Khemmarat Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 Det är jävla patetiskt när man beställer så har inga val, man får ett mail att de är skickat. Sen får man ett var det finns att hämta, ni är väl experter när man köper var man får veta var finns att hämta.. FF Fantastiskt, äntligen är det någon som lär mej svenska, tack ff Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 Råkade på något sätt flytta mitt iPhoto bibliotek... fan man skall inte peta med datorn när man kollar hockey - borde tagit en grogg istället. Får göra det nu under tiden 150gb flyttar runt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 Råkade på något sätt flytta mitt iPhoto bibliotek... fan man skall inte peta med datorn när man kollar hockey - borde tagit en grogg istället. Får göra det nu under tiden 150gb flyttar runt. Ja, gör det. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 Nötter som bokar en resa till USA utan att ha koll på inreseregler, men att tipsa Expressen vet de att man skall göra. http://www.expressen.se/gt/familjens-dromresa-blev-tre-ganger-sa-dyr/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Oktober 24, 2014 Dela Inlagd Oktober 24, 2014 .. jag retar mig på att vi faktiskt är Europas 5, e största land och borde fatta bättre! //s There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 Jag irriterar mig på folk som har dosor istället för att skaffa mobilt bank-id Fundera på det att de vill lägga över allt till mobilen, och just dessa stjäls nått så otroligt. Många är tex inloggade till facebook sen har de de ena och de andra där så de blir ju stulna på hela livet med mobilen ju, och nu vill de att man skall kunna föra över pengar i ett nafs och ha den som plånbok... Kanske kul för nästa generation, men jag vill nog allt låta telefonen vara en telefon... nu tjatar statoil om att man skall mastercarda kortet... varför det, så de kan skimma det och plocka ut pengar världen över, nä dragkort för och tanka räcker gott och pengar via bankomaten och ibland betala med kort... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 Jag som är budbilschaufför irriterar mig på många gods/paketmotagare när jag säger till att texta ditt namn och skriv klockslag, då kladdar de ner några oläsbara kråkfötter, då frågar jag vad de heter men det står ju där säger de, jag sa texat namn, jag har glömt hur man textar säger de ibland, då brukar jag tipsa om att textade bokstäver är de som finns på skrivbordet till en dator. Har förklarat för en del att kommer jag till dig 100 gånger en dag så ska jag ha 100 texade namn. Har förundrat mig mycket på hur folk, chefer, företagsledare kan driva företag när de inte är skrivkunniga. Jag skulle i och för sig bara vilja lämna av paket utan påskrift för det är bara tidsödande att leta upp någon som vill skriva på men då får jag skit från mina överordnade BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 Jag irriterar mig på att jag inte kan länka till tuben som jag kunde göra tidigare, Har provat tips som vissa godhjärtade MPR'are har gett men det skiter sig för mig. Jag får bara med mig adressen men ingen bild. Typ så här.: http://www.youtube.com/watch?v=0OWj0CiM8WU Ser jag en så'n här länk så klickar jag inte på den (så ofta) , men skulle det vara en bild med grupp/låttitel som ser bra ut så blev det nog ett klick då och då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 Jag irriterar mej på att att den här tråden handlar mest om bankdosor istället för saker som MPRfolk irriterar sej på! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 Min dosa irriterar sig over MPR, det tar for mycket tid for att dosan ska vara glad! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 Du får väl beställa hemleverans om dom svarar "kan inte" beställ från annat bolag hur svårt kan det vara ? Det är inte upp till mottagaren av paketet oftast. Utan avsändaren kontrakterar DHL för bra pris. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 Det är inte upp till mottagaren av paketet oftast. Utan avsändaren kontrakterar DHL för bra pris. Visst är det så ,men du som kund kan begära annan transportörer ,till ett högre pris oftast eller en som du har avtal med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 (ändrad) Visst är det så ,men du som kund kan begära annan transportörer ,till ett högre pris oftast eller en som du har avtal medDom leverantörer jag har ändrar inte detta. Då dom har fasta avtal med DHL. Så jag kan tyvärr inte välja där. Posten och schenker fungerar ganska bra. Men DHL är en katastrof. Ändrades Oktober 25, 2014 av janne_h "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 Dom leverantörer jag har ändrar inte detta. Då dom har fasta avtal med DHL. Så jag kan tyvärr inte välja där. Posten och schenker fungerar ganska bra. Men DHL är en katastrof. det var mkt märkligt så om du köper en produkt och att hämta själv via en annan transportör inte går ? händer ofta att vi hämtar gods åt kunder ,fast den säljande har avtal med annan transportör ,köparen bestämmer väl med vem han vill ha sitt gods transporterat med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 (ändrad) det var mkt märkligt så om du köper en produkt och att hämta själv via en annan transportör inte går ? händer ofta att vi hämtar gods åt kunder ,fast den säljande har avtal med annan transportör ,köparen bestämmer väl med vem han vill ha sitt gods transporterat medAllt är säkert möjligt. Men i våran värld är det leverantören som ansvarar för transporten. I erat fall kan det ju vara så att mottagande företag har egna avtal med transportföretag. Jag som endast är mottagare och i princip aldrig budar varor. Har ju inget incitament att bilda avtal med egen leverantör. Ändrades Oktober 25, 2014 av janne_h "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 Hämtade en cykel från DHL i våras och det var ypperlig servige. Hon till och med lastade cykeln i min bil. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 VAr Faun bor du nära tegelpannefabriken? /Enis Rutger Jönåker Det var väl Björn Shifs polare i drömkåken Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Oktober 25, 2014 Dela Inlagd Oktober 25, 2014 Jag kanske börjar bli gammal men irriterar mig på att jag irriterar mig på skitsaker. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Hur fasiken man kan komma på idén att tejpa fast en innebandy-klubba på biltaket. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Hur fasiken man kan komma på idén att tejpa fast en innebandy-klubba på biltaket. Dom fick kanske inte in den i vindrutan och hade slut på yxor Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Dom fick kanske inte in den i vindrutan och hade slut på yxor Betalningspåminnelse1.jpg Betalningspåminnelse2.jpg Äre en tiggarbil (Bulgarisk nummerplåt), var de oense om platserna utanför Ica och konsum /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Äre en tiggarbil (Bulgarisk nummerplåt), var de oense om platserna utanför Ica och konsum /Enis han fick bara en "betalningspåminnelse" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Folk som säger att "Nu har vi gått över till "Vintertid" ... Normaltid heter det, äntligen får klockorna gå rätt i några månader! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Att jag nyligen har fått lön ,,, nu är det så förbaskat lång tid till jag får nästa If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 26, 2014 Dela Inlagd Oktober 26, 2014 Att jag nyligen har fått lön ,,, nu är det så förbaskat lång tid till jag får nästa Så har de fräckheten och kalla den månadslön fast den bara räcker i två veckor “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu