Jump to content
IGNORERAD

Min mobil rules, den mest prisvärda mobilen idag !


Songkran

Recommended Posts

Varför hålla på med Ios/android striden nu när det mer hänger på vad mobiltillverkarna ger ut ?

Man jämförväl inte en Volvo för 200 kkr med en MB för 500 kkr ? 

 

Tråden ska handla om vilken mobil som är mest prisvärd i den senaste tekniken ?

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 105
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    15

  • andrejsdenruskige

    11

  • Songkran

    10

  • B747

    10

Mest aktiva i denna tråd

Iphone.Vad hade du förväntat dig.

Iphone 3 ?

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

En Note 2 för 3000kr tycker jag verkar oslagbart om man vill ha både dator och telefon.

Samsung fliptelefon ( hopvikbar ) 149kr på elgiganten, ringa för 500kr ingår. HELT OSLAGBART.

 

Samsung S3 reas ut då s4 redan finns och s5 väntar runt hörnet i februari.

Iphone3 /S finns tappade och trasiga 5 år gamla mobiler.

Iphone4 och 5 håller löjliga priser även begagnat.

 

Kinesiska kopior på samsung S3 och S4 under 2000kr inklusive frakt.

Dom funkar faktiskt bättre än sitt pris,

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gå och lägg dig i hallen.

Vad menar du då, utveckla dig mer så att vi förstår för ifån finns i massor av varianter ?

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

En Note 2 för 3000kr tycker jag verkar oslagbart om man vill ha både dator och telefon.

Samsung fliptelefon ( hopvikbar ) 149kr på elgiganten, ringa för 500kr ingår. HELT OSLAGBART.

 

Samsung S3 reas ut då s4 redan finns och s5 väntar runt hörnet i februari.

Iphone3 /S finns tappade och trasiga 5 år gamla mobiler.

Iphone4 och 5 håller löjliga priser även begagnat.

 

Kinesiska kopior på samsung S3 och S4 under 2000kr inklusive frakt.

Dom funkar faktiskt bättre än sitt pris,

 

Har ingen kolla alls på detta men tror att kinesernas telefoner snart kommer att bli riktigt bra samt prisvärda, och då pratar jag inte om kopiorna utan deras egna. Sett nån monstertelefon (hårdvarumässigt) för cirka 2.000 som sålde slut på 86 sekunder i Kina, 200.000 stycken tror jag det var. Finns inte här ännu men nästa jul kanske?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle säga att LG G2 med 32gb för ~4500kr är lätt är  den mest prisvärda mobilen idag, riktigt snabb och grym batteritid.

Det enda negativa jag har med den mobilen är att den är långsam att ta bilder när det är mörkt.

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ingen kolla alls på detta men tror att kinesernas telefoner snart kommer att bli riktigt bra samt prisvärda, och då pratar jag inte om kopiorna utan deras egna. Sett nån monstertelefon (hårdvarumässigt) för cirka 2.000 som sålde slut på 86 sekunder i Kina, 200.000 stycken tror jag det var. Finns inte här ännu men nästa jul kanske?

Det fungerar ju faktiskt så.

När kunderna har släppt hypen om att man måste ha ett visst märke så samlas dom istället runt ett operativsystem.

Då har dom stor valfrihet och kan ändå ha kontakt med sina vänner vilken telefon dom än väljer.

Dom kinesiska telefoner jag tagit hem har haft  android 4.1.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad menar du då, utveckla dig mer så att vi förstår för ifån finns i massor av varianter ?

Du har tydligt talat om att du hatar Iphone.Lär dig stava till detta märke först och främst.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har tydligt talat om att du hatar Iphone.Lär dig stava till detta märke först och främst.

Jag hatar inte ifån, men nu pratar vi om den mest prisvärda mobilen med senaste tekniken.

 

Jag älskar min LG G2, den måste vara den bästa med den senaste tekniken idag för pengarna :)

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ingen kolla alls på detta men tror att kinesernas telefoner snart kommer att bli riktigt bra samt prisvärda, och då pratar jag inte om kopiorna utan deras egna. Sett nån monstertelefon (hårdvarumässigt) för cirka 2.000 som sålde slut på 86 sekunder i Kina, 200.000 stycken tror jag det var. Finns inte här ännu men nästa jul kanske?

Japp så funkar det för kinesiska marknaden.

Ingen orkar med Apple där då dom är för dyra och instängda.

Sedan är ju kina bara en liten del av världens befolkning, så Apple behöver ju inte bry sig som vanligt.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hatar inte ifån, men nu pratar vi om den mest prisvärda mobilen med senaste tekniken.

 

Jag älskar min LG G2, den måste vara den bästa med den senaste tekniken idag för pengarna :)

Suck.Du kan fortfarande inte stava till Iphone.Går du i förskola eller?

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

post-7568-1386358929,94.jpgLg G2, Samsung  Galaxy s2 och sen är det Ifån 5 och/eller 5s.

Gillar när man slipper all ful plast runt skärmen, det ser så billigt ut  :)

Åppelsektens och Samsung  gillar plast :)

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Sedan är ju kina bara en liten del av världens

befolkning, så Apple behöver ju inte bry sig som vanligt.

 

 

Ähum... hur tänker du nu?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Suck.Du kan fortfarande inte stava till Iphone.Går du i förskola eller?

 

Lika lite som du, så här stavas den egentligen: iPhone

Sådeså...

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sedan är ju kina bara en liten del av världens befolkning

 

Liten del vill jag nog inte kalla det. :)

 

Dock ska man inte underskatta kineserna med att göra smartphones.. dom har en hel del väldigt intressanta telefoner. Och det bästa är att Kina pressar priserna! Det bästa med Android är ju den enorma konkurrensen och det extrema urvalet som gör att man som kund kan hitta den telefon som passar en bäst. 

 

Oppo 5.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har tydligt talat om att du hatar Iphone.Lär dig stava till detta märke först och främst.

APFÅN

 

Jag kan APFÅNAR

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Ähum... hur tänker du nu?

 

Tja, dom bryr sig ju inte om något annat än sekten dom redan har har.

Så var för bry sig om kina som bara är en miljard mer än dom kan räkna till.

Dom kommer inte att konkurrera i kina i alla fall då det finns kopior som är bättre å kan samma sak till en 4'e del av priset.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Liten del vill jag nog inte kalla det. :)

 

Dock ska man inte underskatta kineserna med att göra smartphones.. dom har en hel del väldigt intressanta telefoner. Och det bästa är att Kina pressar priserna! Det bästa med Android är ju den enorma konkurrensen och det extrema urvalet som gör att man som kund kan hitta den telefon som passar en bäst. 

 

Oppo 5.

 

Du missuppfattade nog mig där...:-)

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

APFÅN

 

Jag kan APFÅNAR

Ät ris ta en chang och gå och lägg dig.Intressant att du kan Iphone,Har du en????

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lika lite som du, så här stavas den egentligen: iPhone

Sådeså...

Jag stavade Iphone med stort I men det kan inte du tydligen.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag stavade Iphone med stort I men det kan inte du tydligen.

'

Klart jag kan om jag vill skriva det felaktigt. Trodde du var med i sekten men det kanske du inte är trots allt.

Du har fel och jag har rätt. Sådeså.

 

EDIT:

 

Kolla på deras egna sida.

http://www.apple.com/se/

 

I rest my case... :)

Ändrades av Bibben

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...