Jump to content
IGNORERAD

Vad beror det pa att internet har sa ojamn kvalite i LOS ?


Cobra

Recommended Posts

Jag tvivlar inte mycket att det kan vara undermattliga installationer, fibersvets skarvar och kontakteringar.

Vad tror (vet) ni ?

Link to comment
Dela på andra sajter

har inga egna problem, men när regn och oväder råder tappar många internet

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

har inga egna problem, men när regn och oväder råder tappar många internet

Jag mar ocksa bra, men undermattliga installationer tal ej ovader m.m.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tål inte heller regn och oväder, blir blöt och olustig..

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tvivlar inte mycket att det kan vara undermattliga installationer, fibersvets skarvar och kontakteringar.

Vad tror (vet) ni ?

 

Tja, tycker nog innehållet på internet är det samma oberoende var man befinner sig någonstans Thailand eller Europa etc etc, men ok i vissa länder kan vissa saker vara censurerade.

 

Annar vill jag nog inte klaga på min anslutning, radiolänk/wifi AIS airnet, 10/10 droppar något på eftermiddagen då många är online, annars helt ok anslutning!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, tycker nog innehållet på internet är det samma oberoende var man befinner sig någonstans Thailand eller Europa etc etc, men ok i vissa länder kan vissa saker vara censurerade.

 

Annar vill jag nog inte klaga på min anslutning, radiolänk/wifi AIS airnet, 10/10 droppar något på eftermiddagen då många är online, annars helt ok anslutning!

"Annar" vad menar du ?

Link to comment
Dela på andra sajter

"Annar" vad menar du ?

 

Annars menade jag :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har blivit sämmre Nordea o Srt helt bedrövliga Håller med om oväder som trolig orsak Många användare på helger Märkbart långasammere då och vid sport Vm Em mm

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nu på morgone kollat Aktuellt 2100 sändnigen Inte ett enda avbrott Bra Det var faktiskt ett reportage från LOS om samkönade äktenskap dfter vädret.

Dock inget om översvämningarna 

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...