Soengsang Inlagd November 25, 2014 Dela Inlagd November 25, 2014 Hetsa nu inte upp dig så pajsarpumpen stannar, typ 34 inlägg ang GV på 15 minuter. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 25, 2014 Dela Inlagd November 25, 2014 för många öl i saunan i kväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 25, 2014 Dela Inlagd November 25, 2014 för många öl i saunan i kväll Man får väl svara när man blir påhoppad? Eller?? Kanske det gäller speciella regler på forumet för Stockholmare ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 25, 2014 Dela Inlagd November 25, 2014 Man får väl svara när man blir påhoppad? Eller? ? Kanske det gäller speciella regler på forumet för Stockholmare ? Borde vara dialektfilter på en del! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 25, 2014 Dela Inlagd November 25, 2014 Borde vara dialektfilter på en del! Du e rolig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 25, 2014 Dela Inlagd November 25, 2014 Man får väl svara när man blir påhoppad? Eller? ? Kanske det gäller speciella regler på forumet för Stockholmare ? Själv e jag en skåning, , Men påhopp gjorde det ont, Sånt tar inte på en skåning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 25, 2014 Dela Inlagd November 25, 2014 Själv e jag en skåning, , Men påhopp gjorde det ont, Sånt tar inte på en skåning. Det kan jau aldrig bli, men böjer mitt hue för alla Skåningar som gjort så jag och min familj har haft ett him på joren i snart 35 år nu ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 25, 2014 Dela Inlagd November 25, 2014 irriterar mig på att folk jag har ignorerat skriver en massa värdelösa inlägg så trådarna hamnar överst på nytt innehåll hela tiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Barnfamiljer som tar alltid en dj#vla plats, låter sina skrikmaskiner springa runt och leva rövare. Tragiskt när de inte orkar få tyst på ungarna och oftast inte lyfter ett finger för att det skall bli lugnt ombord på planet för övriga resenärer... Sist var det bara nån skrikmaskin som blivit lärd av föräldrarna att skrika så får de genom sin vilja... Som tur för mig satt de en bra bit från mig men var ändå hörbar. Det med att ta plats, vid vänta i vid gaten sölar sig en familj in med flera ungar och sätter sig bredvid mig, inget fel i det men att stå 30 cm framför min plats och stöka men allt hon skulle var påträngande (vill inte ha ett arsle i mitt ansikte typ. Givetvis har de barnvagnen ut i gången och inte parallellt så andra kan passera och snart kommer deras resevänner, en annan barnfamilj som slår sig ner på golvet, det blir nu bara en liten sträng kvar för folk att åla sig igenom. Inte en reaktion hos familjerna... Då kommer Flygkaptenen och övrig personal,,, nä inte bryr de sig om detta. Först när den första i besättningen får stanna och fastnat i barnvagnen med sin väska reagerar de...Suck. När vi ändå gnäller kan vi ta upp den äldre tunnhårige framför mig som väldigt kvickt i maten slängde bak ryggstödet, så satt han större delen av resan som gjorde att de var svårt att få upp sin medhavda lilla väska man hade på golvet. Saken är den att bordet på dreamlinen är lägre än andra plan och då kan jag inte fälla ner det riktigt då jag har långa ben, knäna tar i (är 182 så så jävla långa är de inte men utrymmet är litet). Till frukpost tilltalar jag denne 2 gånger, först efter att ha knakat han på axeln klarar han av att lyssna " ber då artigt att han kanske kan fälla upp ryggstödet då jag tänkt äta". Den sure dj#veln drar till med att "dra ut bordet då"... Eller hur, det blir väl fan inte högre av att man drar det bakåt... Tänkte att detta måste vara nån fan från MPR... Maken till otrevlig ser man sällan, fanskapet hade ju fått ligga mesta del av resan så att sitta rakt 10 min skulle väl fan inte vara något att vara vresig för. Obs, det finns okey barnfamiljer också och spädbarn som skriker är ju inte något man kan ändra på, sura gubbar från MPR får man nog finna sig att drabbas av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Inga skitsaker direkt , men alla satans irriterande popups som haglar in i rutan nu , på sidor som MPR , Tradera och andra typer av forum. Finns det några tips på hur man dödar dom If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Inga skitsaker direkt , men alla satans irriterande popups som haglar in i rutan nu , på sidor som MPR , Tradera och andra typer av forum. Finns det några tips på hur man dödar dom Du har virus eller nåt malware. Skanna din dator. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 (ändrad) Inga skitsaker direkt , men alla satans irriterande popups som haglar in i rutan nu , på sidor som MPR , Tradera och andra typer av forum. Finns det några tips på hur man dödar dom Enklast brukar vara att inaktivera alla tillägg i din webbläsare, försvinner problemet så kan du lägga till dem en åt gången för att se vilket det är som ev orsakar eländet. Ändrades December 1, 2014 av ban99arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Får trixa lite och se ,,, annars får jag väl anlita någon datakunnig. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Att när jag kommer in på mitt hotellrum så är luften fuktig och att jag hinner bli svettig innan det blir svalt. Tydligen en kvalitets-ac ( Central Air ) . Så jag är tvungen och duscha varje gång jag kommer in. Efter duschen så slappar jag i sängen och känner att AC-n givetvis blåser lagom över sängen så man blir sjuk . Jaha, och nu är det nåt j-kla mokito här också Förutom det så kan jag inte klaga helt ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Visst är livet underbart. Om du åker till pattis och knullar horor kan du få fängelse i sverige. men vålltar du och halshugger vita människor med isis då hyllas du. Visst är livet rättvist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Jag tycker skaldjur ska vara billigare. Borde anses som basföda här i Göteborg (ja, bara här) och subventioneras kraftigt, ta gärna pengarna från nån EU-vegansubvention, finns säkert nåt sånt. