Jump to content
IGNORERAD

Min mobil rules, den mest prisvärda mobilen idag !


Songkran

Recommended Posts

Guest Fredman

Fick just en iPhone 5, nu för tiden så får vi inte välja lur på jobbet. Tycker väl inte om företaget men luren funkar bra och den här är lättare än den förra.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 105
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    15

  • andrejsdenruskige

    11

  • Songkran

    10

  • B747

    10

Mest aktiva i denna tråd

Fick just en iPhone 5, nu för tiden så får vi inte välja lur på jobbet. Tycker väl inte om företaget men luren funkar bra och den här är lättare än den förra.

Jag är så glad för din skull att de kostade på dig med en RIKTIG telefon ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad tycker du om luren nu?

När jag kollade specen så var det stort batteri men ganska kort passnings och taltid.

 

Jag är helnöjd med den.

Har inte tagit så mycket bilder än som jag kört i nå'n bildbehandlare men de ser helt ok ut.

Jag laddar den 2 gånger i veckan och då surfar jag ändå en hel del och lyssnar på ljudböcker när jag ligger på beachen.

Den är snabb då det gäller att surfa och minnet som kanske ser lite klent ut i specen räcker till gott och väl, jag är ganska kräsen på så'nt.

Personligen tycker jag att den är för stor för att ha i fickan men å andra sidan är det gott med en tilltagen skärm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Jag är helnöjd med den.

Har inte tagit så mycket bilder än som jag kört i nå'n bildbehandlare men de ser helt ok ut.

Jag laddar den 2 gånger i veckan och då surfar jag ändå en hel del och lyssnar på ljudböcker när jag ligger på beachen.

Den är snabb då det gäller att surfa och minnet som kanske ser lite klent ut i specen räcker till gott och väl, jag är ganska kräsen på så'nt.

Personligen tycker jag att den är för stor för att ha i fickan men å andra sidan är det gott med en tilltagen skärm.

 

Använder du dual-sim?

Om du gör det, är det lätt att hantera växling mellan korten och att styra så internet går på rätt kort?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...