Jump to content
IGNORERAD

Larm till moppen


Cobra

Recommended Posts

ja...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Lägg pengarna på en drivrem istället

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

1500 baht monterat o klart betalade jag för några år sedan i Pattaya har tagit bort det nu för 4 Leo är det ditt

För mycket är lagom

Link to comment
Dela på andra sajter

1500 baht monterat o klart betalade jag för några år sedan i Pattaya har tagit bort det nu för 4 Leo är det ditt

Fungerade inget bra eller ?

4 sma LEO !!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annars finns det ju lösa skivbromslås lås med larm. Har ett stort som är  ganska dyrt till min Fireblade. Som jag köpte från Sverige. men jag har för mig att jag sett såna till moppar att köpa här.Piper som fan så fort någon försöker förflytta hojen.

 

 

post-3145-0-08258000-1385786989.jpg

post-3145-0-08258000-1385786989.jpg

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Annars finns det ju lösa skivbromslås lås med larm. Har ett stort som är  ganska dyrt till min Fireblade. Som jag köpte från Sverige. men jag har för mig att jag sett såna till moppar att köpa här.Piper som fan så fort någon försöker förflytta hojen.

 

 

attachicon.giflas.jpg

Mycket bra Janne !

Men vad kostar denna i Sek / Thb ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Montera en strömbrytare till batteriet.

Men da vill du kanske veta om du ska switha brytaren till V eller H ?

Bra Njet, tjuven kan bara ivag moppen eftersom inget larm ljuder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fungerade inget bra eller ?

4 sma LEO !!

Jo fungerar bra men jag tycker det tar lite för mycket ström så om jag inte använder "moppen" på en vecka är batteriet nästan tomt och här i surin är stöldrisken inte så stor jämfört med tex Pattaya

För mycket är lagom

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...