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd December 1, 2014 Dela Inlagd December 1, 2014 Tekkor, on 01 Dec 2014 - 05:27, said: Barnfamiljer som tar alltid en dj#vla plats, låter sina skrikmaskiner springa runt och leva rövare. Tragiskt när de inte orkar få tyst på ungarna och oftast inte lyfter ett finger för att det skall bli lugnt ombord på planet för övriga resenärer... Sist var det bara nån skrikmaskin som blivit lärd av föräldrarna att skrika så får de genom sin vilja... Som tur för mig satt de en bra bit från mig men var ändå hörbar. Det med att ta plats, vid vänta i vid gaten sölar sig en familj in med flera ungar och sätter sig bredvid mig, inget fel i det men att stå 30 cm framför min plats och stöka men allt hon skulle var påträngande (vill inte ha ett arsle i mitt ansikte typ. Givetvis har de barnvagnen ut i gången och inte parallellt så andra kan passera och snart kommer deras resevänner, en annan barnfamilj som slår sig ner på golvet, det blir nu bara en liten sträng kvar för folk att åla sig igenom. Inte en reaktion hos familjerna... Då kommer Flygkaptenen och övrig personal,,, nä inte bryr de sig om detta. Först när den första i besättningen får stanna och fastnat i barnvagnen med sin väska reagerar de...Suck. När vi ändå gnäller kan vi ta upp den äldre tunnhårige framför mig som väldigt kvickt i maten slängde bak ryggstödet, så satt han större delen av resan som gjorde att de var svårt att få upp sin medhavda lilla väska man hade på golvet. Saken är den att bordet på dreamlinen är lägre än andra plan och då kan jag inte fälla ner det riktigt då jag har långa ben, knäna tar i (är 182 så så jävla långa är de inte men utrymmet är litet). Till frukpost tilltalar jag denne 2 gånger, först efter att ha knakat han på axeln klarar han av att lyssna " ber då artigt att han kanske kan fälla upp ryggstödet då jag tänkt äta". Den sure dj#veln drar till med att "dra ut bordet då"... Eller hur, det blir väl fan inte högre av att man drar det bakåt... Tänkte att detta måste vara nån fan från MPR... Maken till otrevlig ser man sällan, fanskapet hade ju fått ligga mesta del av resan så att sitta rakt 10 min skulle väl fan inte vara något att vara vresig för. Obs, det finns okey barnfamiljer också och spädbarn som skriker är ju inte något man kan ändra på, sura gubbar från MPR får man nog finna sig att drabbas av. Själv irriterar jag mig på snåljoppar som inte begriper att småbarn kan bli rädda eller få ont av tryckförändringar på flygplan. Köp QC 25 eller liknande för helvete om du störs av ljud. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd December 2, 2014 Dela Inlagd December 2, 2014 Själv irriterar jag mig på snåljoppar som inte begriper att småbarn kan bli rädda eller få ont av tryckförändringar på flygplan. Köp QC 25 eller liknande för helvete om du störs av ljud. / SatanG "Obs, det finns okey barnfamiljer också och spädbarn som skriker är ju inte något man kan ändra på, sura gubbar från MPR får man nog finna sig att drabbas av." Vad i texten förstår du inte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 2, 2014 Dela Inlagd December 2, 2014 Jag blir irriterad för att inte andra människor gör som jag, utan att ALLA är så j-la tröga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd December 2, 2014 Dela Inlagd December 2, 2014 Att jag redan irriterad över att va tillbaks i Kall-land kliver av tåget hemmavid bara för att konstatera att dom på Ko Samui inköpta tavlorna ligger kvar på perrongen utanför Kastrup. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 2, 2014 Dela Inlagd December 2, 2014 Journalister. Herregud, krävs det ingenting för att få skriva i blaskorna nuförtiden? Saxat från ab angående Philip Haglund: Haglund, som kom till IFK Göteborg 2011, jagas bland annat av både Djurgården och Hammarby, men enligt Sportbladets källor har den allsvenska nykomlingen stora förhoppningar om att den tidigare BP- och Heerenveenspelaren väljer Tele 2 Arena som sin nya hemmaarena. Jösses... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 2, 2014 Dela Inlagd December 2, 2014 "Obs, det finns okey barnfamiljer också och spädbarn som skriker är ju inte något man kan ändra på, sura gubbar från MPR får man nog finna sig att drabbas av." Vad i texten förstår du inte... Köp en Biz. biljett då jäkla snåljåp, reser du i apklass så for du tåla apmiljö. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 2, 2014 Dela Inlagd December 2, 2014 Att man blir kallad på gris och apa bara för att man är ekonomisk “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 2, 2014 Dela Inlagd December 2, 2014 Att man blir kallad på gris och apa bara för att man är ekonomisk Vad jag säger är att du får vad du betalar för, men om du köper en APKLASS biljett ska du inte förvänta dej att få Biz.klass-standard. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 2, 2014 Dela Inlagd December 2, 2014 Vad jag säger är att du får vad du betalar för, men om du köper en APKLASS biljett ska du inte förvänta dej att få Biz.klass-standard. Trodde det hette ekonomiklass “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu