Jump to content
IGNORERAD

Problem me laptop


Cobra

Recommended Posts

Sa var det for 3 dagar sedan ocksa.

Lamna in laptopen hos en data reparator pa Koh Lanta, fick tillbaka den idag efter 3 dagars service.

(Det kanske inte bytte till en ny drivrem utan chansa med en begagnad. Om det nu va det som va felet)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har råkat ut för samma sak, då slutade jag att porrsurfa! :crazy:

"Porrsurfa" = naken pa en vindsurfbrada eller ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Stäng av datorn och slå på vad händer då

Da hamnade jag pa min egen beach i Sverige me Sauna (vedeldad saklart) till vanster pa 15kvm.

post-10009-0-40224300-1385843210_thumb.j

post-10009-0-40224300-1385843210_thumb.j

Link to comment
Dela på andra sajter

Redigera boot.ini.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Startknappen > Dator > Systemegenskaper > Avancerade systeminställningar (i det vänstra fältet) > Avancerat > Klicka på Inställningar för start och återställning > Bocka ur rutan för " Visa lista över operativsystem i:" > Ok

Link to comment
Dela på andra sajter

eller öppna boot.ini med  med tex notepad och rätta till det som felar.

 

Eller så gör du som microsoft tycker.

http://support.microsoft.com/kb/289022/sv

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Startknappen > Dator > Systemegenskaper > Avancerade systeminställningar (i det vänstra fältet) > Avancerat > Klicka på Inställningar för start och återställning > Bocka ur rutan för " Visa lista över operativsystem i:" > Ok

Tack Knasen. Jag provar imon. ZZZZZZZ

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...