Jump to content
IGNORERAD

Chang Classic är inte klassisk längre


Juha

Recommended Posts

Det går utför med gosakerna :police:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar att de sänkt alkoholhalten,

Nackdelen har ju annars varit att dessa goda öl har varit lite för starka.

Volymen är dock synd att de minskat :-(

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Varför står det "Finest Quality" på etiketen?

Avser den själva etiketten eller flaskan?

Link to comment
Dela på andra sajter

Alkoholhalten är sänkt från 6.4 till 6.0 och innehållet är sänkt från 640 ml till 630 ml.

Man får inte höja priset , det ser inte bra ut för Thaksin klanen.

xPhoto0471.jpg.pagespeed.ic.f-xrWa5env.j

 

xPhoto0472.jpg.pagespeed.ic.jMEahlXGgQ.j

 

 

Källa: http://www.thaivisa.com/forum/topic/687388-chang-beer-alcohol-content-reduced/

 

Den ger inte många poäng den där. . . precis som med v/w biljetterna i Thailand ;)

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför står det "Finest Quality" på etiketen?

Avser den själva etiketten eller flaskan?

Eller korken ???  ???  ??? hmm svår fråga där.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den ger inte många poäng den där. . . precis som med v/w biljetterna i Thailand ;)

 

Fortfarande inte förstått att man kan ej köpa de biljetterna när man reser med BKK som bas?

Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fortfarande inte förstått att man kan ej köpa de biljetterna när man reser med BKK som bas?

Har du läst det sista jag skrev i bagagetråden, där jag visade dig urklipp från Thais bokningsida på de billigare biljetterna i klasser som endast ger 25% intjäning på sträckan Bkk - Arn

 

Svart på vitt, så du inte kan medge annat än att du var ute och cyklade och inte visste bättre ;)

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Har du läst det sista jag skrev i bagagetråden, där jag visade dig urklipp från Thais bokningsida på de billigare biljetterna i klasser som endast ger 25% intjäning?

 

Svart på vitt, så du inte kan medge annat än att du var ute och cyklade och inte visste bättre ;)

 

Han kan inte heller skylla på alkoholhalten eftersom den bara är 6% 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du läst det sista jag skrev i bagagetråden, där jag visade dig urklipp från Thais bokningsida på de billigare biljetterna i klasser som endast ger 25% intjäning på sträckan Bkk - Arn

 

Svart på vitt, så du inte kan medge annat än att du var ute och cyklade och inte visste bättre ;)

 

Ja, men har du någonsin kunnat köpa dem här?

Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, men har du någonsin kunnat köpa dem här?

 

Ja på nätet bla, jag har även köpt i butik...

 

Du vet, man kan köpa biljetter på Thais hemsida än var man befinner sig i världen, man behöver bara en internet uppkoppling och ett kontokort.

 

post-3210-0-13689300-1386783027_thumb.pn

post-3210-0-13689300-1386783027_thumb.pn

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ehh, du vet väl att att när jag kopplar upp mig från en Thai ISP så omdirigeras jag till en Thailändsk sida..

Samma som med om jag söker på google.com så hamnar jag på google.co.th, (jag kan komma runt det med (google.com/ncr)

 

Lägg ner nu, denna topic var om Chang.

Skicka PM.

Ändrades av Juha

Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ehh, du vet väl att att när jag kopplar upp mig från en Thai ISP så omdirigeras jag till en Thailändsk sida..

Samma som med om jag söker på google.com så hamnar jag på google.co.th, (jag kan komma runt det med (google.com/ncr)

Ok...öhh men det styr väl knappast poängintjäningen på v/w biljetter från tex Bkk-Arn?

 

Och jag kopplas inte om till Thailändsk sida då jag är hemma, lite handhavande fel där ifrån dig :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok...öhh men det styr väl knappast poängintjäningen på v/w biljetter från tex Bkk-Arn?

 

Och jag kopplas inte om till Thailändsk sida då jag är hemma, lite handhavande fel där ifrån dig :)

 

Jag är hemma i Thailand sedan 2005.

Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är hemma i Thailand sedan 2005.
Men det påvekar fortfarande inte poängintjäningen påv/w biljetter från Thailand, köpta i Thailand eller varsom. Hemma är som sagt Thailand. Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fortfarande inte förstått att man kan ej köpa de biljetterna när man reser med BKK som bas?

 

Svar nog?

 

http://www.thaiairways.com/offers/special-fare-promotions/en/winter_dec_en.htm

 

Nu tog jag en kampanj för den var lättast att ta fram men det finns även "vanliga" biljetter i dessa bokningsklasser att köpa från BKK:

 

För att även ha lite om trådämnet så undrar jag om den är lika god eller om den känns blaskigare eller nåt?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

 

För att även ha lite om trådämnet så undrar jag om den är lika god eller om den känns blaskigare eller nåt?

 

Nej, varför det, vi kan diskutera biljettpriser i all trådar som någon av oss startar.  :offtopic: 

Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, varför det, vi kan diskutera biljettpriser i all trådar som någon av oss startar.  :offtopic:

 

Är det isf inte lättare och erkänna att du hade fel?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför står det "Finest Quality" på etiketen?

Avser den själva etiketten eller flaskan?

Etiketen för den trycks i Stavanger

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det isf inte lättare och erkänna att du hade fel?

 

Det är nu man kommer att tänka på

 

Eller denna bild :)

post-3210-0-63072600-1386787361.jpg

post-3210-0-63072600-1386787361.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...