Jump to content
IGNORERAD

Thailand vinter 2013-2014


gst

Recommended Posts

Mycket bra tråd, kul att få "följa med" på er semester och vistelsen i byn. Vi ses i Falun.

Är du också från Falun?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 230
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • gst

    172

  • Sam sip sam

    7

  • Towe

    7

  • dotcom

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

När vi kom hem igår till byn hade en groda bosatt dig i vårt tandborstglas (som då var tomt). Min fru hällde ut grodan, diskade glaset och ställde dit våra tandborstar. Uppenbarligen blev grodan lite sur, för i morse hade den trängt ner sig bland tandborstar och tandkräm, för att markera att det hör var hans glas och ingen annans :)<br /><br />post-5922-1390092579,02_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Rejält med loppor på hunden igen<br />post-5922-1390100028,56_thumb.jpg<br /><br />Så det var dags för en avlusning. Så skönt :)<br />post-5922-1390100057,3_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

En av min frus bröder hade skaffat en ny hundvalp som min fru blev så förtjust ipost-5922-1390100876,97_thumb.jpg<br />Mumma med mjölk :)post-5922-1390100901,63_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

fritera den och ge till frugan så får du ha ditt glas ifred sen...

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

fritera den och ge till frugan så får du ha ditt glas ifred sen...

<br />Inte den typ man äter säjer hon tyvärr :)
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag bor i Falun. vi har träffats på fest hos min bror. Jag ska bygga i min frus by nästa år, det ska bli spännande

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag bor i Falun. vi har träffats på fest hos min bror. Jag ska bygga i min frus by nästa år, det ska bli spännande

Ok, då tror jag att jag vet vem du är. Då ses vi definitivt :) Hälsa din fru.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru skulle fixa nytt pass idag, men se det gick inte. Pga oroligheterna i Bangkok var myndigheten i Bangkok stängd, och då kunde de inget göra i Ubon heller :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför får min fru kortare tid än jag då vi fyller på telefonen? Förra året vi var här fick vi båda ytterligare ett år. När vi kom ner och tankade mobildata fick jag direkt ytterligare ett år, hon fick fyra månader. När vi idag båda satte in 300 baht, fick jag som vanligt ett år (21/1 2015) medan hon fick fem månader (21/6 2014). Vad beror detta på? Vi har exakt samma abonnemang (AIS).

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ofta och åt hos Frank och Pen ,mycket god mat till hyffsade priser,men vart ligger Orange?

Ska förklara var Orange ligger när jag får bättre nät.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjejerna har lagat mat i två timmar, vi ska antagligen inte äta förrän om ytterligare två timmar :(

post-5922-1390298006,14_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Sista dagen i Thailand för detta år :( Känns inte så kul att komma till snö och kyla i Sverige.

Kl 6 går flyget från Ubon, sedan blir det 6 timmar i Bangkok. Kommer att bli en lång dag innan man får sova igen, och på måndag är det jobb som gäller igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...