audirs2 Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 På besiktiningsmannajäveln som underkände pärlan för ett litet jävla skavsår på en bromsslang(var inte ens hål) plus alla jävlar som gnäller på de förtryckta rökarna. Ja bromsjävlar är överskattat! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Känner igen det där. Hade samma irritationsmoment ända tills jag bytte till galonlakan. Numera sover jag sött och kryper bara ihop i fosterställning om den känslan infinner sig. Frun klagar ibland. Men hon slipper se mig irriterad. Är du nöjd med urinväven som vi klädde din kontorsstol med? Du måste ju ha blivit grymt effektiv nu när du aldrig behöver springa på toa längre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Ja bromsjävlar är överskattat! Ja iaf. på en DKW Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2015 Är du nöjd med urinväven som vi klädde din kontorsstol med? Du måste ju ha blivit grymt effektiv nu när du aldrig behöver springa på toa längre. Ja, den är helt fantastisk. Det enda bekymret är lukten som är svår att få bort från heltäckningsmattan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Ja, den är helt fantastisk. Det enda bekymret är lukten som är svår att få bort från heltäckningsmattan. Fördelen med aktivitetsbaserad arbetsplats, bara att ta sin stol till ett annat bord! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2015 Fördelen med aktivitetsbaserad arbetsplats, bara att ta sin stol till ett annat bord! Eh, ja! Men varför ger ni inte med Tips & Råd i paketerbjudandet? Eller glömde jag kryssa för supporten, som ni erbjuder, av ren snålhet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Eh, ja! Men varför ger ni inte med Tips & Råd i paketerbjudandet? Eller glömde jag kryssa för supporten, som ni erbjuder, av ren snålhet? Troligtvis snålhet men jag sätter upp dig på ett Servicepaket extra alles! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Nåt som gör mig heligt jävla förbannad är idi*ter som kör 50 på 70 väg! Jag tror fan jag ska montera en luftvärnskanon på bilen så man kan skjuta av idi*terna som inte håller hastigheten! Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Nåt som gör mig heligt jävla förbannad är idi*ter som kör 50 på 70 väg! Jag tror fan jag ska montera en luftvärnskanon på bilen så man kan skjuta av idi*terna som inte håller hastigheten! Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk Har du ingen gaspedal? Kör om å sluta gnälla. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Nåt som gör mig heligt jävla förbannad är idi*ter som kör 50 på 70 väg! Jag tror fan jag ska montera en luftvärnskanon på bilen så man kan skjuta av idi*terna som inte håller hastigheten! Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk Dom är ett otyg, sen hamnar dom i tidningarna åxå - linslusarna http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20166931.ab ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2015 Nåt som gör mig heligt jävla förbannad är idi*ter som kör 50 på 70 väg! Jag tror fan jag ska montera en luftvärnskanon på bilen så man kan skjuta av idi*terna som inte håller hastigheten! Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk Det jävliga är att sådant även sker under sommaren. Eller 80 på 90-väg. Förbannades jävla idi*ter. ÅK KOLLEKTIVT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Har du ingen gaspedal? Kör om å sluta gnälla. Det finns en sak som irriterar mig mer än de vägsniglar som ligger framför när man har bråttom. Det är all mötande trafik som gör det omöjligt att köra om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Har du ingen gaspedal? Kör om å sluta gnälla. Det gör jag när tillfälle ges. Men ibland finns det inte tillfälle och då är blir jag så förbannad så jag borde ha ett par vindrutetorkare på insidan också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Det gör jag när tillfälle ges. Men ibland finns det inte tillfälle och då är blir jag så förbannad så jag borde ha ett par vindrutetorkare på insidan också! testa andrejs tips med en gammal disktrasa på armen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Det gör jag när tillfälle ges. Men ibland finns det inte tillfälle och då är blir jag så förbannad så jag borde ha ett par vindrutetorkare på insidan också! Haha då är vi två då.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2015 Det gör jag när tillfälle ges. Men ibland finns det inte tillfälle och då är blir jag så förbannad så jag borde ha ett par vindrutetorkare på insidan också! Ja, det kan vara en bra idé. Köp bara bra torkare. Man kan aldrig lägga för mycket pengar på sådant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Iblann när man ärr tvungen att rusa in på dass innan man vaknat bara för att det tryckte på och man inser att det är mer än bara luft fast man knappt har vaknat och instinkten varnar och ringer i alla varnngsklockor så kämpar man upp sej ut sängen och baxar dit sin blubberiga kropp på den kalla toasitsen och slappnar av och avlossar det dära befriandet..ut me all ondska bara...bara för att inse...det var ju bara luft iallafall... Äntligen en riktig skitsak! Hade det måhända med avföringsproblematik att skaffa? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Att man har två veckors semester (paniksemester som vanligt) i Mars men velar som satan över vart man ska ta vägen.. Kanske borde göra en Pattaya walkingstreet i två veckor som på 90-talet men har en känsla av att det inte kommer vara som förr.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Att man har två veckors semester (paniksemester som vanligt) i Mars men velar som satan över vart man ska ta vägen.. Kanske borde göra en Pattaya walkingstreet i två veckor som på 90-talet men har en känsla av att det inte kommer vara som förr.. Samma problem har jag i Mars Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Samma problem har jag i Mars har du fått semestern beviljad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Just nu ingenting. Soi 7 och dubbla städerskor på 300b rummet. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 har du fått semestern beviljad? Hon har inte sett ansökan än Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Tänkte handla på Hemköp men polisen har spärrat av området sedan någon idi*t har lämnat ett "misstänkt paket" vid en tidningsredaktion. Får väl fortsätta vara hungrig ett tag till då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Tänkte handla på Hemköp men polisen har spärrat av området sedan någon idi*t har lämnat ett "misstänkt paket" vid en tidningsredaktion. Får väl fortsätta vara hungrig ett tag till då... Ypperligt tillfälle att gå med i 10 kg-klubben Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 16, 2015 Dela Inlagd Januari 16, 2015 Ypperligt tillfälle att gå med i 10 kg-klubben jodå men jag behöver ingen klubb för att försöka bli lite tunnare, har satt långsiktiga mål som jag jobbar mot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu