stefan5300 Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Folk som reser runt halva jordklotet och inte tar sig råd att köpa en liten kompaktkamera utan lägger in bilder med mobilen så att bilderna blir både upp och ner och liggande när de ska vara stående. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Folk som reser runt halva jordklotet och inte tar sig råd att köpa en liten kompaktkamera utan lägger in bilder med mobilen så att bilderna blir både upp och ner och liggande när de ska vara stående. Jag har en kompaktkamera med mig men ids inte dra på den så den ligger i väskan för dels ska ju korten föras över till datorn eller mobilen för att få ut dom på nätet,fördelen med mobilen är att jag kan publicera bilderna direkt och att det blir Bättre bilder,lägger in favoriten direkt[emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 (ändrad) Jag har en kompaktkamera med mig men ids inte dra på den så den ligger i väskan för dels ska ju korten föras över till datorn eller mobilen för att få ut dom på nätet,fördelen med mobilen är att jag kan publicera bilderna direkt och att det blir Bättre bilder,lägger in favoriten direkt[emoji1] Hur mår favoriten?Klia henne från mig Ändrades Januari 3, 2015 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 En favorit till nu och direkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Hur mår favoriten?Klia henne från mig Hon mår bra just tiggt till sig ett grisöra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 En favorit till nu och direkt Den favvon behöver du inte klia,det räcker med en kram Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Den favvon behöver du inte klia,det räcker med en kram Det är bara bollar i huvudet på honom he he ,är rent slut nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Det är bara bollar i huvudet på honom he he ,är rent slut nu Du menar inte att du har tvingat barnet att bli en skansenfan Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Du menar inte att du har tvingat barnet att bli en skansenfan Ser ut som ett förnuftigt barn,är säkert ÖSK:are Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Jag retar mig på folk (oftast thai) som vid tex marknader eller andra folksamlingar helt plötsligt börjar backa eller gå i motsatt riktning av deras synfält totalt uppslukade i deras egna lilla värld, ingen stor grej egentligen, men hur svårt är det att ha uppsikt i samma riktning som man rör sig. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Att hotellen har alldeles för små schampoflaskor, inte alls som i katalogen, och när man sen går ut på stan och ska köpa egna, ja då är flaskorna för stora. Fan, hela semestern blir ju förstörd... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Att hotellen har alldeles för små schampoflaskor, inte alls som i katalogen, och när man sen går ut på stan och ska köpa egna, ja då är flaskorna för stora. Fan, hela semestern blir ju förstörd... Än värre är när man använt den lilla flaskan schampo o helt vit i ansiktet blir man påmind om en förväxling .. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Att hotellen har alldeles för små schampoflaskor, inte alls som i katalogen, och när man sen går ut på stan och ska köpa egna, ja då är flaskorna för stora. Fan, hela semestern blir ju förstörd... eftersom jag är en erfaren charteturist har jag egen schampoflaska med mig eller rättare sagt dubbeldusch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 eftersom jag är en erfaren charteturist har jag egen schampoflaska med mig eller rättare sagt dubbeldusch En 5-liters ?? Hi Hi Go Fortsättning 33:an! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Att hotellen har alldeles för små schampoflaskor, inte alls som i katalogen, och när man sen går ut på stan och ska köpa egna, ja då är flaskorna för stora. Fan, hela semestern blir ju förstörd... Inte konstigt att det blir så när du köper din charterbiljett via "Bosses fly och fläng", får gå upp lite i prisklass din snåljåp.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 eftersom jag är en erfaren charteturist har jag egen schampoflaska med mig eller rättare sagt dubbeldusch Ryktet säger att du kokar dit eget schampo innan varje charterresa, antar att det är för du vill ha ordning på Hare Krishna tofsen, en annan behöver bara schampo för allt kroppshår... Man kanske kan lägga in en beställning 33an? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Ryktet säger att du kokar dit eget schampo innan varje charterresa, antar att det är för du vill ha ordning på Hare Krishna tofsen, en annan behöver bara schampo för allt kroppshår... Man kanske kan lägga in en beställning 33an? jajamensan 5-10eller 200 liters fat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Idag är jag inte glad. Grabben fick spegeln i huvudet. När vi sedan skulla damsuga upp glaset. Det sista så brakade damsugaren sönder, Sedan sprack jag på v75. Vilken jävla början på året. Ska jag bryta ihop eller inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 jajamensan 5-10eller 200 liters fat Tar samma som Benriach... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Tar samma som Benriach... ok leverans på Tulegatan 10 januari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Idag är jag inte glad. Grabben fick spegeln i huvudet. När vi sedan skulla damsuga upp glaset. Det sista så brakade damsugaren sönder, Sedan sprack jag på v75. Vilken jävla början på året. Ska jag bryta ihop eller inte Du får trösta dig med en 5:a på travet räcker till en sopborste! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 Tar samma som Benriach... Ja men vilken djävla tandkräm skall man använda sig av om man lider av Hairy tongue? /eNiS "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 jajamensan 5-10eller 200 liters fat varför har du inte nämnt det här tidigare? ,, tar ett 200 liters fat så man kan hoppa i o bli en stor vit epoxielg... # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 varför har du inte nämnt det här tidigare? ,, tar ett 200 liters fat så man kan hoppa i o bli en stor vit epoxielg... ha ha tyckte det räckte med en Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 3, 2015 Dela Inlagd Januari 3, 2015 När Dubbel-Dusch-flaskan läcker i resväskan under flygningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu