Thaifiskaren Inlagd Januari 4, 2015 Dela Inlagd Januari 4, 2015 Glömde o svara på.varför Cha Am. ...enkel nära för o samla ihop familjen. Fungerar som Tjuren Ferdinand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 4, 2015 Dela Inlagd Januari 4, 2015 Jag är så irriterad på att Robert Gustavsson liknar mig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 4, 2015 Dela Inlagd Januari 4, 2015 Pattaya. ..nja. är på en liten turné. Varit o hälsat på gummans släkt i Nong Khai. ...träffat Baa o 25 gubbar till på ett onsdags möte i Udon. Ner till lägenheten i Bangkok där mina thai döttrar bor varav en har en 1 mån unge. Fyllde 60 år på nyårsafton.ville ha lugn o ro med familjen. Hyrde denna kåk i 3 dagar o drog sen till ett nytt hotell i Cha Am. ...Grand Pasific Stormtrivs. Skulle bara stanna här i 2-3 dagar.men kör en stund till. Nu ä de bara gumman o ja. Ska sen tillbaka till BKK. Men Pattaya.gamla tider...längtar inte tillbaka Detta ställe? http://www.agoda.com/sv-se/grand-pacific-sovereign-resort-spa/hotel/hua-hin-cha-am-th.html /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaifiskaren Inlagd Januari 4, 2015 Dela Inlagd Januari 4, 2015 Jepp. ...Här bor ja nu. Från rummet till poolen..5 meter. O ytterligare 1 m till poolbaren. Trivs... Fungerar som Tjuren Ferdinand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 4, 2015 Dela Inlagd Januari 4, 2015 Jepp. ...Här bor ja nu. Från rummet till poolen..5 meter. O ytterligare 1 m till poolbaren. Trivs... Snacka om off-topic!!! Irriterar mej på folk som inte ens klarar av att gnälla i en gnälltråd Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaifiskaren Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 De va ju gnäll.poolen kunde ju vara närmare Fungerar som Tjuren Ferdinand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 (ändrad) De va ju gnäll.poolen kunde ju vara närmare Ere inte lika bra att du investerar i en gummimadrass och sover i poolen, då kan du ju gnälla om hur stora vågor det går i ölglaset! Ändrades Januari 5, 2015 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaifiskaren Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Fick inte...får inte va i poolen efter 21.00...djävla regler. Dessutom så är ja trött. Inget ä bra Fungerar som Tjuren Ferdinand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 5, 2015 Dela Inlagd Januari 5, 2015 Fick inte...får inte va i poolen efter 21.00...djävla regler. Dessutom så är ja trött. Inget ä bra Jag tror att de brukar rena poolen med starkare koncentration av klor eller vad det är de använder under kväll/natt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaifiskaren Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 De va ju så jag tänkte.då blir ju snalen kliniskt ren. Fan oxå. ..nu får jag skrubba flänsost själv. Fungerar som Tjuren Ferdinand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 (ändrad) Det finns inte många saker jag irriterar mig på. Men igår hände det igen. Jag och frugan kom hem sent efter att ha varit på en fest. Givetvis var man halvrund under fötterna och smått fyllehungrig. Stekte upp två ägg,no problemas. Lite bacon,no problemas. Hittade ett paket med typ Hotdogs i kylen. Jag köper alltid Butchers Frankfurter som är helt kanon. Dessa hade frugan köpt. Till saken: Öppnade paketet,kastade i ett gäng i stekpannan. Började ju nästa brinna och lukta fan. HUR FAN KAN NÅGON KOMMA PÅ DEN MEST JÄVLA KORKADE IDEN ATT PACKA IN VARJE KORVJÄVEL I NÅGON FORM AV TUNN JÄVLA GLADPACK,? Den snubbe skulle jag vilja ha ett enskilt samtal med!!! Annars så älskar jag Thailand! Ändrades Januari 6, 2015 av thomas001 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Har gjort samma misstag med sån korv....sicken stollig förpackning.först plastförpackning o sen plast runt varenda korvjävel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Det finns inte många saker jag irriterar mig på. Men igår hände det igen. Jag och frugan kom hem sent efter att ha varit på en fest. Givetvis var man halvrund under fötterna och smått fyllehungrig. Stekte upp två ägg,no problemas. Lite bacon,no problemas. Hittade ett paket med typ Hotdogs i kylen. Jag köper alltid Butchers Frankfurter som är helt kanon. Dessa hade frugan köpt. Till saken: Öppnade paketet,kastade i ett gäng i stekpannan. Började ju nästa brinna och lukta fan. HUR FAN KAN NÅGON KOMMA PÅ DEN MEST JÄVLA KORKADE IDEN ATT PACKA IN VARJE KORVJÄVEL I NÅGON FORM AV TUNN JÄVLA GLADPACK,? Den snubbe skulle jag vilja ha ett enskilt samtal med!!! Annars så älskar jag Thailand! Gjorde även jag samma sak häromveckan med korv inköpt på IKEA, Grymt irriterande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 På Fredells varuhus i går! Skulle handla lite tjoff till firman + damm sugar påsar, står vid en kassa med ca 3 pers å väntar, dom har lite tjoff medans en annan kassa har en kund med mycket och långa saker! Då ser jag i ögon vrån 2 långa snygga ben som kommer farandes mot mitt håll, jag kollade inger mera på dom men,,,,,,,,,,snygga benen ställer sig tätt inpå mig och jag ser ner i dom blåaste ögon som jag inte har sett på 100 år! Hon kollar helt kallt på mig och jag glor tillbaks, sedan säger hon: ursäkta mig, och sträcker sig fram till korgarna som finns vid rullbandet, hennes vinterjacka är uppknäppt och en tunn blus under! Där försöker 2 st siliconare rymma över till mig! Svettig blir man och hon tar korgen och "tappar" en del saker på golvet, ursäkta, säger jag och tar upp hennes saker och hjälper henne att lägga dom i korgen medans hon står så nära så man känner hennes andedräkt i ansiktet! Hon säger med en skit trevlig röst: tack skall du ha, är du från Finland? Japp morrar jag tillbaks, för jag börjar känna vartåt detta lutar! Jag var gift med en finlands svensk i 10 år, kvittrar hon, han lämnade mig för en yngre förmåga, fortsätter sötnosen! Hon är kanske runt 50 men så jävla snygg så, hallelujja! Vad sysslar du med då, från sötnosen och ställer sig ännu närmare mig! Jo jag,,,,,,,,,,,,,,Daaaling, dom har inga påsar, skriker det en bit från kassan, där kommer min kära frun som glor på mig! Tur att man är "lyckligt" gift i alla fall! Bruden i kassan flinade som fan när det var min tur, för hon såg hela grejen och fattade vad som var på gång! Jag tänkte, fan att man var gift nu! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaifiskaren Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Aha...nu fattar ja. Jag käkade o tyckte körv skinnet va djävligt segt. Orkade inte laga till körven utan bara mölade i mig..dock oxå i onyktert tillstånd. Fan att ni inte skrev detta förra veckan.sånt irriterar jag mig på Fungerar som Tjuren Ferdinand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 (ändrad) Norska längdskidåkare. Ändrades Januari 6, 2015 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Norska längdskidåkare. Thailändska alpinister Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 (ändrad) Det finns inte många saker jag irriterar mig på. Men igår hände det igen. Jag och frugan kom hem sent efter att ha varit på en fest. Givetvis var man halvrund under fötterna och smått fyllehungrig. Stekte upp två ägg,no problemas. Lite bacon,no problemas. Hittade ett paket med typ Hotdogs i kylen. Jag köper alltid Butchers Frankfurter som är helt kanon. Dessa hade frugan köpt. Till saken: Öppnade paketet,kastade i ett gäng i stekpannan. Började ju nästa brinna och lukta fan. HUR FAN KAN NÅGON KOMMA PÅ DEN MEST JÄVLA KORKADE IDEN ATT PACKA IN VARJE KORVJÄVEL I NÅGON FORM AV TUNN JÄVLA GLADPACK,? Den snubbe skulle jag vilja ha ett enskilt samtal med!!! Annars så älskar jag Thailand! Denhär? Kommer inte ihåg att jag tog bort nån plast på den... förutom själv påsen alltså, kanske jag tuggade i mig korven med plast och allt då Ändrades Januari 6, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Denhär? SAM_1619.JPG Kommer inte ihåg att jag tog bort nån plast på den... förutom själv påsen alltså, kanske jag tuggade i mig korven med plast och allt då Det du har där är normal korv utan kondom! Den jag fick hade frugan köpt...någon form av Thai-korv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaifiskaren Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 Just nu så retar ja mig på att stolarna ä lika kassa här i Hur Hin som på onsdagsmöterna i Udon. Samt att jag inte fattar hur man lägger in foton via .va fan det nu heter för app. Men billigt va de..12 stygn.ett haft ton piller.560 bath. Åker fan imig härifrån Fungerar som Tjuren Ferdinand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 6, 2015 Dela Inlagd Januari 6, 2015 (ändrad) Det du har där är normal korv utan kondom! Den jag fick hade frugan köpt...någon form av Thai-korv. Det var ju skönt att höra, nog käkar jag det mesta - men plast... Tyckte namnet stämde, Bücher Frankfurter, tja då finns det flera. Crabsticksen är ju dubbelt inplastade, först i en vaccad påse och sen styckevis. Men det märker man ju när man biter i dom. Värre om man slänger dom i pannan... Ändrades Januari 6, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 7, 2015 Dela Inlagd Januari 7, 2015 Det finns inte många saker jag irriterar mig på. Men igår hände det igen. Jag och frugan kom hem sent efter att ha varit på en fest. Givetvis var man halvrund under fötterna och smått fyllehungrig. Stekte upp två ägg,no problemas. Lite bacon,no problemas. Hittade ett paket med typ Hotdogs i kylen. Jag köper alltid Butchers Frankfurter som är helt kanon. Dessa hade frugan köpt. Till saken: Öppnade paketet,kastade i ett gäng i stekpannan. Började ju nästa brinna och lukta fan. HUR FAN KAN NÅGON KOMMA PÅ DEN MEST JÄVLA KORKADE IDEN ATT PACKA IN VARJE KORVJÄVEL I NÅGON FORM AV TUNN JÄVLA GLADPACK,? Den snubbe skulle jag vilja ha ett enskilt samtal med!!! Annars så älskar jag Thailand! Tror du inte att de använder plasten när de tillverkar korven istället för naturligt fjälster. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 7, 2015 Dela Inlagd Januari 7, 2015 Thailändska alpinister Hon är snygg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 7, 2015 Dela Inlagd Januari 7, 2015 Vaknar å tittar ut..då vill man bara somna om igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 7, 2015 Dela Inlagd Januari 7, 2015 Vaknar å tittar ut..då vill man bara somna om igen Japp, gå till korgen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu