Jump to content
IGNORERAD

Fortfarande hyfsat billigt i mars med Thai


GammalDansken

Recommended Posts

GammalDansken

Har biljetter själv i början på mars men om någon skulle vilja åka vid denna tiden (12 mars -> början på april)

så håll tillgodo (men gör det snabbt :-) ) Troligen ungefär samma pris om du åker ut och hem lite senare men

första veckan i mars verkar vara dyrt nu (dock ej via Rysland he he)

thaimars.jpg

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpte en biljett av AoB nu i tisdags den 16/12 med Thai Air den 1 mars - 1 april för 6953 inkl. skatt. Fanns nog inte så jättemånga platser till det priset för när jag kollade senare samma kväll så låg det från ca 8000 +.

Gott om resebyråer som kör med lockpriser för att sedan ge svaret att "det tyvärr inte finns några platser kvar till detta pris det aktuella datumet, men...".

Så under 7000:- är jag helt nöjd med iaf. Fick ju betala 55000 THB för tjejens biljett hit.

Är det någon som har erfarenhet av Aerosvit? Har biljetter via Kiev för ca 5500:- Billigt? -Javisst, men Aerosvit? -nja... Känns sådär tycker jag.

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem åker frivilligt till Thailand i heta mars?

Betalar personligen gärna dubbla biljettpriser för att slippa åka just under denna på tok för heta månad. Puh!

Vill nästan ha betalt för att tvingas stanna i landet då.  :wacko:   Som tur är så blir det ju aningen behagligare klimat när regnen börjar komma i april. Och till songkran brukar det ju vara blött. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker man för värmen så varför inte :dirol:

Väntar på att biljetterna för maj ska komma, sen om det regnar beror lite mer på var man är i landet.

Ayuttahaya brukar vara ganska "fri från regn" fast det är regnperiod med bara synd att  Chaophrya River rinner ca:300 meter från huset och då kan det bli lte blött  :diablo:

Men först nyårs resan 31/12

Normal årstid

15..JPG

14.JPG

15..JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest boffe1609

"Regnar lite i Ayuttaya"

Hej

Bodde i B.Thalan ej så långt från A-Ta Regnade varenda dag i september mycket oxå Tem omk. 30 men kändes vaemare än det

Bevar för att bo där i mars-april Då är ju pattis knappt uthärdligt

Boffe

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vem åker frivilligt till Thailand i heta mars?

Betalar personligen gärna dubbla biljettpriser för att slippa åka just under denna på tok för heta månad. Puh!

Vill nästan ha betalt för att tvingas stanna i landet då.  :wacko:   Som tur är så blir det ju aningen behagligare klimat när regnen börjar komma i april. Och till songkran brukar det ju vara blött. :)

t

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vem åker frivilligt till Thailand i heta mars?

Betalar personligen gärna dubbla biljettpriser för att slippa åka just under denna på tok för heta månad. Puh!

Vill nästan ha betalt för att tvingas stanna i landet då.  :wacko:   Som tur är så blir det ju aningen behagligare klimat när regnen börjar komma i april. Och till songkran brukar det ju vara blött. :)

jag åker alltid i början på feb och hem slutet på mars och i mitten på mars brukar varmen komma smygande men i april kommer den riktiga hettan och då vill jag vara hemma ,då börjar ju den fina årstiden i sverige

ps i mitten på feb förra året var 16 + gr i korat 0900 då blåste det kallt ds

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...