Jump to content
IGNORERAD

Let´s dance and sing med crocsbohemen.


hamnoi

Recommended Posts

Ja mina damer och herrar och övrigt löst folk.

 

På allmän begäran så är det världspremiär på J666 midsommarvideo inspelad på Sveriges framsida Göteborg midsommarafton 2013.

 

Se och lär och framförallt NJUT av stollens moves :14:

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det en julgran som står där i hörnet?

 

Inte då..min 13 år gamla växt av okänd sort.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja mina damer och herrar och övrigt löst folk.

 

På allmän begäran så är det världspremiär på J666 midsommarvideo inspelad på Sveriges framsida Göteborg midsommarafton 2013.

 

Se och lär och framförallt NJUT av stollens moves :14:

 

 

Man vad är det för jävla musik ni spelar?

Bara hängpungar som lyssnar på sånt! :crazy:

Ändrades av GreenValley
Link to comment
Dela på andra sajter

Där fick man se på äkta småländsk taktkänsla  :14: Smidig som ett storkökskylskåp :crazy:

 

Skulle gärna se ett "dancebattle" mellan dig och jimpa efter att du har halsat din 70 babba :14:

Nästa midsommar???

 

Trevlig kväll gubben//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle gärna se ett "dancebattle" mellan dig och jimpa efter att du har halsat din 70 babba :14:

Nästa midsommar???

 

Trevlig kväll gubben//Lp

Jag slutade dansa när Elvis dog,numera kan jag på sin höjd klappa takten men jag är en jävel på att sjunga .

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag slutade dansa när Elvis dog,numera kan jag på sin höjd klappa takten men jag är en jävel på att sjunga .

 

Word, dans är till för dom som inte har råd att stå i baren..

Men kanske tar jag upp kampen mot bohemen nästa sommar om han förärar götet med ett besök då :loc:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahahaha! Träffar jag Jimmy i Pattaya, så ska jag be om att få se denna dans irl! Vilka moves han besitter! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahahaha! Träffar jag Jimmy i Pattaya, så ska jag be om att få se denna dans irl! Vilka moves han besitter! :)

 

En minnesvärd upplevelse kan jag lova...speciellt när han kör "spejaren"  :rotfl:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Lördagskväll på MPR..

Än så länge är det bara eftermiddag, vänta bara tills kvällen kommer! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Ja mina damer och herrar och övrigt löst folk.

 

På allmän begäran så är det världspremiär på J666 midsommarvideo inspelad på Sveriges framsida Göteborg midsommarafton 2013.

 

Se och lär och framförallt NJUT av stollens moves :14:

 

 

Ha ha ha ha, att Jimpa hade sådana moves i kroppen trodde jag aldrig.. :14:  :14:

Småländsk världsklass.. :thumbsup:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

En minnesvärd upplevelse kan jag lova...speciellt när han kör "spejaren"  :rotfl:

Då skall vi kanske vara glada att det inte var denna låt som spelades... 

 

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Då skall vi kanske vara glada att det inte var denna låt som spelades... 

 

 

Den kör vi nästa år, han har memorerat alla Eddies låtar. 

Sen att det småländska isterbandet skulle vara stor vet jag inte, men det är väl bara att hugga en random tjej i pattis så får man svar på det :thumbsup:

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte då..min 13 år gamla växt av okänd sort.

 

Man får inte röka någon okänd växt då blir det som det blir å det har vi fått bevis på nu,,,,,Jimmy!! Aja baja

Link to comment
Dela på andra sajter

Skönt med ett förtydligande i rubriken, jag trodde jag hade fått någon form av pixelbekymmer med skärmen!

Ljud och bild gick inte hand i hand.

 

 

Hehe, skämt åsido - skön med människor som vågar bjuda på sig själv!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...