Soengsang Inlagd December 2, 2014 Dela Inlagd December 2, 2014 Trodde det hette ekonomiklass Kärt barn har många namn. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 2, 2014 Dela Inlagd December 2, 2014 Trodde det hette ekonomiklass Även kanske lite slarvigt och inkorrekt kallad APKLASS eller boskapsavdelning... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd December 2, 2014 Dela Inlagd December 2, 2014 (ändrad) Tekkor, on 02 Dec 2014 - 08:51, said:Tekkor, on 02 Dec 2014 - 08:51, said: "Obs, det finns okey barnfamiljer också och spädbarn som skriker är ju inte något man kan ändra på, sura gubbar från MPR får man nog finna sig att drabbas av." Vad i texten förstår du inte... Har du redan glömt vad du skrev eller? Låt mig påminna dig "Barnfamiljer som tar alltid en dj#vla plats, låter sina skrikmaskiner springa runt och leva rövare. Tragiskt när de inte orkar få tyst på ungarna och oftast inte lyfter ett finger för att det skall bli lugnt ombord på planet för övriga resenärer... Sist var det bara nån skrikmaskin som blivit lärd av föräldrarna att skrika så får de genom sin vilja... Som tur för mig satt de en bra bit från mig men var ändå hörbar." Låter helt glasklart för mig att du lider av ljudförändringar som inte orsakas av dig själv varvid jag föreslår att du lägger av halva a-kassan på tekniska lösningar som med största sannolikhet kan göra din existens liiiiite mer uthärdlig. Obs jag tvivlar på att GC25 hjälper mot tinnitus eller inbillade obekväma ljudförändringar. Förstår du? / SatanG Ändrades December 2, 2014 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 2, 2014 Dela Inlagd December 2, 2014 Att jag inte hittat knappen där man kan diskutera svensk politik,,går bra i vissa fall men inte i alla,,,finns där något filter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Att få skriva vilka skitsaker man blir irriterad på i tråden "skitsaker-som-jag-irriterar-mig-på" är visst fel, suck vilka djupingar det finns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Att få skriva vilka skitsaker man blir irriterad på i tråden "skitsaker-som-jag-irriterar-mig-på" är visst fel, suck vilka djupingar det finns. Det har du verkligen bevisat! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Det har du verkligen bevisat! Haha ,var det du som var den sura gubben framför mig. Kamma till dig nu och håll dig till trådens topic. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Haha ,var det du som var den sura gubben framför mig. Kamma till dig nu och håll dig till trådens topic. Nähä, var inte jag reser ogärna i apklass! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Nähä, var inte jag reser ogärna i apklass! Intressant att du kallar många på mpr för apor, har du en dålig dag eller vad är ditt syfte? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Intressant att du kallar många på mpr för apor, har du en dålig dag eller vad är ditt syfte? De flesta vet nog vad de är, så det får stå för dig. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
masse46 Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Om tråden heter saker jag irriterar mig på ) borde de vara allas rätt att uttrycka sig utan att bli påhoppade av andra med sina åsikter. Vad är annars meningen med tråden Själv är jag jävligt irriterad på alla som tycker sig äga rätten att hoppa på folk gömda bakom sina tangentbord ))) sug på de Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Slutat irritera mig på min snuva, det är nog mitt fel. Trodde ett tag att det var dengue. Men, bussresan tillbaka blir ju inte så kul från var jag nu är (sakon nakhon eller vad det nu hette). Så den har jag redan börjat irritera mig på. Tänkte flyga tillbaka, men har fått order om att ta med en massa ris så det skulle bli lite för dyrt. Tja, en flarra wiskey och nattbussen. Blir nog bra i alla fall, men flyga hade varit bättre. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Visst är livet underbart. Om du åker till pattis och knullar horor kan du få fängelse i sverige. men vålltar du och halshugger vita människor med isis då hyllas du. Visst är livet rättvist Har knullat horor jorden runt men fortfarande på fri fot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 3, 2014 Dela Inlagd December 3, 2014 Har knullat horor jorden runt men fortfarande på fri fot He he , Den ölen du dricker i bastun skulle jag vilja testa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 Slutat irritera mig på min snuva, det är nog mitt fel. Trodde ett tag att det var dengue. Men, bussresan tillbaka blir ju inte så kul från var jag nu är (sakon nakhon eller vad det nu hette). Så den har jag redan börjat irritera mig på. Tänkte flyga tillbaka, men har fått order om att ta med en massa ris så det skulle bli lite för dyrt. Tja, en flarra wiskey och nattbussen. Blir nog bra i alla fall, men flyga hade varit bättre. Deuengesnuva är inte att leka med,tror jag har en släng av den just nu. Symtom: snuva (förstås), trött å hängig, lätt feber som går över på nån dag eller så... Kallas även förkylning och i allvarligare fall Influensa, kontakta läkare inom 5 dagar! Annars kan det gå över av sej själv.. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 Deuengesnuva är inte att leka med,tror jag har en släng av den just nu. Symtom: snuva (förstås), trött å hängig, lätt feber som går över på nån dag eller så... Kallas även förkylning och i allvarligare fall Influensa, kontakta läkare inom 5 dagar! Annars kan det gå över av sej själv.. MVH Tommy Haft den i över en vecka, men jag hatar läkare. Dör nog hellre... Men det skulle förvåna mig lite om jag dör av det jag har. Kan vara en lunginflammation (haft några) men symptomen stämmer inte riktigt. Men jag har inte självdiagnostiserat mig i 33°C tidigare. Tja, 60 THB kvar i plånkan så det är bara att släpa iväg mig till en ATM. Irriterande att jag inte litar tillräckligt på henne ännu för att släppa iväg henne med mina kort och PIN-koder. Är nog lite för ärrad av tidigare äventyr för att göra om samma misstag. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 Deuengesnuva är inte att leka med,tror jag har en släng av den just nu. Symtom: snuva (förstås), trött å hängig, lätt feber som går över på nån dag eller så... Kallas även förkylning och i allvarligare fall Influensa, kontakta läkare inom 5 dagar! Annars kan det gå över av sej själv.. MVH Tommy Kallas även manlig sjuka, det är en av mest hemska sjukdomar som finns. Kvinnorna bara fnyser när en man är förkyld, dom vet inte hur hemskt det är. Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Efter att ha startat dagen med att pumpa däcken till hustruns cykel och därefter scrollat igenom tråden om vattenvärmare så väcktes ett gammalt irritationsobjekt till liv igen. Hur ända in i hellskotta kan man kalla en sån här sak för cykelpump, jag bara frågar ? Det är väl för tusan inte cykeln man pumpar utan innerslangen !! Nä rätta namnet vore nog slangpump eftersom den även kan användas till att pumpa luft i t.ex moped- och skottkärrhjul. På pitebondska kallar man det för "väderståjt" vilket fritt översatt blir luftstötare. Efter att ha fått ur mig denna för mig inte så lilla skitsak så kommer jag nog att lugna ner mig om en stund, hoppas jag i alla fall. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Efter att ha startat dagen med att pumpa däcken till hustruns cykel och därefter scrollat igenom tråden om vattenvärmare så väcktes ett gammalt irritationsobjekt till liv igen. Hur ända in i hellskotta kan man kalla en sån här sak för cykelpump, jag bara frågar ? Det är väl för tusan inte cykeln man pumpar utan innerslangen !! Nä rätta namnet vore nog slangpump eftersom den även kan användas till att pumpa luft i t.ex moped- och skottkärrhjul. På pitebondska kallar man det för "väderståjt" vilket fritt översatt blir luftstötare. Efter att ha fått ur mig denna för mig inte så lilla skitsak så kommer jag nog att lugna ner mig om en stund, hoppas jag i alla fall. Fritz.. Ta det lugnt och samla lite luft.... Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 (ändrad) Att jag nog har resterande snusdosor i resväskan i Pattaya och jag är med ryggan uppe i Isaan. Får snoka lite i ryggan, brukar ju alltid packa lite i reserv ifall det blir längre än vad jag tänkt (som det blev nu). Sen kan min jäkla förkylning eller vad det nu är som inte verkar gå över kan åxå få sig en känga. Men det tar sig, slog av ACn. Fungerar faktiskt. Månne jag är känslig för ACn... Tja, det lär väl visa sig. Ändrades December 5, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Motström är jääävligt irriterande ! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Jag irriterar mig på att det e 500 kr dyrare att få hit tjejen me familje anknytning.än dom som kommer hit utan familje anknytning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Jag irriterar mig på att det e 500 kr dyrare att få hit tjejen me familje anknytning.än dom som kommer hit utan familje anknytning Och dom blir ju även försörjda. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd December 5, 2014 Dela Inlagd December 5, 2014 Och dom blir ju även försörjda. O det gör mig ännu mer förbannad [emoji83] [emoji83] [emoji83] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu