Jump to content
IGNORERAD

Skitsaker som jag irriterar mig på.

andrejsdenruskige

Recommended Posts

Rakapparat?

Tror nog att min herre har tullat på detta:

post-6790-0-10225000-1415759949.jpg

Kan nog behöva skicka dig en slik mackapär vid första bästa tillfälle.

Allt bara för att se en gamling behöva förstoringsglas

post-6790-0-55432400-1415759922.png

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Dela på andra sajter

Har haft samma problem med dem och jag har sagt upp allt och bett dom fara så långt in i h-vete dom kan komma.Vilket skitbolag  girl_devil.gif  focus.gif

Länge sedan jag slutade med 3. Vad som irriterar mig nu är att de fortsätter att lura folk och sälja till varje pris.

Dela på andra sajter

Tror nog att min herre har tullat på detta:

attachicon.gifDricka.jpg

Kan nog behöva skicka dig en slik mackapär vid första bästa tillfälle.

Allt bara för att se en gamling behöva förstoringsglas

attachicon.gifAlkolås.png

Ere en fisavluftare?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Lycka till med uppsägningen. Jag sa upp mitt avtal med 3-4 månader kvar, o vid telefonkonversation med 3 sas det då att jag skulle betala för tiden som va kvar. Inga konstigheter med det då jag valt avsluta

abonnemanget i förtid. Kommer inte ihåg - men tror det va ca 900-1000kr som jag skulle betala för att köpa ut mig. Loggade nån dag senare in på mitt konto hos 3, där fanns då en faktura på 9700kr.

Kommer inte riktigt ihåg detaljerna, men vet att jag var i kontakt med dom 3-4 ggr, o dom skulle givetvis ändra det - men inget hände. När förfallodatum närmade sig så betalade jag in 9700kr efter att ytterligare ha snackat med kundtjänst, dom lovade mig då att dom skulle föra över pengarna till mittt konto asap. Kontaktade dom ca 1 vecka senare då det inte hade återbetalats något till mittt konto, då sa dom helt plötsligt att ngn överföring till mitt bankonto inte lät sig göras, utan dom skulle då skicka ett utbetalningskort istället. Fick till slut oxå ett utbetalningskort(avi), insåg då att det skulle kosta mig en slant(tror det va 50kr) för att få ut pengarna.

Kan säga att det telefonsamtalet jag då hade med 3:s kundtjänst inte gick i en trevlig ton, kommer ihåg att jag mer eller mindre skrek i luren att dom var några jävla ockrare som hade lånat +8500kr av mig som jag sen fick betala för att få tillbaka.. Dom 50 kronorna skiter jag egentligen ett stort stycke i, men om jag personligen gjort ngt fel mot ngn annan så är det isåfall jag som får stå för merkostnaden - inte den drabbade.

Så, aldrig mer 3, o kan jag få ngn annan att inte välja dom så är jag nöjd!

Gäller ej bara 3 Utbetlingsavg alltså Har en Check från Trafikverket återbet. bilskatt Om jag går till ICA kostar det 30 tror jag Nordea 50 Nordea i Uppsala tar ej cash efter 28/11 Skitbank Varför kan de inte fråga var vill jag ha pengarna Konto check osv

Offe

Dela på andra sajter

Alla bolag affärer mm som ej tar kontanter

Offe

Det tar nästan alltid längre tid att betala mde kort Fumel med kort i läsaen fel kod inga pengar på konto oksåvidare

Dela på andra sajter

Blev lite irriterad när jag nyss spelade bridge på nätet med en duktig och trevlig jänkare. Prexis när jag hade snurrat upp motståndarna på läktaren så dom inte ens visste vad dom hette så tappade jag förbindelsen med Internet ett par sekunder och fick inte fullfölja avrättningen.  52.gif

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Den här j-la Pattaya wifi som får min taj-tant att verka som Speedy Gonzales när vi är ute och går.

post-7021-0-29359100-1415809264.gif

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

När . nä, jag irriterar mig faktiskt inte på nåt. Speciellt inte skitsaker. Inte just nu i alla fall.

Får väl vänta tills jag kommer tillbaka till Sverige, där kan man börja klaga över det mesta.

Förkylningen eller vad det nu var verkar ha lämnat mig för ett tag i alla fall, en tjej i sängen och en whiskey på bordet. Snusen fick jag genom tullen in till Thailand, In till Kambodja och tillbaka in till Thailand. Snor dom den nu så är det skitsamma bara dom lämnar en dosa åt mig för hemresan.

Dock vet jag inte vad jag fick för häxbrygd som kurerade mig på typ 1 timme. Nåt på Kinesiska om jag nu fattar sakerna rätt. Men nu är jag pigg som en nötkärna igen.

Så skall jag reta mig på nåt så är det att jag nog inte kan få tag på denna brygd själv. Var tjejen som letade upp den när jag ville ha nåt lite potentare än bisolvon, visade vad Amja skrivit men hon bara skakade på skallen. pang sa det så var jag i princip 100% återställd.

post-11193-0-60842500-1416765750_thumb.j

Skriver fortfarande som en kratta, men det är kolsvart här och jag är lite trött då klockan är en aning efter  01:00...

Vill inte väcka damen. Sånt slutar inte alls bra för mig, kan gå på två sätt och jag är faktiskt inte sugen på nån av dom just nu. :)

ทีรัก

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

När jag kollar tv-tablån och läser Huge Tits när det står Huge Hits

Problemet är ju egentligen inte att du läst fel. Problemet är att dom sänder fel typ av program.

Dela på andra sajter

Problemet är ju egentligen inte att du läst fel. Problemet är att dom sänder fel typ av program.

där har du faktiskt helt rätt, nu är jag riktigt upprörd

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

där har du faktiskt helt rätt, nu är jag riktigt upprörd

Ja, detta bör resultera i en ny tråd.

-idi*tiska saker som gör mig vrång, vresig, butter och inåtvänd.

Bara för det så du nämnde detta så sitter jag i soffan med ett fruktansvärt högt blodtryck just nu.

Dela på andra sajter

Ja, detta bör resultera i en ny tråd.

-idi*tiska saker som gör mig vrång, vresig, butter och inåtvänd.

Bara för det så du nämnde detta så sitter jag i soffan med ett fruktansvärt högt blodtryck just nu.

ähh hela mpr är något som gör mig vrång, vresig, butter och inåtvänd.

Jag ville se Huge Tits, tvingas istället se Storage wars - nu är jag så förbannad att jag går och lägger mig. Hela dagen är förstörd, troligtvis hela nästa vecka också.

Förbannade jävla skit!

Ändrades av mackan33
Dela på andra sajter

navion hispania

Tja en riktig  skit sak som jag retar mig på .

Två gånger stopp i vacuum systemet i dag  och i går med fullt med rakhyvlar och plast korkar inte så kull for motorman att fixa det.

Dela på andra sajter

När . nä, jag irriterar mig faktiskt inte på nåt. Speciellt inte skitsaker. Inte just nu i alla fall.

Får väl vänta tills jag kommer tillbaka till Sverige, där kan man börja klaga över det mesta.

Förkylningen eller vad det nu var verkar ha lämnat mig för ett tag i alla fall, en tjej i sängen och en whiskey på bordet. Snusen fick jag genom tullen in till Thailand, In till Kambodja och tillbaka in till Thailand. Snor dom den nu så är det skitsamma bara dom lämnar en dosa åt mig för hemresan.

Dock vet jag inte vad jag fick för häxbrygd som kurerade mig på typ 1 timme. Nåt på Kinesiska om jag nu fattar sakerna rätt. Men nu är jag pigg som en nötkärna igen.

Så skall jag reta mig på nåt så är det att jag nog inte kan få tag på denna brygd själv. Var tjejen som letade upp den när jag ville ha nåt lite potentare än bisolvon, visade vad Amja skrivit men hon bara skakade på skallen. pang sa det så var jag i princip 100% återställd.

attachicon.gifThailand 2014 012.JPG

Skriver fortfarande som en kratta, men det är kolsvart här och jag är lite trött då klockan är en aning efter  01:00...

Vill inte väcka damen. Sånt slutar inte alls bra för mig, kan gå på två sätt och jag är faktiskt inte sugen på nån av dom just nu. :)

Håller med om att den där är kanon, men vet inte vad den heter, så lite svårt att rekommendera.

Försök inte ta med dig något hem! Finns nog en hel del roligheter i den som inte tullen skulle uppskatta.

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

Värst är väl när man skall torka arslet efter en blöt skit, och inte har nåt dasspapper kvar?

Snacka om skitjobbigt!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Värst är väl när man skall torka arslet efter en blöt skit, och inte har nåt dasspapper kvar?

Snacka om skitjobbigt!

MVH Tommy

555, då har du väl en såndär rövspruta som finns överallt i Thailand på toaletterna. Jäkla finurlig uppfinning faktiskt. Tja, man blir ju lite blöt... Men det torkar fort.

Men det var en vettig "skitsak" att irritera sig över. ;)

ทีรัก

Dela på andra sajter

555, då har du väl en såndär rövspruta som finns överallt i Thailand på toaletterna. Jäkla finurlig uppfinning faktiskt. Tja, man blir ju lite blöt... Men det torkar fort.

Men det var en vettig "skitsak" att irritera sig över. :wink:

Har haft flera stycken (3?) rövsprutor, men de pajar hela tiden...

En annan sak jag irriterar mej på!

Jävla Clas Olson skit... :angry2:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Alla plaskvåta sittringar på toaletterna efter rövduschen eller skopan

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

PipPipPipPipPipPipPipPip 5 112 inlägg 0 Anmärkningar 7 037 Inlagd 31 minuter sen GreenValley, on 23 Nov 2014 - 22:05, said: Finnpajsaren som bor i Skåne! ht
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...