Jump to content
IGNORERAD

Min mobil rules, den mest prisvärda mobilen idag !


Songkran

Recommended Posts

Men finns det någon utmanare till LG G2 med den senaste teckningen för ~4500 kr ?

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 105
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    15

  • andrejsdenruskige

    11

  • Songkran

    10

  • B747

    10

Mest aktiva i denna tråd

I phone med lite i eller stort I.

För normala människor som vill tänka själv så står det där I för "idi*t"

Sedan finns det skolungdomar som nu oxå sagt till familjen. jag vill ha en S4 i julklapp.

 

Men du ville ju ha en Iphone förut,,, ja men det är inte coolt längre..

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

'

Klart jag kan om jag vill skriva det felaktigt. Trodde du var med i sekten men det kanske du inte är trots allt.

Du har fel och jag har rätt. Sådeså.

 

EDIT:

 

Kolla på deras egna sida.

http://www.apple.com/se/

 

I rest my case... :)

Sc har nog rätt angående dig.SÅDESÅ.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sc har nog rätt angående dig.SÅDESÅ.

 

Va? Angående vadå? Att jag har rätt?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade htc one som jag tyckte var riktigt bra, dessutom var telefonen riktigt slimmad och med ett skal av aluminium, dessvärre så utsatte jag den för lite för mycket vatten så den ballade ur.

Så nu blev det en sony xperia z1 i stället som tål lite mera vatten och som har en bättre kamera.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni snackar skit den absolut bästa är Nokia c2-01 har 6 nya kvar hoppas dom håller tills jag dör

 

Med vänlig hälsning FANTASY modern som fan

Link to comment
Dela på andra sajter

Va? Angående vadå? Att jag har rätt?

 

Nej du.Angående att du är dum.Du saknar självinsikt också. :rotfl:  :rotfl:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men finns det någon utmanare till LG G2 med den senaste teckningen för ~4500 kr ?

 

Nä, det är nog svårt att hitta ngn med liknande prestanda för det priset, hade den själv som en av kandidaterna när jag köpte ny lur för 1 månad sen.

Problemet med just LG är att dom med tidigare lurar har varit jävligt snåla o sena med uppdateringar.

Mitt val föll bla därför på en xperia z1 istället, men vet inte om den är bättre lr sämre än LG:n.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej du.Angående att du är dum.Du saknar självinsikt också. :rotfl:  :rotfl:

 

Jaha, så du tror också på Jantelagen då.

Jag är bäst, vet mest och kan nästan allt.

DET är självinsikt. 

Dum kan du vara själv din fjant.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, så du tror också på Jantelagen då.

Jag är bäst, vet mest och kan nästan allt.

DET är självinsikt. 

Dum kan du vara själv din fjant.

Ok.Det är bäst att vara fjant med självinsikt.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

'

Klart jag kan om jag vill skriva det felaktigt. Trodde du var med i sekten men det kanske du inte är trots allt.

Du har fel och jag har rätt. Sådeså.

 

EDIT:

 

Kolla på deras egna sida.

http://www.apple.com/se/

 

I rest my case... :)

Han är bara en sektmedlem wannabe och har egentligen ingen koll på nånting stackarn. Kan tänka mig att din kompis pastorn sliter sitt hår i förtvivlan över dessa wannabes som stavar iphone med stort i :)

Link to comment
Dela på andra sajter

sliter sitt hår i förtvivlan över dessa wannabes som stavar iphone med stort i

Om du bara visste... he he  

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ok.Det är bäst att vara fjant med självinsikt.

En fjant med självinsikt, måste vara en sån där applehatarfjant det :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du bara visste... he he  

Var inte du på mpr-festen idag? Jag blir besviken om du inte råkade spilla ut en öl på HC nya undermåliga iphone! ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Var inte du på mpr-festen idag? Jag blir besviken om du inte råkade spilla ut en öl på HC nya undermåliga iphone! ;)

 

Nej, tyvärr inte. Nästa gång kanske...

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ät ris ta en chang och gå och lägg dig.Intressant att du kan Iphone,Har du en? ???

Njae det blir väl kaka på kaka eller rättare sagt ris på ris

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp så funkar det för kinesiska marknaden.

Ingen orkar med Apple där då dom är för dyra och instängda.

Sedan är ju kina bara en liten del av världens befolkning, så Apple behöver ju inte bry sig som vanligt.

 

Bullshit. Starka rykten berättar att Apple 18 december kommer att sälja sina iPhones via China Mobile, världens största mobiloperatör med mer än 700 miljoner kunder.

 

 

Stämmer bra det. Problemet är att svensk media av någon outgrundlig anledning bestämt sig för att just vad gäller Apples produkter ska man förvanska stavningen. Apples produkter skrivs iPhone, iPad, iPod och iMac. Jag betackar mig för beskäftig svensk media som anser att produktnamn ska börja med stor bokstav och inte ska innehålla stora bokstäver mitt i namnet.

 

Speciellt skrattretande blir det ju med fjantarna på MacWorld som envisas med Iphone etcetera, men givetvis skriver sitt eget namn enligt direktiv från USA... ska det inte skrivas Macworld enligt deras regler? Nejdå...

 

 

Det kan du glömma... och du kommer inte förbi förbi fingeravtrycksigenkänningen med dina fingrar ;)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köpte ett gäng HTX 8X häromdagen till kollegor och dom fick vi för 1695+moms

 

Det är vad man kan kalla prisvärt

 

Motsvarande Nokia ligger på över 3000+moms

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är Nokia Lumia 800 ägare och tycker att min Windows mobil är vida överlägsen Android mobiler men som sagt det är ju min åsikt!

 

Trevlig andra advent på er!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är Nokia Lumia 800 ägare och tycker att min Windows mobil är vida överlägsen Android mobiler men som sagt det är ju min åsikt!

Trevlig andra advent på er!

För det första borde grundarna till windows ställas inför rätta för brott mot mänskligheten.

Och för det andra så är det nog bäst Nokia håller sig till att tillverka gummistövlar år 2013.

 

Men detta är ju bara min åsikt..

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Han är bara en sektmedlem wannabe och har egentligen ingen koll på nånting stackarn. Kan tänka mig att din kompis pastorn sliter sitt hår i förtvivlan över dessa wannabes som stavar iphone med stort i :)

Jasså nu vaknade Knasen också.Hade inte vi en egen tråd för detta din väskdängare??Hälsar B747 med stort B. :)  :)

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Varför hålla på med Ios/android striden nu när det mer hänger på vad mobiltillverkarna ger ut ?

Man jämförväl inte en Volvo för 200 kkr med en MB för 500 kkr ? 

 

Tråden ska handla om vilken mobil som är mest prisvärd i den senaste tekniken ?

 

Prisvärd och bäst hör inte till samma kategori, så nu blev det fel.

 

Man kan väl inte påstå att en Datsun Bluebird från -82 är bäst bara för att man fick den för 7:-.

 

Så om en Datsun Bluebird "rules", vet jag inte riktigt. Men den kanske inte var dyr.

Fast om man vill leva ett bekvämare, och inte så nervöst liv, så kanske man ändå borde ha köpt en Lexus.

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Oftast är en Fiat mer Prisvärd än en Lexus. De billigare bilarna har ofta större andel nöjda ägare än dom dyra i olika undersökningar

 

Nöjdheten styrs inte av vad som är bäst, vackrast eller snabbast, Det styrs av vad man får mest för pengarna med. Prisvärt !

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är Nokia Lumia 800 ägare och tycker att min Windows mobil är vida överlägsen Android mobiler men som sagt det är ju min åsikt!

 

Trevlig andra advent på er!

 

Det var ju trevligt.

 

Men vad tycker du om att inte kunna uppgradera till Windows Phone 8? Du känner dig inte lurad?

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...