Jump to content
IGNORERAD

Okänt fabrikat av moppe


Cobra

Recommended Posts

Ryuka är det en Kina moppe ?

Dottrn önskar sig en på 16- årsdagen

Ändrades av Cobra
Link to comment
Dela på andra sajter

Ryuaka är det en Kina moppe ?

Dottrn önskar sig en på 16- årsdagen

 

Menar du Ryuka?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan rekommendera Pgo eller Kymco som ligger mellan kina moppe och dom dyraste,ca 16,000-19,000. Bra grejer för billigt pris.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja just det

Inget fabrikat utan en modell, tillverkad av Zongshen i Kina.

 

Enl mig så ska man idag inte vara överdrivet rädd ang kvalitén på saker från Kina, de har gjort enorma framsteg där de sista åren.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget fabrikat utan en modell, tillverkad av Zongshen i Kina.

 

Enl mig så ska man idag inte vara överdrivet rädd ang kvalitén på saker från Kina, de har gjort enorma framsteg där de sista åren.

Men kostar dom 6000 så får man vad man betalar för :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Men kostar dom 6000 så får man vad man betalar för :)

 

Kostar de 6000?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kostar de 6000?

För några år sedan fanns det kina moppar i den pris klassen,finns väl upp till 12,000 kr klassen med. Men som du säger det är en väldig skillnad på kina moppar idag och för 10 år sedan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trehjulig Kinamoppe som fungerar klockrent efter ett år, 69000 bth.

Champ är fabrikatet.

Postade en bild

Postade en bild

Postade en bild

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Trehjulig Kinamoppe som fungerar klockrent efter ett år, 69000 bth.

Champ är fabrikatet.

 

Den är riktigt läcker, men passar inte i stan lika bra som utanför.

Blev sugen när jag såg den i Soeng Sang...

 

Säkrare mot skrubbsår också  :crazy:

Ändrades av leifen

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

kina moppe skulle jag lätt kunna tänka mej i Thailand, men sett några sverige som gått vintertid i salt å rusk dom var bra rostiga och nötta.men å andra sidan vårat jävla saltande sabbar det mesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget fabrikat utan en modell, tillverkad av Zongshen i Kina.

Enl mig så ska man idag inte vara överdrivet rädd ang kvalitén på saker från Kina, de har gjort enorma framsteg där de sista åren.

Då har de gjort grymma framsteg på 5 år! Jag införskaffade en Kina eu moped, efter mycket besvär så bytte de som sålde in den och som goodwill ersatte den med en dyrare Kina moped. Detta höll inte heller utan jag sålde den privat för att köpa mig en italiensk.

Det uppstod precis alla fel som kunde uppstå på de kinesiska. Cylinder med kolv var av undermålig kvalité vilket gjorde att jag köpte in ny bättre, allt verkade vara gjort i mycket billigare material vilket inte var byggt för användande.

Italienska mopeder brukar bara fungera. Nu har jag gjort iordning en gammal gilera stalker till tanten. Jag kan i ed svära på att hon gör sitt bästa att pina livet ur den på rak asfalt för att förflytta sig snabbast möjligast samt att hon är på alla skogsvägar och kör rally när det gäller att komma åt svampen :) I somras så gick den precis allt för vad tyglarna höll för så fort hon hade en ledig stund *lovar*

Kanske är som så att Kina har gjort framsteg men jag personligen skulle ha valt Italien. Det höga priset har man igen på lite eller inget krångel samt att man förhoppningsvis inte ska behöva köpa reservdelar och skruva hela tiden.

Men det är med åsikter som med rövhål, alla innehar en ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Trehjulig Kinamoppe som fungerar klockrent efter ett år, 69000 bth.

Champ är fabrikatet.

6y3uruqu.jpg

ha8apaqu.jpg

bate7umu.jpg

 

 

Hehe grym moppe. Du får plocka upp mig i Non Din Daeng nång gång framöver så sitter jag där bak o pimplar ;)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trehjulig Kinamoppe som fungerar klockrent efter ett år, 69000 bth.

Champ är fabrikatet.

6y3uruqu.jpg

ha8apaqu.jpg

bate7umu.jpg

Fan vad soft! En sån skulle suttit som en smäck hemma i byn... då kan jag sitta med kameran och ölen där bak när frugan kör! Finns det anordning för parasoll där bak? ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Trehjulig Kinamoppe som fungerar klockrent efter ett år, 69000 bth.

Champ är fabrikatet.

6y3uruqu.jpg

ha8apaqu.jpg

bate7umu.jpg

Fan, vill vara med och länka alla bilder. Hej då

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...