Jump to content
IGNORERAD

Atervinning


Cobra

Recommended Posts

kollade igår när dom skulle tömma vår källsortering på torget, ALLT åkte ner i samma sopbil.. så frågan är VARFÖR källsorterar folk?

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

kollade igår när dom skulle tömma vår källsortering på torget, ALLT åkte ner i samma sopbil.. så frågan är VARFÖR källsorterar folk?

 

Inte i samma fack väl?

Här i HBG kommer en bil och hämtar flera olika produkter men det lastas i olika fack i bilen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bra sortera mera så dom hämtar mera och det går sönder mera och jag får repa mera! :thumbsup:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte i samma fack väl?

Här i HBG kommer en bil och hämtar flera olika produkter men det lastas i olika fack i bilen.

stor vanlig sopbil med trattliknande anordning, ALLT gick ner i den. Inga olika "fack"

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

stor vanlig sopbil med trattliknande anordning, ALLT gick ner i den. Inga olika "fack"

 

Det låter helkorkat!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bra sortera mera så dom hämtar mera och det går sönder mera och jag får repa mera! :thumbsup:

Snor du Rolbas jobb ???

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...