Jump to content
IGNORERAD

Äter ni hotellfrukosten ?


Cobra

Recommended Posts

Hittade ett ställe i pattis för 2 år sedan.Korsningen soi Buakhao-Diana inn,kommer ej ihåg namnet.Där hade dom en fantastisk frukost för 119 baht.Man rullade därifrån.Frukosten var öppen till12.00,då det finns många nattsuddare i pattis,mig själv inkluderad.

Diana dragon skulle jag tro
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cobra

    4

  • Galten

    3

  • B747

    3

  • broder tuk tuk

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hittade ett ställe i pattis för 2 år sedan.Korsningen soi Buakhao-Diana inn,kommer ej ihåg namnet.Där hade dom en fantastisk frukost för 119 baht.Man rullade därifrån.Frukosten var öppen till12.00,då det finns många nattsuddare i pattis,mig själv inkluderad.

Tror du menar Diana Dragon mitt emot Subway. Vi käkar oftast frukost där med.

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Brukar köra ett ordentligt morgonknull istället för någon jävla hotellfrukost.

 

Kostnad ca 500Thb

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Om den ingår och verkar vettig så äts den, annars så finns det massor av ställen överallt som har bra käk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä,brukar käka på Happy burger :crazy:

 

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Om den ingår inte annars. Iofs...när jag tänker efter så käkar jag nästan alltid frukostbuffé på Little Mermaid när jag är i Karon. Jag bor aldrig där (igen) utan på andra ställen i närheten, men det är ju ändå hotellfrukost?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vtf, Jag har aldrig missat en hotellfrukost, dom brukar vara mer än okej och mycket mer välja mellan än hemma :) 

Den som inte äter något från frukosten är det fel på och inte frukosten !

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart som fan att man käkar hotellfrukosten, om det finns något gott att äta vill säga - och det brukar det ju göra, dessvärre så saknar man ju lite större valmöjligheter när det gäller bröd och ost, för mig själv så brukar det bli scrambled eggs/omelett,bacon,korv,skinka,thaimat, lite bröd med pålägg,juice,frukter och eventuellt lite kaffe om den är ok.

 

Dock så missar man ju frukosten några dagar ibland och man kanske kan bli lite trött på att äta samma saker efter några veckor.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut. Jag älskar hotell-frukost på bättre hotell i sydostasien. Alltid egen omelett men också juice-station där man kan välja vilka frukter som skall närvara i in din juice. Alltid lokala rätter som ofta är helt fantastiska :-)

 

Hur sent jag än har kommit i säng är det alltid en motivation att komma upp.

 

Lyckas inte alltid ändå komma upp :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Brukar köra ett ordentligt morgonknull istället för någon jävla hotellfrukost.

 

Kostnad ca 500Thb

 

500 baht?

 

Det var billigt.

 

Får man fråga var du hittar dessa knull någonstans?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

500 baht?

 

Det var billigt.

 

Får man fråga var du hittar dessa knull någonstans?

 

BTT

 

Sluta tramsa dig.

 

När jag i mina yngre dagar besökte Thailand fick jag till och med hotellrummen betalda av brudarna i Patong.

 

k**lla kan man göra gratis om man inte har synliga eller osynliga skador som träder fram när man pratar och formulerar sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä,brukar käka på Happy burger :crazy:

Är detta Happy Burgers officiella reklambild som du snott??En mycket klatsch vänlig rumpa för övrigt. :rotfl:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotellfrukost är inte viktigt. I jomtien har vi aldrig frukost utan äter ute på stan. Uppe i Udon. Bor vi på NB-Hotell. Där ingår det. Där äter vi. oftast issan mat. Framför allt kaffe. Det är så härligt att äta frukost. Sedan gå tillbaka till rummet och mysa

Link to comment
Dela på andra sajter

En liten fråga angående frukost.

Jag vill ha min stekta ägg med gulan lös som jag ibland rör ihop med stekta potatisen.

Det är ju mycket salmonella I Thailand så hur farligt är det?

Har inte blivit sjuk än.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä,brukar käka på Happy burger :crazy:

Ser mera ut som du sover över. Lyckas dom väcka dig är du ju i pole position för frukosten. Fast på bilden ser det mera ut som du vilar dig mätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar sällan ingå frukost på dom hotellen eller guesthouse jag tar in på , Och gör de det , så är det oftast ett par torra brödskivor som serveras , och det står jag nog gärna över.

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Älskar en bra Hotell frukost, de senaste var på ett SAS Radisson hotel i Tyskland, fan va bra där fanns allt som jag kunde önska mej i frukostmat-väg.

 

I Pattaya-trakten har jag ibland gått till APEX hotell på 2nd road, de kör frukostbuffe till 13:00 har jag för mej, helt OK för en rimlig slant, 120 bath eller så?

 

Nu kör vi själva frukostbuffé  55 spänn, har inte räknat på det men jag skall snart göra det, tror det går ihop, men inte så bra, speciellt inte om man lägger på 2-3 svenska löner i kostnaden...

Fredagar är frukosten helt OK har kört 2 nu alla verkar vilja äta frukost den dagen, men som i Onsdags var där 7-8 pers (mot 25-30 normalt), ren förlust med allt som fick slängas... Jaja vi lär oss, imorrn börjar andra veckan.

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...