acdc Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Ja då var det slut efter fem år känns faktiskt tungt nu. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Ja då var det slut efter fem år känns faktiskt tungt nu. Ha det Beklagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
singha50 Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Alltid tråkigt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Bara att bryta ihop och komma igen.Tungt första tiden men man är starkare än man tror.Kom igen. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Se det från den nya sidan att du är singel och fri...det andra är historia Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd November 28, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 28, 2013 Se det från den nya sidan att du är singel och fri...det andra är historia Tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 En seperation är att jämställa med att någon man älskar dör. Sorgearbetet är det samma och det finns inga genvägar det måste få ta den tid som det tar. Prata om det med vänner 'riktiga' vänner som orkar lyssna och förstår. Är man i en kolkällare kan det inte bli mörkare, bara ljusare. Skriva av sig på MPR är också ett bra sätt att lätta på trycket, här finns säkert många som gått igenom samma sak och kommit ut i ljuset och som jag tror delar med sig av sina erfarenheter och kan ge tips och råd. Kämpa på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Verkligen tråkigt att höra. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Har vart separerad sedan 05:40, men vi blir ett par igen vid ca. 22:45 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Har vart separerad sedan 05:40, men vi blir ett par igen vid ca. 22:45 Köpte du ett guldhalsband? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Ja då var det slut efter fem år känns faktiskt tungt nu. Ha det Det går över Har själva lämnat ena Thaitjej efter långt förhållande. Träffades första gången 1999 det tog slut 2011 december. Detta är alltid jobbigt. Jag har det bra nu. Ha det bra! Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Det var tråkigt att höra.Har själv två separationer bakom mig,båda fleråriga förhållanden som jag trodde skulle vara för evigt Som tidigare sagts så är det ett slags sorgearbete som måste gås igenom men du kommer att komma ut starkare Lycka till och ha det bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd November 28, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 28, 2013 Det var tråkigt att höra.Har själv två separationer bakom mig,båda fleråriga förhållanden som jag trodde skulle vara för evigt Som tidigare sagts så är det ett slags sorgearbete som måste gås igenom men du kommer att komma ut starkare Lycka till och ha det bra Tack alla Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Beklagar verkligen ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd November 28, 2013 Trådstartare Dela Inlagd November 28, 2013 Det är faktiskt familjen som ställer krav på henne att farangen skall försörja dom med,så hon känner en enorm press ifrån familj och släktingar.jag tycker synd om henne att behöva ha det ansvaret att hon ska i stort sett försörja hennes familj som för den delen är yngre än vad jag är. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Det är faktiskt familjen som ställer krav på henne att farangen skall försörja dom med,så hon känner en enorm press ifrån familj och släktingar.jag tycker synd om henne att behöva ha det ansvaret att hon ska i stort sett försörja hennes familj som för den delen är yngre än vad jag är. Ha det Tragiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Det är faktiskt familjen som ställer krav på henne att farangen skall försörja dom med,så hon känner en enorm press ifrån familj och släktingar.jag tycker synd om henne att behöva ha det ansvaret att hon ska i stort sett försörja hennes familj som för den delen är yngre än vad jag är. Ha det Jävla utsugare!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Det är faktiskt familjen som ställer krav på henne att farangen skall försörja dom med,så hon känner en enorm press ifrån familj och släktingar.jag tycker synd om henne att behöva ha det ansvaret att hon ska i stort sett försörja hennes familj som för den delen är yngre än vad jag är. Ha det Exakt det har jag varit med om, så separationen lättade oket och känslorna för oss båda. Hade hon inte haft sin son i skolan hade vi nog flyttat långt därifrån och kunde kanske fått det att fungera, men blod är tjockare än vatten så det blev separation på hennes inrådan. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Det är faktiskt familjen som ställer krav på henne att farangen skall försörja dom med,så hon känner en enorm press ifrån familj och släktingar.jag tycker synd om henne att behöva ha det ansvaret att hon ska i stort sett försörja hennes familj som för den delen är yngre än vad jag är. Ha det Trist och utan att vilja bli hängd här så känns det som en klassiker. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Vad tråkigt. Separationer är alltid jobbiga. Vad var det som hände? Orkar du berätta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Det är faktiskt familjen som ställer krav på henne att farangen skall försörja dom med,så hon känner en enorm press ifrån familj och släktingar.jag tycker synd om henne att behöva ha det ansvaret att hon ska i stort sett försörja hennes familj som för den delen är yngre än vad jag är. Ha det Inte lätt när det är på det viset. Fast jag och frugan separerat flera ggr har det i princip varit andra saker som det berott på. Med en familj som ställer krav på försörjning hade det aldrig fungerat för oss. Ofta har det hos oss varit småsaker som förstorats upp, visa gånger har man varit så less på tjafs att det har varit en lättnad när separationen kom. Första gången kändes det tungt men sedan var det inte så besvärligt. Kom tillbaka till varandra igen för barnens skull. Nu trivs vi med varandra igen, men tidigare var det för mycket frustration på båda hållen för att det skulle fungera. Kulturskillnaderna har jämkats samman med åren kan man säga. Gräv inte ner dig utan ställ in dig på ett nytt liv, men bli inte ovänner! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Köpte du ett guldhalsband? Nee, varför skulle jag? Frugan brukar köba sitt guld själv juh, jag köber mitt guld i Tyskland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Tröstar den sörjande! Vi skola alla den vägen vandra, förr eller senare ! Hur jäla bra man än har haft det kommer man ju fram till slutet en gång.- För en yngre människa kommer kanske fler goda tillfällen, det kan ju en annan glömma .- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Separerat...gjorde man som sailor i maskin.- Alfa Laval fantastiska grejer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Nee, varför skulle jag? Frugan brukar köba sitt guld själv juh, jag köber mitt guld i Tyskland Jag hoppas du noterade min ironi skylt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu