Jump to content
IGNORERAD

Tycker ni hon är pålitlig?


Yangsri surat

Recommended Posts

Hon tjänar säkert bra i thaimått men dom ljuger ALLTID om lönen..

Skall tilläga också på att hon betalar internat skola för sina 2 döttrar + alla skol avgifter som inte är så billiga, köper frukt till mig, eftersom jag aldrig kommer ihåg det. Alltid när något skall betalas, hinner jag inte ta upp plånboken innan det är betalt. Det sista börjar irritera mig. Så jag tror inte på att hon ljuger om lönen.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 157
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Yangsri surat

    21

  • Baa

    10

  • civona

    10

  • Nemo

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ursäkta alla drömmar om löner i Thailand.Servitris i Cha Am 4000/ mån. Servitris Jomtien 5000 / mån. Tv-reporter Nordöstra Thailand med jour 7/24/365 10.000 / mån. Personalchef mindre sjukhus i nordöstra Thailand 9000 thb / mån . Mina svärföräldrar har en liten risgård i nordöstra Thailand c:a 10 rai mark ( 1 rai = 1600 m2) Nettoinkomst av gården 15-20.000 thb / ÅR. = 1500 thb / månad. Anställd på Big C nordöstra Thailand = ca 4000-5000 thb  / mån. Dessa personer känner jag personligen. Min förra flickvän som är laboratoriesköterska bad sin chef, överläkaren tillika Vd på det lokala sjukhuset om rekommendationer för visum till Sverige. Läkaren en kvinna i 50-års- åldern frågade mig skämtsamt om hon kunde få följa med till Sverige som barnflicka.

Förekommer en hel del vanliga fabriksarbetare i Bkk som med övertid kommer upp i mellan 15,000 - 20,000 B med övertid! Säkert mer än så på vissa ställen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det som kan hända nu om du bryter kontakten. Du kommer hem och efter en tid så saknar du henne och kontaktar henne igen och får veta att hon snart ska gifta sig.

Det scenariot har hänt flera av mina polare de tog inte sin chans och någon annan kom och tog henne i stället. De har nu ångrat sig så mycket att de fått svårt att gå vidare med livet, blivit deprimerade några har t.o.m blivit socialfall.

Är du thaitjej?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall tilläga också på att hon betalar internat skola för sina 2 döttrar + alla skol avgifter som inte är så billiga, köper frukt till mig, eftersom jag aldrig kommer ihåg det. Alltid när något skall betalas, hinner jag inte ta upp plånboken innan det är betalt. Det sista börjar irritera mig. Så jag tror inte på att hon ljuger om lönen.

Kan jag få telefonnumret  :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Om..Hon har släpat och slavat alltsedan 1978.bättre än att vinna högvinsten på lotto  :queen::nyam:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...