Jump to content
IGNORERAD

Tycker ni hon är pålitlig?


Yangsri surat

Recommended Posts

Yangsri surat

Om du inte är en skojare så skippa henne då hon inte visar storre intresse for dig då ni inte setts på länge.

nä jag är ingen skojare o det vet hon om hon litar på mig till 100.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 157
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Yangsri surat

    21

  • Baa

    10

  • civona

    10

  • Nemo

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Yangsri surat

Skumt att inte få komma och hälsa på där hon jobbar,vill väl ha sitt område själv misstänker jag, (men jag kan ha fel med)

 

Hej det tycker jag  också .

Link to comment
Dela på andra sajter

Yangsri surat

Storyn känns väl inte så trovärdig.

Du är ju inte nummer ett för henne, utan långt ned på listan verkar det som.

 

Men 500b för att sälja mat var ju inte dåligt för att vara i Thailand

hon fick 200-300 när hon jobbade i byn i Isan

Link to comment
Dela på andra sajter

Yangsri surat

Vad ska du till Pattaya att göra, givetvis åker du till det ställe din donna jobbar oavsett vad hon säger.

 

Och passar det inte då att umgås med dig, eller ens träffa dig på ledig tid. . . . så är väl saken klar, såvida man inte vill dela henne med fler försörjare!

ok.kan mkt väl vara så att det är fler.

Link to comment
Dela på andra sajter

Yangsri surat

Antingen glömmer du henne helt eller tar en tur ner till Hua Hin. Troligen hittar du henne på någon av bargatorna.

ok tack.där är hon nog .kanske säljer hon mat eller något annat

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste trådstarten innan det inkommit några svar, tänkte först svara men ändrade mig då jag antog att svaren lär hagla in om hur blåst han blir, och det gjorde dom.

 

Verkar som många har dåliga erfarenheter av thailändska tjejer, eller det är väl kanske andras erfarenheter man utgår ifrån?

 

Men visst, om nu inte ts trollar då han inte har återkommit med svar så bör han kanske ta sig en funderare då varningsklockorna äro många.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Yangsri surat

Var och hur traffade du denna damen?

Halsningar

Chan2013

Pattaya på en utebar där dom spelade livemusik

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste trådstarten innan det inkommit några svar, tänkte först svara men ändrade mig då jag antog att svaren lär hagla in om hur blåst han blir, och det gjorde dom.

 

Verkar som många har dåliga erfarenheter av thailändska tjejer, eller det är väl kanske andras erfarenheter man utgår ifrån?

 

Men visst, om nu inte ts trollar då han inte har återkommit med svar så bör han kanske ta sig en funderare då varningsklockorna äro många.

Åjo, svarat har han faktiskt gjort!

Troll eller ej, det finns lika många experter som medlemmar,inget att förundras över!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

500 baht om dagen låter inte helt orimligt, då svärmor tjänar 450 baht per dag som kock på en lunchrestaurang i Bangna.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

nä jag är ingen skojare o det vet hon om hon litar på mig till 100.

 

Men du verkar ju inte lita på henne till 100.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Yangsri surat

Hon kanske ska sälja skäggbiff?Klipp och åk ner och njut med din dotter.Och varför kan hon ta ledigt över nyår som verkligen är högsäsong för försäljare?Är nog som nån sa-farangen har åkt hem då-det gäller att schemalägga bra för att det ska funka.Hur gammal är hon?

hon är 39 år

Link to comment
Dela på andra sajter

Yangsri surat

Att hon vantrivdes här och åkte hem efter 2 månader ger nog inte så stort hopp om framtiden. :not_i:

Hongillade Sverige (GBG) men längtade hem + att dom hittat en tumör i ena bröstet. hon har gått på cellgift mm.nu är ett bröst borttaget .+hon sak på behandling igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Yangsri surat

Lägg ut en relativt nytaget bild så får du ett snabbt svar vad hon jobbr med i HH!

ok så här ser hon ut.

post-10773-0-68705400-1387255109_thumb.j

post-10773-0-23694900-1387255164_thumb.j

post-10773-0-80228700-1387255217_thumb.j

Link to comment
Dela på andra sajter

Stilig dam, hoppas ni hittar rätt!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hongillade Sverige (GBG) men längtade hem + att dom hittat en tumör i ena bröstet. hon har gått på cellgift mm.nu är ett bröst borttaget .+hon sak på behandling igen.

