Jump to content
IGNORERAD

Vem får vi möta i playoff?


acarls

Motståndare  

14 röster

  1. 1. Vilken motståndare får Sverige i Playoff till FotbollsVM i Brasilien 2014

    • Grekland
      3
    • Kroatien
      4
    • Portugal
      6
    • Ukraina
      1


Recommended Posts

  • Svar 32
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • GreenValley

    12

  • acarls

    6

  • hamnoi

    4

  • Joy

    3

Mest aktiva i denna tråd

Guest Oregistrerad knasen

Som den pessimist jag är så ser det kört ut. 

 

Får vi Portugal så är det godnatt direkt, Kroatien har Sverige svårt för och bortamötet där är väl en näst intill en omöjlig uppgift då dom är extremt tunga att möta på bortaplan. Grekland måste ju vara en mardröm då Sverige brukar ha extremt svårt att göra mål på blåbärsnationer som backar hem med hela laget, Grekland är ju nu ingen blåbärsnation i den meningen och backar inte enbart hem alla gånger för att dom är det sämre laget utan det är en utstuderad taktik som fällt bättre lag än Sverige. Ukraina är väl det land som Sverige har störst chans mot och jag ger det 50/50 chans.

 

MIna "expert-tips" brukar ju vara helt uppåt väggarna så det blir nog bra i slutändan ändå :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan dom få Island?

Sverige lottas mot någon av de fyra som finns i omröstningen här ovan

 

Lottningen 21 Oktober

 

Matcherna spelas 15 & 19 November

Link to comment
Dela på andra sajter

Sverige lottas mot någon av de fyra som finns i omröstningen här ovan

 

Lottningen 21 Oktober

 

Matcherna spelas 15 & 19 November

Såvitt jag förstått har de sämst rankade lagen hemmaplan i första matchen så matchen på Friends Arena spelas den 15:e, biljetterna släpps hur som helst den 24/10.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såvitt jag förstått har de sämst rankade lagen hemmaplan i första matchen så matchen på Friends Arena spelas den 15:e, biljetterna släpps hur som helst den 24/10.

Nej

 

"Matcherna spelas den 15 och 19 november. Vilka som inleder hemma eller borta lottas."

Källa:

http://www.eurosport.se/fotboll/vm-kval-europa/2014/lagen-sverige-kan-lottas-mot-i-playoff_sto3965557/story.shtml

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem det än blir så tror jag att det blir som i visan Det går åt hellvete!! ( Helt Appropå 1989 )

Offe

Ändrades av 1609offe
Link to comment
Dela på andra sajter

På lördag kan man se framtidens landslag på Europort eller Sjuan, då spelar Sverige mot Irak i P17-VM och sändningen börjar 18.00.

Ungdoms-VM brukar vara kul att titta på, då är det anfall är bästa försvar som gäller!

Link to comment
Dela på andra sajter

1-0 till Sverige i 37:e minuten! :14:

 

Vem nätade??

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Engvall...

 

Såklart :14:  Blåvitt dominerar överallt :thumbsup:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Såklart :14:  Blåvitt dominerar överallt :thumbsup:

Tv-kommentatorn kallade det för strumprullare så det var ett typiskt blåvitt-mål! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tv-kommentatorn kallade det för strumprullare så det var ett typiskt blåvitt-mål! :crazy:

 

Vad sa han nu då???? KLASSMÅL... Änglarna äger :14:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen är han som gjorde målet Gnagare men ok för denna gång! :crazy:

Ändrades av GreenValley
Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen är han som gjorde målet Gnagare men ok för denna gång! :crazy:

 

Häcken-Carlos mål...Gbg rules :17:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Och raskt över till trådens kärnämne... :14:

 

Knappt 4 timmar kvar till lottningen (kl. 14:00)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...