Jump to content
IGNORERAD

Word


andrejsdenruskige

Recommended Posts

andrejsdenruskige

Ville bara göra er uppmärksamma på att Word är det jävligaste programmet som existerar.

"Bullets" som lever sitt eget liv, sidbyten som blir helt åt helvete, sidnumrerigar som inte fungerar, bilder som hoppar runt och allt annat djävulskap som man kan komma på.

Det finns fan inte mycket logik i det programmet.

 

Men lösningen är alltid nära till hands.

Man delegerar vidare den uppgiften till någon annan (som svär minst lika mycket) och skyller ifrån sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    13

  • B747

    4

  • Bibben

    3

  • Tallviking

    2

Mest aktiva i denna tråd

Ville bara göra er uppmärksamma på att Word är det jävligaste programmet som existerar.

"Bullets" som lever sitt eget liv, sidbyten som blir helt åt helvete, sidnumrerigar som inte fungerar, bilder som hoppar runt och allt annat djävulskap som man kan komma på.

Det finns fan inte mycket logik i det programmet.

 

Men lösningen är alltid nära till hands.

Man delegerar vidare den uppgiften till någon annan (som svär minst lika mycket) och skyller ifrån sig.

Absolut.Det gäller att vara kamratlig av sig.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

sidnumrerigar som inte fungerar

 

Glöm inte obefintlig rättstavning.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Glöm inte obefintlig rättstavning.

 

:crazy:

Jag är dessutom heligt förbannad på mitt tangentbord som är bedrövligt. Man måste fan i mig banka in tangenterna, precis som när man knackar runor.

Link to comment
Dela på andra sajter

precis som när man knackar runor

 

Inget dåligt CV du har :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Inget dåligt CV du har :)

 

I ett efterblivet land som Norge så är det ett måste att kunna knacka runor.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Nej, då är excel bättre att arbeta med... Dock till andra sysslor.

Rock on!

 

Excel är ett väldigt bra program för tillfälliga "analyser" och som en enkel databas och lite till.

Ett multiverktyg som inte är perfekt till något, men kan brukas till allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett multiverktyg som inte är perfekt till något, men kan brukas till allt.

 

Som du då eller? ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Som du då eller? ;)

 

Jag bara låtsas att jag är brukandes.

Men det gäller att byta jobb, fru och allt annat innan man blir påkommen.

Link to comment
Dela på andra sajter

:crazy:

Jag är dessutom heligt förbannad på mitt tangentbord som är bedrövligt. Man måste fan i mig banka in tangenterna, precis som när man knackar runor.

Hur fan kan du vara förbannad på ditt tangentbord????Du har väl en Macbook???Ahhhh du är i Norge igen.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hur fan kan du vara förbannad på ditt tangentbord????Du har väl en Macbook???Ahhhh du är i Norge igen.

 

I Norge med ett runristar-tangentbord även kallat tastatur på norska. Och med det vackra namnet för tangentbord så kan ni förstå hur illa ställt det är i detta land.  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

I Norge med ett runristar-tangentbord även kallat tastatur på norska. Och med det vackra namnet för tangentbord så kan ni förstå hur illa ställt det är i detta land.  :crazy:

Första gången jag skulle offerera ett "tastaturuttrekk" fick fråga en kollega vad fan det var. Gäller förvisso de flesta prylarna jag har offererat till Norge...reol, skuffesats, borrelås mm. De kan fan inte stava i det landet ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

I Norge med ett runristar-tangentbord även kallat tastatur på norska. Och med det vackra namnet för tangentbord så kan ni förstå hur illa ställt det är i detta land.  :crazy:

Du har det bedrövligt med andra ord.Dessutom är inte klockan ens 22.00 CET. :crazy: BEDRÖVLIGT: :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Första gången jag skulle offerera ett "tastaturuttrekk" fick fråga en kollega vad fan det var. Gäller förvisso de flesta prylarna jag har offererat till Norge...reol, skuffesats, borrelås mm. De kan fan inte stava i det landet ;)

 

Ett jävla guleböj-land är vad det är.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Första gången jag skulle offerera ett "tastaturuttrekk" fick fråga en kollega vad fan det var. Gäller förvisso de flesta prylarna jag har offererat till Norge...reol, skuffesats, borrelås mm. De kan fan inte stava i det landet ;)

 

Ett ord som det tog ett tag för mig att förstå vad det var. "Kugalskap"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett ord som det tog ett tag för mig att förstå vad det var. "Kugalskap"

hehe, man kan tro att det är ett skåp men det är bara galenskap.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

"Tastatur" för runskrift. 5yduva3y.jpg Finns säkert i hieroglyfutförande för ett pristillägg. Passar bra till folk som fått kugalskap, eller galna kosjukan (cjs) som det heter på ett riktigt språk.

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

"Tastatur" för runskrift. 5yduva3y.jpg Finns säkert i hieroglyfutförande för ett pristillägg. Passar bra till folk som fått kugalskap, eller galna kosjukan (cjs) som det heter på ett riktigt språk.

 

 

Tastatur används även i Sverige... Ådå betyder det knappsats... (en kodtastatur är en knappsats för kodlås) Kul va? Pule huvede?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Tastatur" för runskrift. 5yduva3y.jpg Finns säkert i hieroglyfutförande för ett pristillägg. Passar bra till folk som fått kugalskap, eller galna kosjukan (cjs) som det heter på ett riktigt språk.

Bedrövligt.Fortfarande är inte klockan ens 22.00CET.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Tastatur används även i Sverige... Ådå betyder det knappsats... (en kodtastatur är en knappsats för kodlås) Kul va? Pule huvede?

 

Fanns, menar du väl.

Måste vara något förhistoriskt uttryck som Bellman myntade

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen finns det också en del som aldrig medger att de har fel och tror sig kunna och veta allt - samt svänger sig runt med fina titlar. Lägg därtill att de ofta har den otäcka vanan att lika snabbt som en avlöning försvinna när de med objektiva fakta är överbevisade i någon diskussion. Jaja, bedrövligt var bara förnamnet. :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...