navion hispania Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 Idag var det oxfilé här ute i vattnet. Ah, beasås! - tänkte jag och slevade på. Det jag glömde var att jag är i Norge och här är beasåsen alltid så satans sur. Nu förstörde jag oxfilén med sur-bea! Fan det offshore kasta ta nytt, Låt lite tuff som riktig drilling cowboy några fuck, assholes fucking idi*ts etc. Sedan är det bara att ladda på om sin egen förträfflighet. Helst på Texas dialekt men Louisiana & Mississippi går bra det med. Fast är det Louisiana så måste dra fram några kort på tremänningen man är gift med. + kusinen som man har som älskarinna & några bilder på några på några övergödda barn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 Kärlekens parti retar jag mig på. och fredens religion. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 20, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 20, 2014 Fan det offshore kasta ta nytt, Låt lite tuff som riktig drilling cowboy några fuck, assholes fucking idi*ts etc. Sedan är det bara att ladda på om sin egen förträfflighet. Helst på Texas dialekt men Louisiana & Mississippi går bra det med. Fast är det Louisiana så måste dra fram några kort på tremänningen man är gift med. + kusinen som man har som älskarinna & några bilder på några på några övergödda barn Rutinerad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 Uttrycket ilandsproblem. Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 Ibland åker man iväg på moppen å då är inte stödet uppfällt. Det är jobbigt ju! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 Kärlekens parti retar jag mig på. kärlek.jpg och fredens religion. fredens.png Å en massa hen love. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 Det som är skönt är ju att det finns trådar som man kan ta ut sin ilska i. Tänk bara på språkbruket så att du inte råkar kalla någon för "dum" eller ännu värre "i diot" för då kommer avstängningen som ett brev på posten... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd September 21, 2014 Dela Inlagd September 21, 2014 Ibland åker man iväg på moppen å då är inte stödet uppfällt. Det är jobbigt ju! Eller kör nån meter och märker att man glömt att ta bort låset från bromsskivan... E ju oxå lite jobbigt ju! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 21, 2014 Dela Inlagd September 21, 2014 Tänk bara på språkbruket så att du inte råkar kalla någon för "dum" eller ännu värre "i diot" för då kommer avstängningen som ett brev på posten... Precis. Igår blev jag irriterad på Thai Watsadu. Var och köpte startkablar och hade liksom lite bråttom. Inne i butiken finns hjälp överallt, ser ca 30 personal som waiar och frågar om de kan hjälpa till. Men hjälp behövs inte. Plockar på mig startkablarna, går till kassan och ser endast en kassa öppen med fyra-fem pers som väntar. Blir väntandes i ca 15 minuter i kön. Hur svårt kan det vara med lite koll på antal kassor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 21, 2014 Dela Inlagd September 21, 2014 (ändrad) Att facket kan bestämma att jag godkänner 10% lönesänkning.Enda fördelen att man slipper åka till jobbet på fredagar..FF Ändrades September 21, 2014 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 21, 2014 Dela Inlagd September 21, 2014 Att facket kan bestämma att jag godkänner 10% lönesänkning. Enda fördelen att man slipper åka till jobbet på fredagar.. FF 20% minskad arbetstid? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 21, 2014 Dela Inlagd September 21, 2014 20% minskad arbetstid?Ja visst är det så..FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 21, 2014 Dela Inlagd September 21, 2014 Ja visst är det så.. FF Låter som en bra deal. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 21, 2014 Dela Inlagd September 21, 2014 Visst, men jag vill välja själv om går med på det.Nu gjorde facket det åt oss inte jag själv, det irriterade mig..FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 21, 2014 Dela Inlagd September 21, 2014 Detta allmänna brännande utan hänsyn var röken tar vägen. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd September 21, 2014 Dela Inlagd September 21, 2014 Jag brukar lägga startkablar i bilen för att dom ska finnas där. Sen kommer någon och ska städa bilen. Och lägger in startkablarna inne i huset. Djävligt irriterande!! "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 21, 2014 Dela Inlagd September 21, 2014 Jag brukar lägga startkablar i bilen för att dom ska finnas där. Sen kommer någon och ska städa bilen. Och lägger in startkablarna inne i huset. Djävligt irriterande!! När vi ändå pratar om startkablar, så anledningen till att jag var och köpte startkablar var för att de vi använde såg bra och fina ut. Men efter att traktorn inte startat på ett bra tag, undersökte jag kablarna och klämmorna lite mer för att se om det var nåt som inte var riktigt rätt. Det visade sig att kabelhöljet var tjockt och fint, men själva kablarna var ca 4 kvadrat och dessutom var bara en tredjedel kopplade till klämman på ena kabeln. Också irriterande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dragos Inlagd Oktober 21, 2014 Dela Inlagd Oktober 21, 2014 Personer som filmar med upprätt mobil, varför smalfilm när det finns widescreen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Oktober 21, 2014 Dela Inlagd Oktober 21, 2014 Hittade denna tråd och behöver alltså inte starta en egen i ämnet "Irritationsmoment i vardagen" Min fru arbetar som lokalvårdare. Nu på hösten har det varit tunnsått med uppdrag för mig så jag hjälper henne med kvällsstädat. Jag dammsuger. En professionell