Finns kanske en bra anledning till att hon "inte har tid" med dig just nu. Efter att ha sett motsvarande sjukdom på nära håll så vet jag att hon troligtvis har ganska fullt upp med sig själv och sina egna tankar, ska hon dessutom jobba och dra ihop pengar till mat och behandling så drar nog du det kortaste stråt.

Bäst är väl som andra har sagt, gör ett oanmält kort besök under förevändning att du bara vill kolla upp att hon mår bra. Är det en öppen golfbana med flera spelare på hålen så borde väl det vara uppenbart, är du ensam spelare så borde hon känna sig ganska tillfreds med att du bryr dig mycket och tittar till henne samt kollar om det är något hon behöver.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hon kan väl inte neka dig som gäst på den restaurangen hon jobbar på?

Om hon inte har tid med dig p.g.a att hon är rädd att förlora sitt förhållandevis välbetalda jobb, så kan ni väl bara låta bli att spendera tid med varandra fram tills att hon har tid och kan ta ledigt.

Låt henne jobba (om det nu är ett riktigt jobb som hon har och är rädd om). Ni behöver inte umgås om hon inte har tid.

Om hon har problem med det så känns det som att hon mörkar något.

 

 

Ser inte riktigt problemet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Med tanke på hennes situation så känner hon nog att hon inte har så mycket att ge dig (även om du bedyrar motsatsen) samt att hon antagligen är rädd om om sitt jobb.

Ett oanmält besök kan väl aldrig skada, eller en semester i HH så vet hon att du finns där för henne.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Hongillade Sverige (GBG) men längtade hem + att dom hittat en tumör i ena bröstet. hon har gått på cellgift mm.nu är ett bröst borttaget .+hon sak på behandling igen.

 

har ni telefonkontakt dagligen?  svarar hon alltid när du ringer? ...är  mobilen avstängd  ibland?

Link to comment
Dela på andra sajter

kuai, on 16 Dec 2013 - 22:56, said:

Lägg ut en relativt nytaget bild så får du ett snabbt svar vad hon jobbr med i HH!

 

Här är en, dra dina egna slutsatser.

 

 

post-10773-0-68705400-1387255109_thumb.j

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är en, dra dina egna slutsatser.

 

 

post-10773-0-68705400-1387255109_thumb.j

Har du tagit den bilden?

Bara undrar alltså!

Vilka slutsatser är det meningen man ska dra?

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Baa, on 17 Dec 2013 - 19:57, said:

Har du tagit den bilden?

Bara undrar alltså!

Vilka slutsatser är det meningen man ska dra?

 

Nej, jag har inte tagit bilden vilket du kan se om du orkar scrolla upp till inlägg #64.

 

Vilka slutsatser. Tja, det är ju upp till dig och medlemmen som ställde frågan.

 

Vilka slutsatser man skall dra. Ja, om du läser mitt inlägg en gång till så ser du att det handlade om dina egna slutsatser.

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

Lustigt med alla dessa förmaningar att inte åka till Pattaya. Det va väl inte det saken gällde. Man kan ha trevligt i Pattaya trots att man är seriös med en tjej likaså kan väl än 19 åring ha roligt där.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, jag har inte tagit bilden vilket du kan se om du orkar scrolla upp till inlägg #64.

 

Vilka slutsatser. Tja, det är ju upp till dig och medlemmen som ställde frågan.

 

Vilka slutsatser man skall dra. Ja, om du läser mitt inlägg en gång till så ser du att det handlade om dina egna slutsatser.

Vilken fantastiskt trevlig ton du har!

Orkar scrolla, , jo jag har sett TS bild det var därför jag undrade varför du la in samma bild om du nu inte tagit den själv, vilket ju är helt möjligt, eller hur!

Slutsatsen efter att ha läst och sett TS senare inlägg är att det som vanligt kraxar en massa olyckskorpar så fort någon frågar en kontroversiell fråga, kanske inte fullt uttydbar i sitt ursprung, men som efter några ytterligare förklaringar ger i alla fall mig en fullt acceptabel förklaring till damen ifrågas handlande, arbeten är ingen dussinvara i Thailand så har man ett hyfsat och ganska välbetalt (utefter förutsättningarna) arbete släpper man det inte för ett par dagar på semestertripp, utan värnar om det!

När sedan sjudomsbilden kom upp gör det det hela ännu mer sannolikt, men, om nu detta är en seriös fråga undrar i alla fall jag hur det är ställt med kommunikationena mellan TS och damen, dom torde väl i alla fall inneha telefon och på så sett kunna kommunicera vid behov?

Nåja, då fick jag i alla fall klart för mig att den sympatiske Nemo inte är hovfotograf åt TS!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...