Jump to content
IGNORERAD

Är inte detta kärlek.


janne_h

Recommended Posts

Jag tänkte jag skulle fylla på kylen med öl. När jag öppnade kylen så möter mig denna syn. Det har min fru redan gjort.

Tror ni hon älskar mig? :D

post-3145-1385291206,81_thumb.jpg

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • janne_h

    9

  • stefan5300

    4

  • civona

    3

  • andrejsdenruskige

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Eller rädd för repressalier! :police:

 

 

 

Se sin stackars make utan öl kan ge vem som helst mardrömmar..har jag hört! :crazy:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den dagen kärringen köper öl eller hämtar ett öl till mig så blir det ett kryss I taket där den stora händelsen ägt rum.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Det beror väl på i vilket land kylskåpet står i, chang i Thailand går väl bra men att kopa den olen i Sverige, aldrig i livet.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ser ni ölen?? :)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Det beror väl på i vilket land kylskåpet står i, chang i Thailand går väl bra men att kopa den olen i Sverige, aldrig i livet.

Nu är det i isaan yasothon . Men bodde du närmre så skulle jag gärna bjuda på ett gäng!

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det i isaan yasothon . Men bodde du närmre så skulle jag gärna bjuda på ett gäng!

 

Och jag skulle gärna bli bjuden :thumbsup:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänkte jag skulle fylla på kylen med öl. När jag öppnade kylen så möter mig denna syn. Det har min fru redan gjort. Tror ni hon älskar mig? :Dattachicon.gif1385290955130.jpg

Men de ar bara 22st.

Var ar resten ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Naree brukar också ibland köpa hem öl, för att jag inte ska ut på stan och dricka. :crazy:  :ahh:

 

dom är smarta.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Men de ar bara 22st.

Var ar resten ?

I min mage.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag skulle gärna bli bjuden :thumbsup:

Bara ta dig hit så köper jag en box till!!!

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara ta dig hit så köper jag en box till!!!

Och här är en färsk bild på darlingen från idag. Ni får väl gissa vem som är vem. :D

post-3145-1385300295,96_thumb.jpg

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tänkte jag skulle fylla på kylen med öl. När jag öppnade kylen så möter mig denna syn. Det har min fru redan gjort.

Tror ni hon älskar mig? :D

attachicon.gif1385290955130.jpg

 JA Hon vill ha dig berusad så kan hon göra som hon vill

Link to comment
Dela på andra sajter

JA Hon vill ha dig berusad så kan hon göra som hon vill

Det kan hon göra ändå!

Vi var vid ett tempel idag. Där vi har en bild hemma ifrån som togs för 10 år sedan när vi var där sist.

Om hon inte fått göra som hon vill så hade vi nog inte kommit så här långt.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan hon göra ändå!

Vi var vid ett tempel idag. Där vi har en bild hemma ifrån som togs för 10 år sedan när vi var där sist.

Om hon inte fått göra som hon vill så hade vi nog inte kommit så här långt.

Ja då vet man vem som är herre (kvinna) i huset :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja då vet man vem som är herre (kvinna) i huset :14:
I huset har vi nog ett ganska jämlikt förhållande.

Egentligen spelar det ingen roll vad typer som dig tycker. Min fru har tillgång till alla mina pengar. Och under alla år har hon bara bevisat att hon springer i samma riktning som mig själv.

Om du avser manlighet så får jag från min fru högsta respekt. Och personligen så anser jag inte att hon ska behöva göra honnör för mig. Trots att hon är anställd i mitt företag.

Jag kan bara kolla konstatera att efter 10 år så älskar jag henne än mer än första dagen. Då hon berikat mitt liv. Och givit mig en ytterligare familj som jag älskar och vördar mycket!

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma här, min fru ser till att det alltid finns lättöl hemma! /eller singha)! Nu behöver man henne ännu mera när man har pajat kroppen!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du börjar bli lika bortskämd som min gubbe! :thumbsup:

 

 

post-9833-0-66970200-1385318327_thumb.jp  post-9833-0-31876200-1385318338_thumb.jp

 

 

 

Hoppas bara ingen av er börjar ta dessa inköp för givet!

 

Då är det inte längre lika roligt att överraska er ibland!  :ahh:

Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid.

Link to comment
Dela på andra sajter

I huset har vi nog ett ganska jämlikt förhållande.

Egentligen spelar det ingen roll vad typer som dig tycker. Min fru har tillgång till alla mina pengar. Och under alla år har hon bara bevisat att hon springer i samma riktning som mig själv.

Om du avser manlighet så får jag från min fru högsta respekt. Och personligen så anser jag inte att hon ska behöva göra honnör för mig. Trots att hon är anställd i mitt företag.

Jag kan bara kolla konstatera att efter 10 år så älskar jag henne än mer än första dagen. Då hon berikat mitt liv. Och givit mig en ytterligare familj som jag älskar och vördar mycket!

Ja Ja det kommer som blixt från klar himlen  :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...