Jump to content
IGNORERAD

Portugal- Sverige


lellexp

Recommended Posts

Vad tippar ni?

Jag tror Sverige vinner 2-1. :14:  :14:  :14:

 

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 169
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    24

  • GreenValley

    9

  • Naam jai

    8

  • Khun Ken

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

Tror Sverige blir överkörda så jag säger 3-0 till Portugal och hoppas att mina tips är lika värdelösa som vanligt :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tippar att Potugal vinner med 3-1

 

Ähhh va fan!!! var inte så svensk nu, nädå sverige vinner med 3-1...tror jag ju inte så värst på, men jag tippar det :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att portugal vinner , men jag hoppas att Sverige ska kunna ordna till något . Mest hoppas jag på att Ronald misslyckas , avskyr verkligen honom . Blir irriterad när jag ser honom . Det är han,  Kiki Danielsson , Anna Book , lill-babs och Patrik Ekwall som jag inte klarar av :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Oavgjort kan man hoppas på.Även en uddamålsförlust är ok

Helst något mål på bortaplan,kan vara värdefullt.Då finns bra chans hemma

Tips Portugal vinner 2-1

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken pessimism i tråden ! In the land of smiles tänker vi alltid positivt! . Zlatan - Portugal 3-1!

Helt rätt, tror att vi är så gott som klara för VM :crazy:

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att portugal vinner , men jag hoppas att Sverige ska kunna ordna till något . Mest hoppas jag på att Ronald misslyckas , avskyr verkligen honom . Blir irriterad när jag ser honom . Det är han,  Kiki Danielsson , Anna Book , lill-babs och Patrik Ekwall som jag inte klarar av :)

 

hörru kompis rör inte min Lill Babs   :nyam: ... dom andra håller jag med om usch..

lillbabs.jpg

 

stulen bild på google

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt rätt, tror att vi är så gott som klara för VM :crazy:

 

Med den laguppställningen, omöjligt att förlora  :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Tror att portugal vinner , men jag hoppas att Sverige ska kunna ordna till något . Mest hoppas jag på att Ronald misslyckas , avskyr verkligen honom . Blir irriterad när jag ser honom . Det är han,  Kiki Danielsson , Anna Book , lill-babs och Patrik Ekwall som jag inte klarar av :)

Och Så Bibben!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähhh va fan!!! var inte så svensk nu, nädå sverige vinner med 3-1...tror jag ju inte så värst på, men jag tippar det :crazy:

Jag är ju inte svensk ???  Sverige har bara Zlatan och tyvär tror jag inte det räcker mot Portugal.Men det blir till att titta på matchen o ta nån öl så får vi se hur det går? :17:

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt tips blir 1-1 , förhoppningsvis realistiskt och det vore ett mycket bra resultat inför returmatchen.

 

   / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ju inte svensk ???  Sverige har bara Zlatan och tyvär tror jag inte det räcker mot Portugal.Men det blir till att titta på matchen o ta nån öl så får vi se hur det går? :17:

 

ähhh va fan du kan väl vara svensk ikväll heja heja .jo jag vet, kan bli svårt å dom har väl bara Ronaldo el är jag dåligt påläst ?

Link to comment
Dela på andra sajter

hörru kompis rör inte min Lill Babs   :nyam: ... dom andra håller jag med om usch..

lillbabs.jpg

 

stulen bild på google

 

Sorry ! Klarar inte av henne :) Det var nog något år sedan hon såg ut så .

 

Haha ! han hamnar inte på min lista :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry ! Klarar inte av henne :) Det var nog något år sedan hon såg ut så .

 

Haha ! han hamnar inte på min lista :)

 

hahaaa näää hon har ju nästan passerat milf gränsen nu :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...