Benriach Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Ja men vilken djävla tandkräm skall man använda sig av om man lider av Hairy tongue? /eNiS Själv köpte jag nåt satans billigt skit på Gekås i jävla Ullared... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 (ändrad) Tar samma som Benriach... Samma? Du får väl köpa en egen, eller ska vi dela säng också? Eller så tar vi ett dubbelrum så vi får varsitt rum... Ändrades Januari 3, 2015 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Samma? Du får väl köpa en egen, eller ska vi dela säng också? Får man sådan frissa då ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Va fan, skulle ni inte bli irriterade? ? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Får man sådan frissa då ? Hurdan? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Hurdan? Som din avatar ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Folk som ska förstärka färgerna i sina bilder så dom ser ut som skit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Som din avatar ! Nej, varför skulle man få det? Är du en katt? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Nej, varför skulle man få det? Är du en katt? Ja. Det har jag Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Ja. Det har jag För att vara en som kan och vet allt så var det ett väldigt underligt svar... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 (ändrad) För att vara en som kan och vet allt så var det ett väldigt underligt svar... Sorry. Tyckte du skrev "har du en katt" Tänkte mest på dålig kvalité på schampoo och spretigt hår ! Ändrades Januari 3, 2015 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Eller så tar vi ett dubbelrum så vi får varsitt rum... Haha en klassiker http://youtu.be/aaDACvQX4Zc "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Sorry. Tyckte du skrev "har du en katt" Nja, jag tror mer på att du tyckte att det stod: Har du jobbat som katt? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Nja, jag tror mer på att du tyckte att det stod: Har du jobbat som katt? Du skall inte tro så mycket en lördagskväll Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Du skall inte tro så mycket en lördagskväll Nej, det hade jag faktiskt inte trott, men som Lisebergskanin har du säkert sommarjobbat som nångång i din ungdom... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Är du en katt? Här är en Katt http://youtu.be/jyTpk6xyzzk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Du får trösta dig med en 5:a på travet räcker till en sopborste! Tack för det. Som du vet har jag thaifru. Då finns alltid sopborste. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Nej, det hade jag faktiskt inte trott, men som Lisebergskanin har du säkert sommarjobbat som nångång i din ungdom... Vad yrar du om ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Vad yrar du om ? Schampo... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Schampo... Man skall inte dricka schampoo i stora mängder Det kan stiga dig åt huvudet då ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Man skall inte dricka schampoo i stora mängder Det kan stiga dig åt huvudet då ! Fan, då hade det alltså räckt med hotellets lilla flaska... Varför sa du inte det direkt? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Fan, då hade det alltså räckt med hotellets lilla flaska... Varför sa du inte det direkt? Du frågade inte Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 (ändrad) När Dubbel-Dusch-flaskan läcker i resväskan under flygningen.Riskfritt en erfaren charterresenär som jag plastar in den naturligtvis[emoji1] Ändrades Januari 3, 2015 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Haha en klassiker http://youtu.be/aaDACvQX4Zc Jaha, och nu vill du förstås påpeka med denna video att finnen är rasistisk mot fari och hans svenska kap? Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Själv köpte jag nåt satans billigt skit på Gekås i jävla Ullared... Fins det tandkräm i Ullared ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu