Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

Idag e jag klart irriterad på att Folkvettet tydligen tryter på Gubbar som borde veta bättre.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

Idag e jag klart irriterad på att Folkvettet tydligen tryter på Gubbar som borde veta bättre.

Ser jag sådana Gubbar sittande på ett Ställe så går jag helt enkelt bara vidare någon annanstans.

Dela på andra sajter

Hyrgårdare[emoji14] [emoji14]

brajjarpack

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Dela på andra sajter

Lite trist att kameran gick sönder.

Lindat in den i papper och stoppat i en påse för vidare undersökningar när jag kommer hem om några dar.

får väl ta fram den andra då...

ทีรัก

Dela på andra sajter

Kanske hon vill att limmet skall torka innan du använder skorna?

Men hon hade ju inte ens börjat att laga när jag kom? Det tar en timma oavsett. Varför ska ja vänta en dag?

...Hon sydda fast sulan, inget lim där...

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Dela på andra sajter

Men hon hade ju inte ens börjat att laga när jag kom? Det tar en timma oavsett. Varför ska ja vänta en dag?

...Hon sydda fast sulan, inget lim där...

Time is not on your side  :good:

Måne

Dela på andra sajter

Att man blir bajsnödig direkt efter att man har duschat och gjort sig ren och fin är skitirriterande :fie:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

På små Bibbar som blir stora i käften när dom har öppnat en pilsner..Såna blir jag vansinnigt förbannade på..

Dela på andra sajter

När jag hela tiden hör eller läser i median om sk. anarkister som bara förstör och terroriserar.

För den fördomsfulla och ej så insatta: anarkister kastar inte stenar i skyltfönster tex. Anarkismen stödjer alltså inte terrorism eller våldshandlingar och strävar ej efter ett kaos i samhället eller någon slags djungelns lag.

Dela på andra sajter

Att man blir bajsnödig direkt efter att man har duschat och gjort sig ren och fin är skitirriterande :fie:

det finns väl kanske två lösningar på problemet. Antingen rakar man sig otroligt snabbt runt brunhålet sen kan man skita eller också håller man sig till nästa gång man ska duscha !
Dela på andra sajter

Pankisar... Går in på lokala vårdcentralen och skall ta en nummerlapp men ser att nr16 ligger ovanpå nummerlappsprylen. Direkt efteråt blir det min tur och då börjar en pankis gapa och skrika om att jag har trängt mig. Jag visar min lapp och frågar vilket nummer han har :) Pankisen blir ännu surare när jag nämner att han har väl hela dagen på sig...

Pankisar irriterar jag mig på, de är skitsaker!

Dela på andra sajter

Att det inte är någon sol och "bara" 18 grader i Chiang mai, Var lite kallt i morse när det blåste.

Du åkte väl iväg frivilligt från sol och värme till det köldhålet i alla fall, som nam na. ;)

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Att utomhustemperaturen sjlönk ca 40° på 24 timmar... Måste hitta lite långkallingar nu.

ทีรัก

Dela på andra sajter

När jag kommer hem till obygden från Udonträffen och upptäcker 3 misshandlade kaviartuber. :not_i:

post-3132-0-58669800-1418962549.jpg

Så här ska de se ut :im_happy:

post-3132-0-68505500-1418962580.jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

När jag kommer hem till obygden från Udonträffen och upptäcker 3 misshandlade kaviartuber. :not_i:

attachicon.gif033.JPG

Så här ska de se ut :im_happy:

attachicon.gif034.JPG

same, same och inte är det bättre med tandkrämen!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Kan bli lite smått irriterad på att brevbäraren, som levererar post ifrån DHL, inte kan läsa vad jag heter. 

Men jag blir imponerad över att han kan leverera brevet till rätt adress och person.

Försökte förklara att mitt namn (och hur det stavas) står på kuvertet, men han vill inte lyssna på sådant. :)

Dela på andra sajter

I somras var jag lite irriterad.

Vatten eller elräkningen kommer i husets postlåda i Bang Sare.

De skall betalas till vatten verket eller elverket en mil härifrån minst.

Någon måste komma och tömma postlådan varje månad och fixa, det är gummans syster från Bangkok.

Visserligen tittar de till att huset står kvar men det blir ju en kostnad.

Det som irriterar mig att hon inte lyssnar när jag säger att det skall gå och fixa smidigare och billigare.

Hade jag bara kunnat språket så.

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Provsmakar nyårpilsnern, men va små burkar den levereras i, måste ju ta flera för att känna den goa smaken

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Samma sak hände idag igen. Nytt brev ifrån DHL och samma fråga. 

Jag är van nu, så detta är inte längre irriterande.

Men sen kom ett paket med DHL också, men det levererades till grannen av en annan brevbärare.

Han fick en ordentlig utskällning och hans skratt förvandlades ganska snabbt till ett underligt, besvärat och ansträngt utseende efter att jag skällt ut honom och frågat vad han heter och vilket företag han jobbar åt.

Förstår inte tanken bakom att företag som DHL vågar lämna ifrån sig paket till vilka dårar som helst.

Till sist kom vanliga brevbäraren med vår vanliga post och han är duktig, han.

Inga frågor om vad någon heter, utan bara en titt på adressen och en utsträckt arm med vår post.

Dela på andra sajter

Jag irriterar mig på att jag inte visste att gulan i ägget ibland hamnat på sniskan och att det i sig är ett irritationsmoment, men nu vet jag. ;)

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Att det var cirka 30 grader varmt igår morse när jag åkte från Bangkok, men -16 grader och en massa snö i Helsingfors 11 timmar senare. :nono:

Var ju tvungen att gå ut då planet inte stod vid någon gate.Som tur var hade Göteborg "bara" -4 och inte lika mycket snö.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...