thomas001 Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Är det inte vägmästaren (eller nåt liknande) i distriktet som ger order om när snösvängen ska dra igång ? Fritz.. Så var det förr iallafall. Jag var med i snösvängen under flera år. Var någon form av väg/trafikmästare som ringde in oss. Men det hände att han inte hörde av sig ibland,fast det hade kommit 20cm snö. Då gav man sig ut ändå. Betalt fick man alltid. (om det hade kommit snö) Annars var det nog svårt att fakturera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Irriterar mig på folk som LOVAR och sedan när det gäller så är dom okontaktbara! "Kompis" som bara går hemma och bor nära ambassaden i Fjollträsk lovade att lämna in min visumansökan. Skulle givetvis gett några hundralappar för det LILLA besväret som det drabbar en upptagen arbetslös skit! (Har själv varit arbetslös så jag vet) Men när jag skulle kontakta personen för adressuppgifter och info så VÄGRAR SLÖFOCKEN Svara! Stor i orden men liten på jorden! Nu tjänar Konsulns fru en hacka istället och den arbetslöse skiten får bara sin lilla akassa och inget mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Irriterar mig på folk som LOVAR och sedan när det gäller så är dom okontaktbara! "Kompis" som bara går hemma och bor nära ambassaden i Fjollträsk lovade att lämna in min visumansökan. Skulle givetvis gett några hundralappar för det LILLA besväret som det drabbar en upptagen arbetslös skit! (Har själv varit arbetslös så jag vet) Men när jag skulle kontakta personen för adressuppgifter och info så VÄGRAR SLÖFOCKEN Svara! Stor i orden men liten på jorden! Nu tjänar Konsulns fru en hacka istället och den arbetslöse skiten får bara sin lilla akassa och inget mer. synd vi inte visste har både lämnat och hämtat mitt i veckan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 På besiktiningsmannajäveln som underkände pärlan för ett litet jävla skavsår på en bromsslang(var inte ens hål) plus alla jävlar som gnäller på de förtryckta rökarna. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Irriterande att det bara är jag som verkligen irriterar mej på SKIT-saker... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Irriterande att det bara är jag som verkligen irriterar mej på SKIT-saker... MVH Tommy Skitsaker är ett ständigt orosmoment i min vardag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Skitsaker är ett ständigt orosmoment i min vardag Du som satt på Gustavsbergaren i flera tim för att lossa 2 kg?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Du som satt på Gustavsbergaren i flera tim för att lossa 2 kg?? Och det sker en gång i veckan.Förr hade man morgonstunden varje dag men sen gubbåldern smög in får jag medicinera för att skita.Eller supa till men det orkar jag inte. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Försäljare som frågar varför jag frågar om priset på saker dom säljer. Sen är man inte intresserad av det sky höga böjar på priset Why u want to now. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Why u want to now. Why you want to sell? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Why you want to sell? To fool u Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Försäljare som frågar varför jag frågar om priset på saker dom säljer. Sen är man inte intresserad av det sky höga böjar på priset Why u want to now. Jag brukar säja: -its cheaper in Sweden, i can buy same when i come home när man sedan tagit två steg så sjunker priset snabbt. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Jag brukar säja: -its cheaper in Sweden, i can buy same when i come home när man sedan tagit två steg så sjunker priset snabbt. Som Magnus o Brasse sa i Varning För Barn när det var förhandling om veckopengen: Jag tog till en förhandlingsteknisk fint, d v s jag ljög! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2015 (ändrad) Frun har besök. Det är inget att bli irriterad över. MEN Nu får jag höra att jag har blivit lite tjockare!!! Det är inget att bli irriterad över, det heller. Det är mest en pinsam känsla och en bekräftelse att vågen här hemma tydligen vet vad den snackar om när den visar högre siffror än vanligt. Så. Det som gör mig irriterad är långa leveranstider. Min satans förstärkare har inte dykt upp ännu och det börjar närma sig två månader sedan jag beställde den. Helvete! Tillverkas allt på beställning? Ändrades Januari 15, 2015 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 (ändrad) Epost som komprimerar inbäddade bilder. Tar en bild på ett exceldokument och skall maila det. Totalt oläsligt, skickar jag det som bifogad fil så överlever den dock men då klarar mottagaren inte av att klicka rätt för att få fram fanstyget... Skickar samma som enbart text så fattar hon ingenting. Skall ta mig fan rita en bild i Microsoft Paint med flygplan och hela faderuttan. Oj, vad irriterande... Det är ju för fan bara dubbelklicka på filen och spara ner den på rätt ställe så dyker den upp i galleriet. Ändrades Januari 15, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Frun har besök. Det är inget att bli irriterad över. MEN Nu får jag höra att jag har blivit lite tjockare!!! Det är inget att bli irriterad över, det heller. Det är mest en pinsam känsla och en bekräftelse att vågen här hemma tydligen vet vad den snackar om när den visar högre siffror än vanligt. Så. Det som gör mig irriterad är långa leveranstider. Min satans förstärkare har inte dykt upp ännu och det börjar närma sig två månader sedan jag beställde den. Helvete! Tillverkas allt på beställning? Ha ha.Samma här.Blev tjockare under min 3 veckors julledighet.Mat öl och soffan för hela slanten. Men det viktiga är ju att man kan köpa torkarblad och få dom i handen direkt. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2015 Ha ha.Samma här.Blev tjockare under min 3 veckors julledighet.Mat öl och soffan för hela slanten. Men det viktiga är ju att man kan köpa torkarblad och få dom i handen direkt. Haha, jävla jul! Självklart är torkarblad av rätt kvalitet första prio. Men dessa ligger ju inte heller som någon lagervara. Det är ju inget jävla Biltema-skit för kreti och pleti som man köper. Så dyra saker har man inte mängder av. Fast det är klart, i en stad med förståndiga människor så kan man ha en del på lager. I Knasens kvarter så limmar dom väl gamla disktrasor runt armen och kör på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2015 Epost som komprimerar inbäddade bilder. Tar en bild på ett exceldokument och skall maila det. Totalt oläsligt, skickar jag det som bifogad fil så överlever den dock men då klarar mottagaren inte av att klicka rätt för att få fram fanstyget... Skickar samma som enbart text så fattar hon ingenting. Skall ta mig fan rita en bild i Microsoft Paint med flygplan och hela faderuttan. Oj, vad irriterande... Det är ju för fan bara dubbelklicka på filen och spara ner den på rätt ställe så dyker den upp i galleriet. Skicka excelfilen. Vad är problemet? Hade du skickat en bild på en Excelfil, till mig, hade du åkt på stryk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Irriterar mig på att jag äter en stor middag, en halvtimme innan ett benpass.. Inte långt borta från att spy ner gymmet. Då hade jag nog irriterat resten av gymmet.. Rockon! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 (ändrad) Iblann när man ärr tvungen att rusa in på dass innan man vaknat bara för att det tryckte på och man inser att det är mer än bara luft fast man knappt har vaknat och instinkten varnar och ringer i alla varnngsklockor så kämpar man upp sej ut sängen och baxar dit sin blubberiga kropp på den kalla toasitsen och slappnar av och avlossar det dära befriandet..ut me all ondska bara...bara för att inse...det var ju bara luft iallafall... Ändrades Januari 15, 2015 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Iblann när man ärr tvungen att rusa in på dass innan man vaknat bara för att det tryckte på och man inser att det är mer än bara luft fast man knappt har vaknat och instinkten ringer i alla varnngsklockor så baxar man dit sin blubberiga kropp och trycker av det sära befriande...bara för att inse...det var ju bara luft iallafall! Man kan ju ligga kvar i sängen och chansa på att det bara är luft! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Skicka excelfilen. Vad är problemet? Hade du skickat en bild på en Excelfil, till mig, hade du åkt på stryk Till en mobilanvändare som inte klarar av att öppna en bifogad bild i ett e-mail... Nja, jag tror inte det... Tror inte ens hon skulle kunna öppna en excelfil på telefonen om så livet hängde på det... Sånt trams, den används för att titta på YT, ta selfies med och ringa. Jo nåt spel har hon på den åxå. Skickade ju förresten en till 10kg klubben, och dom har inte snackat alls med mig sen dess Aha... ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2015 Dela Inlagd Januari 15, 2015 Jag kom på något helt fantastiskt som jag var irriterad på, när jag sedan skulle skriva det här så hade jag totalt glömt bort vad det var. Det är tamme f*n för djävla irriterande /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2015 Till en mobilanvändare som inte klarar av att öppna en bifogad bild i ett e-mail... Nja, jag tror inte det... Tror inte ens hon skulle kunna öppna en excelfil på telefonen om så livet hängde på det... Sånt trams, den används för att titta på YT, ta selfies med och ringa. Jo nåt spel har hon på den åxå. Skickade ju förresten en till 10kg klubben, och dom har inte snackat alls med mig sen dess Aha... Vafan! Att hjälpa en idi*t går inte. En idi*t är fortfarande en idi*t, oavsett hur många Excelfiler du skickar. Håll en PowerPoint-presentation så ska du ge dig fan på att hon fixar det med att öppna både Excelfiler och bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 15, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2015 Iblann när man ärr tvungen att rusa in på dass innan man vaknat bara för att det tryckte på och man inser att det är mer än bara luft fast man knappt har vaknat och instinkten varnar och ringer i alla varnngsklockor så kämpar man upp sej ut sängen och baxar dit sin blubberiga kropp på den kalla toasitsen och slappnar av och avlossar det dära befriandet..ut me all ondska bara...bara för att inse...det var ju bara luft iallafall... Känner igen det där. Hade samma irritationsmoment ända tills jag bytte till galonlakan. Numera sover jag sött och kryper bara ihop i fosterställning om den känslan infinner sig. Frun klagar ibland. Men hon slipper se mig irriterad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu