Jump to content
IGNORERAD

S4 Active


Cobra

Recommended Posts

Inhandlade en S4 Active hos Phone House nagra dagar innan avfard till LOS i 6 Manader, sa jag skulle hinna testa luren om den holl vad Samsung lovar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett bra val av mobiltelefon, kan bli lite dyrt om du råkar tappa den och glaset spricker kostar 2700 kr att byta.

Inget standardpris på det glasbytet eftersom den är stöt och dammsäker så måste den lagas hos Samsung I Stockholm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inhandlade en S4 Active hos Phone House nagra dagar innan avfard till LOS i 6 Manader, sa jag skulle hinna testa luren om den holl vad Samsung lovar.

Enligt Phone House / Samsung skulle det ga att dyka med en S4 Active max 1 meter djupt i max 30 minuter.

Sa det skulle testas for jag ville foto under vattnet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt Phone House / Samsung skulle det ga att dyka med en S4 Active max 1 meter djupt i max 30 minuter.

Sa det skulle testas for jag ville foto under vattnet.

Min S4 Active fick simma endast 10cm under ytan i 3minuter, nagra bilder gick inta att ta av nagon anledning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min S4 Active fick simma endast 10cm under ytan i 3minuter, nagra bilder gick inta att ta av nagon anledning.

 

 

Testa detsamma med en Iphone och rapportera!

Link to comment
Dela på andra sajter

Min S4 Active fick simma endast 10cm under ytan i 3minuter, nagra bilder gick inta att ta av nagon anledning.

Tillbaka till butiken, saljaren pastod att luckan inte var riktigt stangd, ja varfor inte, det var ju du som satte in SIM-kortet sa jag till han.

Da blev han tyst och hamta en ny S4 Active till mig.

Ett nytt test denna gang i badkaret hemma.

Aven denna S4 Active slutade att fungera.

Tillbaka igen till butiken samma dag.

Nu skulle denna lur skickas pa reparetion.

Sa jag fick aka till LOS utan en ny inkopt mobil.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillbaka till butiken, saljaren pastod att luckan inte var riktigt stangd, ja varfor inte, det var ju du som satte in SIM-kortet sa jag till han.

Da blev han tyst och hamta en ny S4 Active till mig.

Ett nytt test denna gang i badkaret hemma.

Aven denna S4 Active slutade att fungera.

Tillbaka igen till butiken samma dag.

Nu skulle denna lur skickas pa reparetion.

Sa jag fick aka till LOS utan en ny inkopt mobil.

Men saljaren lovade att skicka luren till min adress i LOS, nar den var fardig synad pa serviceverkstan.

Men efter att jag mailat min adress till han, sa kommer han pa att de inte kan garantera att luren kommer till mig.

Sa jag far hamta luren i butiken i Maj 2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Tillbaka till butiken, saljaren pastod att luckan inte var riktigt stangd, ja varfor inte, det var ju du som satte in SIM-kortet sa jag till han.

Da blev han tyst och hamta en ny S4 Active till mig.

Ett nytt test denna gang i badkaret hemma.

Aven denna S4 Active slutade att fungera.

Tillbaka igen till butiken samma dag.

Nu skulle denna lur skickas pa reparetion.

Sa jag fick aka till LOS utan en ny inkopt mobil.

Var det inte så att när man var under vatten så hade man något annat sätt att ta bilder än från den vanliga knäpparen? Har du läst bruksanvisningen?

 

Har själv varit intresserad att köpa en active. Men har fått höra att skärmen är dålig och att den är långsam och trög i förhållande till S4. Vad har du för synpunkter om det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det inte så att när man var under vatten så hade man något annat sätt att ta bilder än från den vanliga knäpparen? Har du läst bruksanvisningen?

 

Har själv varit intresserad att köpa en active. Men har fått höra att skärmen är dålig och att den är långsam och trög i förhållande till S4. Vad har du för synpunkter om det?

Den slutade att fungera helt, nar jag tog upp den ur vattnet.

Jag beskrev for saljaren hur jag skulle anvanda S4 Activen i LOS, men efter att jag betalat den sa han att han inte haller med Samsung att den ska kunna anvandas under vatten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grabbens S4 aktive slutade också att fungera när den doppades under vattnet.

Nu är det vatten i displayen..,

Inte så tät och bra telefon

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Grabbens S4 aktive slutade också att fungera när den doppades under vattnet.Nu är det vatten i displayen..,Inte så tät och bra telefonEnis

Enligt Samsung ar den IP67 klassad och ska klara av "lite" fukt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...