Nilfisk, rund med bra sug. Kabel man får snurra runt maskinen. Endast ett munstycke avsett för, i mina ögon, plant golv. Nu börjar min klagosång. Hur i hela friden kan man tillverka dammsugare för professionella som inte ens klarar av att åka över sin egen sladd, än mindre en liten mattkant? Och styr man inte fanstyget rätt så fastnar den i varje dörröppning eller vid varje sak som sticker ut, som stolar, bord, soffor osv. Jag har mångårig erfarenhet av dammsugare och har i alla tider förundrats över fenomenet att alla, jag säger alla, maskiner är inkapabla att köra över sin egen sladd utan att det ska trilskas och bli motståndigt värre.! Samt att de alltid ska fastna när man ska runt hörn, nära möbler eller annat. Nä fy faen... Men jag vet varför. Dammsugare är designade av män, för kvinnor. Män är inte målgruppen. Män anser att detta duger åt kvinnor. Men det suger! Hade män designat dammsugare för män hade det varit fyrhjulsdrift som gjorde att de med enkelhet klättrade uppför och nedför trappor, stora monsterhjul som med lätthet rullade över ölburkar, någon form av glidskenor eller rullager runt om som gjorde att de smidigt slank runt hörn/möbler/dörrar osv. Dessutom hade det nog funnits plats att ställa ölen! Jag ger mig fasen på att det även funnits en dockningsstation för mp3filer så att man kunnat njuta av Beethoven eller rapmusik efter behag! Nej, suget är inte problemet, nej, mer mobiliteten. Funktionaliteten. Fy vad jag ogillar dammsugare. Kanske finns det någon dammsugarnas RR där ute? Någon som vet? Annars funderar jag på att köpa hus bara för att få tillgång till centraldammsugare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 21, 2014 Dela Inlagd Oktober 21, 2014 En riktig man kan köra dagens dammsugare oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Oktober 21, 2014 Dela Inlagd Oktober 21, 2014 En riktig man kan köra dagens dammsugare oxå Ja, men en RIKTIG man påpekar alla dess brister... Snacka om att suga på feministernas tuttar! Nej Måne, du är inte en tuttsugare, eller? Damsugare? Ja, men att arbeta med dagens dammsugare gör du inte... Helt klart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Oktober 21, 2014 Dela Inlagd Oktober 21, 2014 Hadde köpt en regnkappa o lagt I moppen några dagar senare var jag och den så kallade frun ute o åkte o regn men inga problem jag stannade för o ta fram regnkappan då frågar hon vad jag gör ,ska ta på mig regnkappan sa jag , jaha men den har jag tagit ur moppen o lagt hemma...-,฿&/@&?><}% För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 21, 2014 Dela Inlagd Oktober 21, 2014 (ändrad) Eller kör nån meter och märker att man glömt att ta bort låset från bromsskivan... E ju oxå lite jobbigt ju!Bland mina värsta misstag jag gjort va just det! Sista dan på jobbet, fredag, juli, 5 veckors semester, nyservad Yamaha super tenere 750, solen skiner, allt är perfekt! Jag startade, lägger i ettan drar iväg... Och hojen lägger sej direkt på en halvmeter... Va i helvete...? Glömt låset på bak bromsskivan.. Drevet krökt 90 grader, låset går inte att låsa upp. Inser att jag måste ringa bärgare! In på jobbet igen, tokarg, möter chefen i trappen. Han "ha en fin semester ' jag... Det ryker ur öronen... Han sa sen att jag skrek så det skallrade i fönstren... Svingen hade fått en spricka, beställa sällsynta delar från Japan. 4 veckors reparation och extra dyr semester... Då var jag irriterad kan jag säga... Ändrades Oktober 21, 2014 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Oktober 21, 2014 Dela Inlagd Oktober 21, 2014 Bland mina värsta misstag jag gjort va just det! Sista dan på jobbet, fredag, juli, 5 veckors semester, nyservad Yamaha super tenere 750, solen skiner, allt är perfekt! Jag startade, lägger i ettan drar iväg... Och hojen lägger sej direkt på en halvmeter... Va i helvete...? Glömt låset på bak bromsskivan.. Drevet krökt 90 grader, låset går inte att låsa upp. Inser att jag måste ringa bärgare! In på jobbet igen, tokarg, möter chefen i trappen. Han "ha en fin semester ' jag... Det ryker ur öronen... Han sa sen att jag skrek så det skallrade i fönstren... Svingen hade fått en spricka, beställa sällsynta delar från Japan. 4 veckors reparation och extra dyr semester... Då var jag irriterad kan jag säga... Hahaha... Den var ju fö säker! Jag har inte lyckats med detta själv men sett andra göra det. Kommer säkert nån gång. Såg en kille göra det på en mc-träff i GBG med massor av andra hojåkare runtomkring. Några som drog lite på smilbanden. Dom kände nog igen sig... Finns ju en vajer man kan sätta fast i låset som går till handtaget som en påminnelse. Dock inte många som använder dessa. Men man kanske måste lära sig den jobbiga vägen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Oktober 22, 2014 Dela Inlagd Oktober 22, 2014 Bland mina värsta misstag jag gjort va just det! Sista dan på jobbet, fredag, juli, 5 veckors semester, nyservad Yamaha super tenere 750, solen skiner, allt är perfekt! Jag startade, lägger i ettan drar iväg... Och hojen lägger sej direkt på en halvmeter... Va i helvete...? Glömt låset på bak bromsskivan.. Drevet krökt 90 grader, låset går inte att låsa upp. Inser att jag måste ringa bärgare! In på jobbet igen, tokarg, möter chefen i trappen. Han "ha en fin semester ' jag... Det ryker ur öronen... Han sa sen att jag skrek så det skallrade i fönstren... Svingen hade fått en spricka, beställa sällsynta delar från Japan. 4 veckors reparation och extra dyr semester... Då var jag irriterad kan jag säga... Inte direkt en skitsak men men För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu