Jump to content
IGNORERAD

vad är det för fel på henne?


arelius76

Recommended Posts

var idag o hälsade på min flickvänns familj som bor på landet och fick då träffa en av hennes kompisar som kallade för sin syster eftersom de var väldigt nära vänner när de var yngre.

 

Det som jag såg bekymmrade mig väldigt!

min flickvän berättade att hon tidigare jobbat i BKK men att hon hade blivit förgiftad av något som gjorde henne galen, det jag såg var en utmärglad tjej som satt helt likgiltig o bara tittade rakt fram man såg att hennes liv hade lixom runnit ur henne.

 

Vad kan det vara som har hännt henne för här tror de att nån har gett henne någon form av drog som gjort henne på detta vis, det kan tilläggas att hon var tydligen väldigt smart o hade ett bra jobb tidigare.

 

nån som har någon aning om vad som hänt henne?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kataton schizofreni kan yttra sig genom bl.a. apati och drabbar oftast människor mellan 25-35. 

Låt en läkare titta på henne.

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tujtuj, on 10 Nov 2013 - 16:29, said:

 

Låt en läkare titta på henne.

 

Bästa svaret hittills, "armchair doctors" som håller till på diverse forum, är inte mycket att tro på.

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan det vara så "enkelt" att hon har fått hjärtstopp och syrebrist till hjärnan?

 

Slanta upp och skicka henne till en neuropsykolog/psykiatriker. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Bästa svaret hittills, "armchair doctors" som håller till på diverse forum, är inte mycket att tro på.

 

Innan en läkare tittar på henne så kanske MPR bör lösa problemet.

Dessa läkare kan inte ett skit.

 

Nu väntar vi på mer spekulationer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att du ska ta ta henne till Buzzens x-svärmor som e byhäxa för att hon är nog besatt av en  ond ande, troligtvis en Phi Song Nang    :ahh:   (ผีสองนาง), female ghosts that first lure, and then attack and kill young men

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

skämt åsido, instämmer med föregående talare, ta henne till en läkare om hon går med på det

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ja, det blir väldigt svårt för oss att ställa en diagnos på nätet. Vi skulle inte ens klara det om vi så var läkare, med tanke på den lilla informationen som vi fått.

 

För att ta fram en snygg liknelse så kör vi på en enkel åkomma,

 

Jag har ont i foten.

Varför har jag det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det blir väldigt svårt för oss att ställa en diagnos på nätet. Vi skulle inte ens klara det om vi så var läkare, med tanke på den lilla informationen som vi fått.

 

För att ta fram en snygg liknelse så kör vi på en enkel åkomma,

 

Jag har ont i foten.

Varför har jag det?

För små skor?

Link to comment
Dela på andra sajter

 

För att ta fram en snygg liknelse så kör vi på en enkel åkomma,

 

Jag har ont i foten.

Varför har jag det?

 

Om din avatar symboliserar dig själv (ser ut som om du lutar några grader åt höger), så skulle jag som lekman säga att det kan bero på att ditt högerben är något kortare än vänsterbenet, vilket kan orsaka smärtor i foten pga överbelastning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om din avatar symboliserar dig själv (ser ut som om du lutar några grader åt höger), så skulle jag som lekman säga att det kan bero på att ditt högerben är något kortare än vänsterbenet, vilket kan orsaka smärtor i foten pga överbelastning.

Dagens garv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det blir väldigt svårt för oss att ställa en diagnos på nätet. Vi skulle inte ens klara det om vi så var läkare, med tanke på den lilla informationen som vi fått.

 

För att ta fram en snygg liknelse så kör vi på en enkel åkomma,

 

Jag har ont i foten.

Varför har jag det?

Ingen tvekan om orsaken!

Det är en förslitningsskada du ådragit dig i allt stalkande  efter Knasen! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

HIV.

Vad grundar du det påståendet på ? Det finns olika varianter av hiv. samma sjukdom men yttrar sig lite olika.

den afrikanska gör att folk tappar mycket i vikt inte den asiatiska.

Min högst privata gissning om hon nu inte pundar är att hon råkat ut för någon form av tungmetallförgiftning.

Ändrades av bambam
Link to comment
Dela på andra sajter

tack för alla svar, kan dock säga att det inte är hiv eftersom hon aldrig utsatt sig för den risken. Jag tror nog mer på att som någon skrev om hjärtstopp och hjärnskada som följd eller att hon fått i sig någon form av halucigen drog utan att hon visste om det och då fastnat i en psykos. hade tidigare en avlägsen vän som satt i fängelse i sverige och hamnade i dålig relation med några o som hämnd fick han i sig nån form av drog som gjorde att han fastnade i en psykos och han bor idag på ett speciellt boende.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det blir väldigt svårt för oss att ställa en diagnos på nätet. Vi skulle inte ens klara det om vi så var läkare, med tanke på den lilla informationen som vi fått.

 

För att ta fram en snygg liknelse så kör vi på en enkel åkomma,

 

Jag har ont i foten.

Varför har jag det?

 

Spik i foten?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad grundar du det påståendet på ? Det finns olika varianter av hiv. samma sjukdom men yttrar sig lite olika.

den afrikanska gör att folk tappar mycket i vikt inte den asiatiska.

Min högst privata gissning om hon nu inte pundar är att hon råkat ut för någon form av tungmetallförgiftning.

Det va bara en ren gissning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nu lyckats ta reda på vad det var för fel på henne. 

Tydligen hade hon fått nån bakteri i hjärnan och därför blev hon som hon är idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det blir väldigt svårt för oss att ställa en diagnos på nätet. Vi skulle inte ens klara det om vi så var läkare, med tanke på den lilla informationen som vi fått.

 

För att ta fram en snygg liknelse så kör vi på en enkel åkomma,

 

Jag har ont i foten.

Varför har jag det?

Var glad att du inte har ont i båda

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nu lyckats ta reda på vad det var för fel på henne. 

Tydligen hade hon fått nån bakteri i hjärnan och därför blev hon som hon är idag.

 

Kanske Japansk B enc

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...