L64 Inlagd Oktober 25, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Jag har iaf bestämt att hålla mig runt denna beryktade gata ikväll.Dels bor jag i närheten och så måste jag upp i hyfsad tid imorgon. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Bor du Scandic Weber på Vestbrogade? Det området brukar se ut som Nigerianska ambassaden efter kl 22. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Nyhavn och istegade is da shit ! Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 25, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Bor du Scandic Weber på Vestbrogade? Det området brukar se ut som Nigerianska ambassaden efter kl 22. Nä, Afrika får vänta i några veckor Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 För de som gillar grabbar med bröst. Ja det vet jag inte,men det gör tydligen du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Ja det vet jag inte,men det gör tydligen du Inte alls men jag ser inte ner på de som gör det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lillamannen Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 (ändrad) På en solig uteservering lr hos HA Lillamannen Ändrades Oktober 25, 2013 av lillamannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Ska Lamaien ut och åka MD 80 i morrn lördag ? en historisk resa med den kärran. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 25, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Ska Lamaien ut och åka MD 80 i morrn lördag ? en historisk resa med den kärran. Jepp, hade turen o få sista från GOT också... dvs samma kärra o även samma kapten med vattensprut o allt. Som av en händelse sprang jag på Thai-hörnet Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 25, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Helvete va ladyboys det är här.Rätt kul o höra konversationen jämte för den unge dansken fattar ingenting... ändå har "hon" berättat massor bla om att hon studerar Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 25, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Suddigt o mörkt men konversationen fortgår hehe Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Finns det någonstans man inte kan tra sig en bärs i vårt kära Köpenhamn? Tycker haken ligger och knör med 5 meter emellan sig oavsett vilken stadsdel. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Finns det någonstans man inte kan tra sig en bärs i vårt kära Köpenhamn? Tycker haken ligger och knör med 5 meter emellan sig oavsett vilken stadsdel. Ingen aning, nu e jag tebaka på hörnet efter en utflykt både här o där.jag har iaf sett hur man sköter ölkranarna me öhh undre regionerna o så såg jag även en biosalong där folk var väldigt öppna mot varann o han som inte fick vara med i mitten satt o rulla skinn Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Äntligen frukost Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Trevligt Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Trevligt Here we go again Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Snart dags Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Here we go again Ja jäklar va snabbt man kan gå igång:D Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Intfessant nu innan boarding, 99% vill ha fönsterplats och det är free seating Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Härligt, exit seat Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Härligt, exit seat Ät inget nu när du ska fota Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Härligt, exit seat Ja det är du ta mig fan värd så mkt tid och pengar du lägger på flygandet ,ha en bra tripp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
otto Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Är det ingen som nämt Nyhavn? Första stället nere i källaren har jag ätit den godaste pyttipannan (biksemad) som finns. Den var dyr men det visade sig att det ingick en snaps till. Med första stället menar jag från stadsidan inte från sjösidan. Detta är ungefär 15 år sedan så Nyhavn kanske är rivit. Otto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Är det ingen som nämt Nyhavn? Första stället nere i källaren har jag ätit den godaste pyttipannan (biksemad) som finns. Den var dyr men det visade sig att det ingick en snaps till. Med första stället menar jag från stadsidan inte från sjösidan. Detta är ungefär 15 år sedan så Nyhavn kanske är rivit. Otto Jo då flera stycken som nämnt nyhavn:rolleyes: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 26, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Fy fan, allt roligt har ett slut.Nu på öresindståget utan dryck o mat Men en riktig kanondag som jag kommer minnas så länge jag lever! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu