Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

idi*terna som i tunnelbanan springer in i vagnen för att sedan öppna dörren för att byta vagn utan att stänga dörren. Blir ju svinkallt i dessa tider.

Dela på andra sajter

Motström är jääävligt irriterande !

Inte om man får betalt per timme, blir extra övertid då..

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Dom som tankar bilen och sedan lugnt lämnar den kvar för att gå in och betala.

Det går ju att flytta den för fan, då man ser att det är kö bakom.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Trodde inte det fanns kassabetalning längre.. Kanske dags att skaffa kontokort? :crazy:

Dela på andra sajter

SNÖ är bland det mest irriterande jävla skit som finns ,särskilt den som jag måste skotta .

Mvh Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Dela på andra sajter

Trodde inte det fanns kassabetalning längre.. Kanske dags att skaffa kontokort? :crazy:

Det har jag.Men vad hjälper det när folk fortfarande ska in och betala eller köpa snus etc??

Dela på andra sajter

Peter Hultgren

Irriterar mig på att tiden går så långsamt när man längtar hem till risbyn. 14 dagar kvar i GULAG

Dela på andra sajter

Många stationer har skyltar som förbjuder kunder att flytta bilen förrän efter dom betalat inne kassan.

Bästa är att tanka med kort direkt i pumpen, flytta bilen till parkeringen och sedan gå in och köpa det man skall.

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

att man måste dricka sin LEO i kaffemuggar på sitt lokala hak bara för att kungen fyller år..

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Inte om man får betalt per timme, blir extra övertid då..

FF

Oreglerad arbetstid och månadslön, bidrag :fie:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Många stationer har skyltar som förbjuder kunder att flytta bilen förrän efter dom betalat inne kassan.

Bästa är att tanka med kort direkt i pumpen, flytta bilen till parkeringen och sedan gå in och köpa det man skall.

Mja, bäst är om Ni tar bussen och helt undviker att vistas på bensinstationen när jag skall tanka.

Försök att visa lite hänsyn.

Dela på andra sajter

Det som irriterar mig är allt skitsnack som nu kommer 3 månader framåt. Så borde dom skaffa hen spadar och hinkar.

Dela på andra sajter

Mja, bäst är om Ni tar bussen och helt undviker att vistas på bensinstationen när jag skall tanka.

Försök att visa lite hänsyn.

Nja försök att undvika att existera eftersom det vore det bästa i vårt kommande idealsamhälle.

Dela på andra sajter

Trodde det hette ekonomiklass

Hellre Apklass än parasitklass ( Gäller ej de som betalar skälv )

Offe

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hellre Apklass än parasitklass ( Gäller ej de som betalar skälv )

Offe

Den dagen man är skrivkunnig så kan man faktiskt göra sig förtjänt biljetter som är betalda av andra.

Förmåner får man av kunskap.

På söndag ska jag ut på gratisflyg igen. Dessutom ska jag käka mig proppmätt i loungen.

Dela på andra sajter

Man skall väl inte flytta bilen innan man har betalt, har för mig att de gått ut med den typ av info tidigare. Det är väl än mer intressant för mackägarna att man inte flyttar bilen då smitningarna från betalningarna ökat med åren, eller.

Dela på andra sajter

Man skall väl inte flytta bilen innan man har betalt, har för mig att de gått ut med den typ av info tidigare. Det är väl än mer intressant för mackägarna att man inte flyttar bilen då smitningarna från betalningarna ökat med åren, eller.

Det ska man visst göra på macken där jag tankar.Mackägaren själv vill ha det så.Finns tom skyltar som säger detta.okey?

Dela på andra sajter

Det ska man visst göra på macken där jag tankar.Mackägaren själv vill ha det så.Finns tom skyltar som säger detta.okey?

Okey, jag bor i stan, så vi gör kanske lite olika beroende på ort.

Dela på andra sajter

Det är i så fall väldigt unikt då det gäller kassabetalning!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Nja försök att undvika att existera eftersom det vore det bästa i vårt kommande idealsamhälle.

Oroa dig inte, du befinner dig i ett annat universum.

Dela på andra sajter

Det är i så fall väldigt unikt då det gäller kassabetalning!

Tja.Mackägaren vill undvika köer.Sedan har han ju videobevakning.Du blir utskälld om du inte flyttar bilen så att andra kan tanka.

Dela på andra sajter

Själv irriterar jag mig på alla som inte kan hantera helljus på bilen.. Hur svårt kan det vara egentligen? När bilen du möter släcker sitt helljus betyder det att han/hon blir bländad av ditt helljus och då ska du släcka ned helljuset. Borde vara en obligatorisk del i alla uppkörningar samt i teoriprovet.

Allra värst är de som fått för sig att man måste slå på helljuset igen just innan man kommit förbi mötande trafik. Jävligt skönt att få ett helljus påslaget rakt i ansiktet just innan mötet. Har faktiskt funderat många gånger på att snabbt vända och förfölja den som gör så med helljus tills de stannar..

Ja just det glömde nästan - idi*terna som tror att man måste blinka med helljuset innan de kör om en bil i mörker. Vad f-n är det frågan om egentligen? Men här kan man ju i alla fall hämnas genom att själv blinka med helljuset just när det kört om så det irriterar mig egentligen inte så mycket.

Egentligen irriterar jag mig nog på alla bilister utom mig själv om jag ska vara ärlig.

/Krille

Dela på andra sajter

Alla tyska bilar som inte har blinkers monterade

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Och alla taxidrivers som missade lektionen om filkörning

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Och med norska förare

Fungerar, fungerar icke, fungerar osv.

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...