L64 Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Vilket område av Köpenhamn ligger det mest pubar? Är inte ute efter finhak med kristallkronor utan ju ruffligare desto bättre! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Vilket område av Köpenhamn ligger det mest pubar? Är inte ute efter finhak med kristallkronor utan ju ruffligare desto bättre! på södra sidan om centralstation ligger ett litet ruffigt hak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Vilket område av Köpenhamn ligger det mest pubar? Är inte ute efter finhak med kristallkronor utan ju ruffligare desto bättre! Istergade är väl det ruffligaste området, där finns porrklubbar/knarkare/tatuerare/prostituerade och pubar i långa banor... Vi var på en som hette Spunk bar, hela puben stank som en urinoar, är det ruffigt nog? Gå ut från stationen och sväng vänster istället för höger(mot Ströget) Jag tror det är på Vesterbrogade, gå kanske 100 meter sen in lite till vänster så går du rakt på Istergade. Annars finns ju Christiania, där är frihetskänslan påtaglig och ölen är skitbillig, men det knarkas överallt, hela tiden. Norrebro är en stadsdel som påminner om området runt Möllevångstorget i Malmö. Massor med pubar och öl till bra pris med blandat folk. Kanske det mest rumsrena alternativet... / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Långrygg Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Christiania var min första tanke. Men med tanke på forumet så borde man väl gynna Asian Beauty på Istergade, om det etablissemanget finns kvar? Tecknad serie om faranglivet i Thailand: http://www.langliggare.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Vilket område av Köpenhamn ligger det mest pubar? Är inte ute efter finhak med kristallkronor utan ju ruffligare desto bättre! Alkohol ar totalforbjuden i Danmark sedan forra veckan, kollar ni inte nyheterna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Kom med tips, jag skall vara där 7-9 nov. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Gamla slakthus området (Kødbyen) Bara fem minuters promenad från centralstationen finns ett slakthus område på väg att förvandlas till ett mat- och kulturmåste för den som besöker den danska huvudstaden, med restauranger och barar. Ligger ett stenkast från IsteGate. //Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Vilket område av Köpenhamn ligger det mest pubar? Är inte ute efter finhak med kristallkronor utan ju ruffligare desto bättre! Är du i cph på lördag? För det är jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Thaicorner kanske ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Vilket område av Köpenhamn ligger det mest pubar? Är inte ute efter finhak med kristallkronor utan ju ruffligare desto bättre! Har dom inte renoverat klart skithuset än?Du hittar då på alla skäl för att få rymma iväg Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 (ändrad) Som någon skrev här innan så är Norrebro ett trevligt område och min favorit där är http://www.noerrebrobryghus.dk/ som är ett microbryggeri med egen restaurang. Prova gärna "Kungen av Danmark". De har flera riktigt goda och du kan beställa in 20 cl så du kan gå igenom sortimentet. Även om Bryggeriet på Tivoli är lite av en turistfälla så gör de riktigt gott öl. Mitt emot Tivoli så har Rosie McGee´s som är en av Köpenhamns större ställen. Några har varit inne på Istegade och Ködtbyen och där har börjat att dyka upp riktigt bra restauranger och dricka öl kan man göra på Bosch. Nyhamn är en riktig turistfälla men är det fint väder så kan det vara värt att betala mer för ölen. Köpenhamns bästa cocktailbar heter Ruby och ligger på Nybrogade 10 men jag tror inte att de har öl faktiskt. Kul stad som jag besöker några gånger om året och det är alltid lika trevligt, trevlig tur! Edit: Glömde min favorit för smörebröd, öl och den lille http://www.cafesorgenfri.dk/ Ändrades Oktober 24, 2013 av Abrafo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Jag hade satsat på ströget visst turistfälla men finns gott om pubar, även tvärgatorna finns det en del pubar på , o en god fläskestek e inte illa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Prova NOMA ska vara bra har jag hört Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Jag hade satsat på ströget visst turistfälla men finns gott om pubar, även tvärgatorna finns det en del pubar på , o en god fläskestek e inte illa. Ströget nej, men som du sa så räcker det bra att ta sig in på sidogatorna så blir det genast mycket bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Prova NOMA ska vara bra har jag hört det perfekta ölschappet ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 det perfekta ölschappet ! Annars så har ni ju alltid Kiin Kiin, ytterligare ett riktigt ölhak med thaistuk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 det perfekta ölschappet ! Jepp man kan säkert få en matbit också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Bedste Mors ister & frikadeller eller Alfons piger i centrum har bra priser, Sörens Taske är så där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Pröve paa Istedgaede, det e sgu dejligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Om det varit någon månad tidigare hade ju uteserveringarna på nyhamn varit riktigt goa. Vill man ha lite thailändskt är väl Thaicorner på Istedgade ett alternativ. (Verkar som fler varit på Istedgade än ströget i den här tråden ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Om det varit någon månad tidigare hade ju uteserveringarna på nyhamn varit riktigt goa. Vill man ha lite thailändskt är väl Thaicorner på Istedgade ett alternativ. (Verkar som fler varit på Istedgade än ströget i den här tråden ) He he ,, Håller med, men visst har man haft sina stunder på istergade när man var nyfis på mitten av 70 talet . Men vill TS knäppa några kort på dejliga pigor så e det nog ströget stortorget tivoli Nyhavn som gäller,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 24, 2013 Dela Inlagd Oktober 24, 2013 Istergard finns många fina sunkhak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 25, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2013 MPR när det är som bäst, massa bra tips... tackar för detta! Är du i cph på lördag? För det är jag Synd, jag lämnar Lördag fm Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
micke isaan Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Om det varit någon månad tidigare hade ju uteserveringarna på nyhamn varit riktigt goa. Vill man ha lite thailändskt är väl Thaicorner på Istedgade ett alternativ. (Verkar som fler varit på Istedgade än ströget i den här tråden ) Har bara hört talas om thaicorner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Har bara hört talas om thaicorner För de som gillar grabbar med bröst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu