Jump to content
IGNORERAD

Jolla bolla jolla bolla,,,,,!


audirs2

Recommended Posts

andrejsdenruskige

Nya prylar är kul!

 

Köper säkert en om dom är hyffsat billiga, hittar dock ingen på svenska marknaden än.

 

Tror att den bara säljs i Finland just nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att den bara säljs i Finland just nu.

Hittade specar, pris och vart man kan handla men 4.5" skärm, dual core och en riktig tjockis på 9.9mm för €299 som pre-order/intropris €399 ordinarie.

Nä den får dom behålla, kanske kan övertyga företaget att köpa en åt mig för utvärdering. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade specar, pris och vart man kan handla men 4.5" skärm, dual core och en riktig tjockis på 9.9mm för €299 som pre-order/intropris €399 ordinarie.

Nä den får dom behålla, kanske kan övertyga företaget att köpa en åt mig för utvärdering. :)

Dom försöker uppfinna hjulet en gång till! Jag tror icke på detta projekt! Däremot tror jag på försvars mötet på Arme museum på måndag 18,00 21,00 där en massa skarpa militärer och dumstrutar (politiker) skall informera om Sveriges försvar i framtiden!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Den kan vara bra, ska skaffa en så fort den kommer i handeln. Nu var det bara en parti om 450 st som var förbokade.

Den har en vidare utvecling på Nokias MeeGo som OS och kan köra android aplikationer. Biligt om den stannar under

3 000 SEK alltså 299 € Visst kan vi finnar, vad gör Ericsson för telefoner nyförtiden ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...