktion, ja en sån som överstyr denna ovilja att bruka sig av rättstavningsfunktion. En liten ikon att trycka på som löser pusslet/ krypteringen, eller nåt i den stilen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Stavningshjälp som läggs in på mobiler Har köpt Samsung Galaxy 4 Men jag vill inte ha detta plus alla appar Ska jag skriva See you Blir det Ser h Hur tar man bort skiten Offe Inställningar > Min enhet > Språk och inmatning > Klicka på kugghjulet bredvid "Samsung-tangentbord" > Bocka ur "Förutsedd text" alt. "Ersätt automatiskt" om du fortfarande vill få förslag utan att de slutför och ersätter ordet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 17, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 17, 2015 Inställningar > Min enhet > Språk och inmatning > Klicka på kugghjulet bredvid "Samsung-tangentbord" > Bocka ur "Förutsedd text" alt. "Ersätt automatiskt" om du fortfarande vill få förslag utan att de slutför och ersätter ordet. NEEEEEJ!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Jo, jag har varken en knälång bönpåse eller en proppmätt uppsyn så förutsättningarna är goda Det du saknar i plankstrykning tar du igen på fakturering Känns det igen? post-7775-0-40961800-1419770385.jpg Nämen.. Nu erfar jag nästan lite fientliga vibbar, men samtidigt vet jag att det aldrig kommer att hända, min kompis hugger aldrig mej i ryggen. Fast ok jag har tyvärr under en längre tid haft råd att åta eller dricka vad jag vill och när jag vill, och det tillsammans med ökande ålder är ingen optimal kombination. Vilket jag (ok lite för sent kanske) nu börjar ta konsekvenserna av. Ni får hacka å slå bäst fan ni vill, men i slutändan så vet både du och jag att jag har större k-k än dej, å jag vill inte att du ska behöva åldras gråtande över detta faktum så lika lite som jag vill att nåt illa händer er... Säger jag I REST MY CASE. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Nämen.. Nu erfar jag nästan lite fientliga vibbar, men samtidigt vet jag att det aldrig kommer att hända, min kompis hugger aldrig mej i ryggen. Fast ok jag har tyvärr under en längre tid haft råd att åta eller dricka vad jag vill och när jag vill, och det tillsammans med ökande ålder är ingen optimal kombination. Vilket jag (ok lite för sent kanske) nu börjar ta konsekvenserna av. Ni får hacka å slå bäst fan ni vill, men i slutändan så vet både du och jag att jag har större k-k än dej, å jag vill inte att du ska behöva åldras gråtande över detta faktum så lika lite som jag vill att nåt illa händer er... Säger jag I REST MY CASE. Nåja ,hade den varit så överjävlig hade du jobbat i Hollywood o inte i fjollträsk som kabelapa. Vad är det vi klent utrustade brukar säga..Hellre liten o rapp än stor o slapp. Min duger o skära glas med medan din knappt klyver en mjukglass, inte utan några blå ivf med tanke på farbrors ålder. på dig gubbe o se till o boka en tripp nu..Ser framemot o se dig spatsera fram i cykelbyxor på nana Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Nåja ,hade den varit så överjävlig hade du jobbat i Hollywood o inte i fjollträsk som kabelapa. Vad är det vi klent utrustade brukar säga..Hellre liten o rapp än stor o slapp. Min duger o skära glas med medan din knappt klyver en mjukglass, inte utan några blå ivf med tanke på farbrors ålder. på dig gubbe o se till o boka en tripp nu..Ser framemot o se dig spatsera fram i cykelbyxor på nana Cykelbrallor??? Bah... Å det enda blåa jag har e Jeans... Vadå klent utrustad, bevisligen så har du så det räcker. Slag per minut kontra meter i sekunden tar vi privat i mörkret... Puss right back Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 17, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 17, 2015 Cykelbrallor??? Bah... Å det enda blåa jag har e Jeans... Vadå klent utrustad, bevisligen så har du så det räcker. Slag per minut kontra meter i sekunden tar vi privat i mörkret... Puss right back Bara det nu inte blir någon bildtråd av den sista meningen din så är det bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Bara det nu inte blir någon bildtråd av den sista meningen din så är det bra. Bilder är inte Odins starka sida Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Bara det nu inte blir någon bildtråd av den sista meningen din så är det bra. Hmm tyvärr så känner jag mej själv, och tyvärr kanske åxå Hn lite för väl för att bestämt lova att det inte kommer att hända... Tvärtom de e nästan ett löfte... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Nåja ,hade den varit så överjävlig hade du jobbat i Hollywood o inte i fjollträsk som kabelapa. Vad är det vi klent utrustade brukar säga..Hellre liten o rapp än stor o slapp. Min duger o skära glas med medan din knappt klyver en mjukglass, inte utan några blå ivf med tanke på farbrors ålder. på dig gubbe o se till o boka en tripp nu..Ser framemot o se dig spatsera fram i cykelbyxor på nana Trodde vi brukade säga, att den är liten, men luktar som en stor. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 17, 2015 Dela Inlagd Januari 17, 2015 Ubon Ratchatani? Farligt nära mina trakter ju! Frugan växte upp i yanga dao, 3mil norr om ubon. Så lite har man fått hänga i ubon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu