Jump to content
IGNORERAD

Se svensk TV . Gratis en månad!


Burken

Recommended Posts

Från punkt 3 i villkoren:

 

3.1 Magine ger dig en icke-exklusiv, begränsad, uppsägningsbar, icke-överlåtelsebar rätt att använda Tjänsten i Sverige i enlighet med dessa Allmänna villkor. 

 

Alltså bara för boende i Sverige.

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

J'pp fick svar från kundtjänst efter nån timme.

 

Hej V****,

Det stämmer att Magine är begränsat till Sverige. Detta beror på de lagar och restrektioner som finns för att få spela upp program som ska sändas i Svergie i ett annat land.

Vi hoppas såklart att det ska bli lagändring på detta så man åtminstone ska kunna se sina program under en begränsad tid när man åker på semaester till exempel.

Tråkigt att den informationen inte framgick tydligt nog på hemsidan och vi ska då bli bättre på att förmedla det.

Vi förstår såklart varför du inte kommer att ha användning för tjänsten.

Efter att provtiden gått ut kommer ditt Magine- konto automatiskt övergå till ett Magine Free- konto.

Magine Free är helt gratis med 8 stycken kanaler och du kan välja att titta på kanalerna eller bara låta tjänsten ligga vilande till senare tillfälle.

Om du har frågor eller annat är det bara att du hör av dig till oss igen,

Ha en fin dag!

Vänliga hälsningar,

Kim

Magine kundservice

________________________________________

Du har skickat in följande information:

Ämne:

Region

Beskrivning:

Kan man se programmen i Thailand eller utomlands över huvudtaget? Fick meddelandet : Sorry this program is not available in your current region,

när jag skulle titta på GoMorgon på SVT1 nu klockan 13.00 i Thailand Sverige - 5 timmar.

Om man inte kan se utomlands vill jag avregistrera mig eftersom jag inte har nån nytta av den då. Ni ska lägga info tydligt på hemsidan ifall tjänsten är begränsat till Sverige.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är problemet med och använda valfri kanals play funktion på nätet?? Bara kolla genom svenskt ip, vet du inte hur man gör detta.. Googla

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...