Jump to content
IGNORERAD

Hur bifoga bild i PM?


matte

Recommended Posts

Tut!

Jag kan inte bifoga bild från min dator när jag svarar på PM. Varför då?

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Antagligen för att du gör fel ..   :D

tryck på vykortsbilden ovan som finns  ovanför rutan där du skriver  , texten  [img ][/img ] dyker då upp , lägg in länken till bilden i mitten .

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går inte att bifoga filer i PM funktionen.

Enda sättet är att göra som AnOnYm säger, men då krävs ju att filen finns någonstans på nätet redan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det går inte att bifoga filer i PM funktionen.

Enda sättet är att göra som AnOnYm säger, men då krävs ju att filen finns någonstans på nätet redan.

Det var ju inget vidare.  :kort:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, inget vidare säger du... Men tänk dig tanken att en snuskig spammare reggar sig och skickar olagligt material till alla medlemmar. Vi på Maipenrai har ingen tillgång/insyn till dessa filer, men är i slutändan ansvariga till vad som händer på siten.

Nej, jag tycker att ska man skicka bifogade filer då får man nog ta till sin vanliga epost.

Link to comment
Dela på andra sajter

Falukorven ,

Blir frugan din heller aldrig nöjd ?     :Drogar-Laugh(LBG):

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nja, inget vidare säger du... Men tänk dig tanken att en snuskig spammare reggar sig och skickar olagligt material till alla medlemmar. Vi på Maipenrai har ingen tillgång/insyn till dessa filer, men är i slutändan ansvariga till vad som händer på siten.

Nej, jag tycker att ska man skicka bifogade filer då får man nog ta till sin vanliga epost.

En liten jpg-fil med hotellrumsbilder på kan väl inte vara så mkt olaglig. Jaha då vet jag att jag inte kommer få några sådana PM på detta forum. :35:  

Nä hon blir aldrig nöjd, men man ska inte ge mer än vad som behövs.  :Drogar-Dum(LBG):

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...